31 част

72 12 2
                                    

*От името на Крис
Ахх Тейон защо ме остави сам с момичето?! Едвам я познавам, я тя ме остави сам с нея.
- Е, от кога живееш тук Крис?-прекъсна тя неловката тишина
- Попринцип не живея тук. Наеха ни просто да съдействаме на момичетата и момчетата докато са тук. Ами ти?-реших също да я попитам
- Аз живея в Сеул. А с какво се занимаваш?-отвърна ми тя
- А-аз се занимавам с... Охх преподавател съм-казах и наведох глава
- Наистина ли?! По какво
- По стрийт денс и хип хоп
- Аз също съм преподавател по танци, но хип хоп и латоноамерикански-ми отвърна тя. Цяла вечер си говорихме за танци, за учениците ни... Оказа се че тя преподава танци до моята школа. Стана късно и трябваше да тръгваме.
- Искаш ли да те изпратя?-каза тя усмихвайки ми се. Доста съм изненадан-момиче да изпраща момчето-Спокойно после ти ще се върнеш да ме изпратиш-и аз и се усмихнах. Тръгнахме, а по пътя си говорихме за най-различни теми. Отново танци, какво сме работели преди и т.н.
- Е, имаш ли си приятел?-попитах, а всичко сякаш утихна
- Днес с приятелят ми се разделихме-каза ми тя навеждайки глава
- О, съжалявам, но защо?!-любопитството ми нарастваше
- Несподелена любов... От една страна го разбирам. Беше с мен толкова дълго, нормално момиче като мен да му омръзне
- Не е вярно! Прекрасна си...-казах ѝ а в същото време исках да потъна от срам. Погледнах я а тя се беше усмихнала широко. Започна да подскача напред като влюбена ученичка.
- Е, сега какво ще правим?-попита тя жизнено.
След това забелязахме всички да се спускат при нас по една поляна бягайки. Д.О с Тейон, Сеун с Мерил, Верон с Чан, Бекхюн и Пит, Чен с Хюьон и... Лухан и Съни по отделно. Всички дотичаха до нас и легнаха на поляната. Всеки прегърна гаджето си и се загледаха в небето. СуХьон стиеше до мен и също гледаше звездите. Стана малко неловко и за това реших да се приближа, все пак аз съм момчето тук. Приближих се, а тя само се усмихна и облегна глава на рамото ми.
*От името на Лухан
Видях как Крис флиртува със СуХьон, за това реших и аз да пробвам със Съни. Приближих се, а тя моментално скокна.
- Какво правиш?-попита ме студено тя
- Ами видях другите и си помиислих, че...
- Не си познал!-каза тя и се запъти към къщата. Аз тръгнах да я гоня...

*Хеейй... Ето я и 31 част. МНОГО е кратка, но засега толкова. Интересното в следващата част... Благодаря, четете и се надявам да ви е харесала... :*

EXO what?Where stories live. Discover now