08.12.2015г.
Всички вървяха с черни дрехи с наведени глави. Съни беше хванала СуХьон под ръка, защото залиташе. Не беше спирала да плаче вече 4-ти ден. Не се хранеше, не спеше. Ако пък случайно заспиваше се събуждаше с викове и крясъци от кошмари. Всички вече бяха пристигнали на гробищата. Тъкмо заравяха ковчега на Крис когато СуХьон слезе на земята и се облегна на него.
- Защо ме изостави Крис? Защо? Нали щеше да се върнеш... Нали... Обичах те повече от всичко...-хлипаше СуХьон
- Су... Хайде много е студено, да тръгваме-каза ѝ Верон
- Остави ме Верон... Искам да отида при Крис. Искам да го видя само още един път... Само още един-Верон я прегърна и така лека полека успя да я отдели. Качиха се в колата и потеглиха към къщи. След 10 минутно пътуване вече бяха пристигнали. Другите не искаха да оставят СуХьон, Съни и Лухан сами, за това ги извикаха да останат в тяхната къща. Бекхюн отключи и всички влязоха. Всеки се разпредели по стаята си.
*При Мерил и Сеун
Двамата влязоха в стаята си. Започнаха да се преобличат и Сеун легна. Мерил също и се сгушна в него.
- Нали знаеш, че си всичко за мен?!-каза Сеун целувайки Мерил по челото
- Разбира се, ти също-каза му тя
*При Бекхюн и Питър
- Пит нали никога няма да ме изоставиш?-попита Бекхюн обличайки тениската си
- Що за въпрос?! Не разбра ли, че си всичко за ме?!-отвърна му Пит и го прегърна, а на лицето на Бек се появи лека усмивка.
Всички се бяха осамотили по стаите си. СуХьон стоеше пред прозореца на един стол, прегърнала краката си.
*чува се почукване*
- Хей Су... Донесох ти храна, не си яла от дълго време. Ще се разболееш-каза Тейон влизайки в стаята. СуХьон само преглътна сдържайки сълзите си.
- Не искам Тейон, моля те остави ме сама!-каза тя, а Тейон само погледна надолу...
4 седмици по-късно
- Хайде сядайте на масата, храната е готова-каза Мерил
- Скъпа ти ли готви?-попита я Сеун
- Да, защо?
- Мм... Явно няма да ядем...-каза с насмешка Сеун и всички започнаха да се смеят. Седнаха на масата и започнаха да се хранят. Изведнъж се чуха стъпки от стълбите. Всички видяха бледаи изтощена СеХьон, която изключително рядко излизаше от стаята си.
- Може ли да седна при вас?-каза тя тихо и безжизнено
- Що за въпрос е това... Сядай!-каза ѝ Верон, а тя се настани при тях...
СуХьон не се беше усмихвала или радвала от много време... Всички се притеснявахме за нея, но когато и предлагахме нещо тя винаги отказваше...
Ами... Ето, какво може да причини самотата на човек...Хей, ето я и 35 част. Кратка е (за пореден път) и е много късно качена (за пореден път), но това е. Надявам се да ви е харесала. Ако е така ще съм ви благодарна да харесате или коментирате. Благодаря... <3 <3 <3
YOU ARE READING
EXO what?
RomanceЖанр:драма, романтика Главни герои: Чаньол, Вероника, Бекхюн, Питър, Мерил, Сеун Поддържащи герои: Чен, Д.О и други в последствие. Сюжет: Едно момиче без надежда и вяра в един момент се учудва на това колко може да е гаден живота, но дали това което...