*При Питър и Бекхюн
Те се качиха в колата и потеглиха. След около 20 минути бяха пред къщата на Пит. Слязоха от колата и влязоха в къщата. Питър се тръшна на дивана, не си направи труда дори да съблече сакото си. Бекхюн от негова страна съблече и закачи сакото си, след което разхлаби малко вратовръзката си. Седна до дивана и се облегна на рамото на Пит.
- Ще ме съблечеш ли?-попита Пит след което започна да се смее.
- Да не си бебе, можеш и сам-каза Бекхюн също усмихвайки му се.
- Да, но ти го правиш по-добре-отвърна му той, а Бек веднага се изправи.
**ВИМАНИЕ, ЗАПОЧВА ЧАСТ 18+!!!КОЙТО НЕ ИСКА ДА Я ЧЕТЕ, ПРОСТО ДА Я ПРЕСКОЧИ!!**
Започна да съблича сакото му, след което махна и вратовръзката му. Вече беше стигнал до ризата му и започна да я разкопчава бавно. Целуна го страстно и го издърпа до стаята, след това бутна Пит на леглото и легна върху него.
- Бек изморен съм-каза Пит след което извъртя глава настрани.
- Не се тревожи-отвърна Бек и отново го целуна, но този път това продължи повече. Бек вече беше съблякъл ризата му, затова съблече и своята. Започна да разкопчава коланът му, а през цялото време двамата изпиваха въздуха един от друг. След това направо го хвърли някъде из стаята, събу панталонът му, а след това направи същото със себе си. Вече бяха само по боксерки, а Бек реши, че трябва да се отърват и от тях, бързо му ги събу. След това Пит реши да му помогне и той събу боксерките на Бек. Бек започна да целува страстно Питър, слижаше надолу по врата му, след това слезе до леко заформените му плочки, а след това стигна до пенисът му. Той започна да целува главичката му, а скед това го пое целият. Питър издаваше леки стонове, а Бек увеличаваше все повече и повече темпото. Най-накрая Питър свърши в устата му, а Бек погълна всичко. След това Питър се обърна така, че той да застане отгоре, хвана го за китките, които бяха от двете страни на главата му. Той започна да го целува страсно, с огромно желание, жажда само за едно-него. Слизаше все по-надолу и по-надолу и най-накрая стигна до члена му. Той започна да целува главичката му и да движи ръката си по него. Той на най-края свърши и издаде силен стон (бяха сами в къщата така че...). След това Питър се обърна, а Бек бавно влезе в него. Отначалото изпита лека болка, но след секунда това се превърна в удоволствие. Забързваше темпото все повепе и повече, докато най-накрая не свърши в него, отново.
- Искаш ли да вземем вана-попита Бек целувайки Питър
- Да, ще бъде чудесно-отвърна му Пит и се усмихна. Бек стана и влезе в банята. Чу се пускане на вода, а след това Пит се забави малко, след което влезе отново в стаята. Подаде ръка на Пит.
- Затвори очи-каза му Бек усмихвайки му се.
- Защо-попита го с учудване Пит.
- Така, просто го направи-отвърна му Бек и го издърпа до банята- сега можеш да ги отвориш-каза му той, а Пит махна ръката от очите си. Бек беше сложил няколко листенца от рози във ваната и покрай нея и също така беле запалил свещи. Беше невероятно, Пит не се сдържа и го прегърна, след което и целуна. Двамата влязоха във ваната. Бекхюн беше се облегнал накрая на ваната, а Пит се беше настанил между краката му. Стояха доста така и Бек забеляза, че Пит си затваря очите.
- Пит... Пит, хайде да се преместим-каза му Бек на ухо и го надигна. Излязоха от ваната и влязоха обратно в стаята. Пит облече една тениска, а Бек легна направо по боксерки. Двамата се сгушиха един в друг и заспаха.*Ето я и 13 част, малко е кратка, но реших да я посветя на Бек и Пит. Следващата част ще бъде посветена на Сеун и Мерил. Предстоящите части ще бъдат малко 18+, който не ги харесва просто да прескача. Благодаря за четенията и се надявам да Ви харесва.
YOU ARE READING
EXO what?
RomanceЖанр:драма, романтика Главни герои: Чаньол, Вероника, Бекхюн, Питър, Мерил, Сеун Поддържащи герои: Чен, Д.О и други в последствие. Сюжет: Едно момиче без надежда и вяра в един момент се учудва на това колко може да е гаден живота, но дали това което...