Част 29

101 13 2
                                    

-Бекх... Просто паднах по стълбите. Нищо сериозно-излъгах го аз. Нямаше как да му кажа, Крис щеше да е мъртав преди да се е усетил.
- Лъжеш ли ме?-попита той съмнително
- Не разбира се... Хайде, че съм уморен, а утре ни чака доста работа-казах му аз. След което последва целувка и изгасих нощната лампа. Усетих как Бек ме притиска към себе си и това беше страхотно. И така двамата заспахме...

*При Мерил и Сеун
Двамата спяха сладко гушнати, докато алармата на Сеун не ги събуди. Той веднага я изключи и отново прегърна Мерил. След точно две секунди отвори едното си око и видя, че Мерил го гледа и му се смее.
- Събуди те нали?-попита той отчаяно
- Мда...-каза тя ставайки от леглото. Както Сеун обичаше да прави дръпна Мерил за ръката, а тя се озова върху него
- А ние кога ще се оженим?-попита я Сеун усмихвайки се
- Когато ми предложиш!-тя му се усмихна и стана. Двамата се облякоха и слязоха хванати за ръка долу.

*Неутрал
Всички стояха около масата освен Верон и Чаньол. Всички си говориха жизнено нещо, докато не слязоха Верон и Чан. За момент всичко затихна, а в следващия момент всички започнаха да се смеят с глас. Всъщност на тях двамата доста им се спеше и явно не бяха забелязали, че са си разменили тениските. Добре, че Верон носеше малко по-широки тениски, иначе...
Двамата се спогледаха и набързо се качиха и смениха тениските си. Отново слязоха и седнаха при другите.
- Хей, май доста ви се спи?-каза Мерил
- Меко казано!-отвърна Чан потърквайки очи
- Какво толкова правихте вчера, че не сте спали?-каза Сеун слагайки ръка на раменете на Мерил и в същото време усмихвайки се.
- Мога да ви попитам същото?-каза с дяволита усмивка Чан след което всички започнаха да се смеят.
Задачите на всички вече бяха разпределени. Тейон, Мерил, Верон и Хюьон отидоха с булката за рокля. Д.О, Сеун, Чан и Чен отидоха да вземат декорациите които бяха поръчали. А Бекхюн, Питър, Съни, СуХьон останаха, за да оправят нещата с кетъринга и т.н Всички тръгнаха да изпълняват задачите си.

*При момичетата
Те вече слизаха от лодката на път за рокля. Тръгнаха по улиците на Барселона. Естествено нямаше бутик в който да не бяха влезли. Влязоха в един от бутиците и доста се застояха там, защото там роклите бяха най-хубави. Тейон пробва поне 15-ина рокли, докато когато излезе с една от тях всички ахнаха. Тя беше с презрамки и падаща надолу, а ефектът на гърба беше изключителен. Целият в дантела и някакви супер красиви елементи.
- Тази е!-каза Тейон едновременно смеейки и плачейки. Всички се засмяха, а Тейон отиде да се преоблече. След малко излязоха от магазина.

*При момчетата
Момчетата влизаха и излизаха поне по 20 пъти в магазина. Носеха неща в колата и я тъпчеха като пуйка на денят на благодарността. Носеха какви ли не неща... Панделки за столове, прибори, свещи... Момичетата каквото бяха поръчали. Най-после пребесоха всичко. Всички се качиха, Сеун затвори багажника и потеглиха.

*При Питър, Бек, Съни и СуХьон
Всички се бяха наредили около масата. Едните бяха с телефон на ухо, а другите брояха гостите, местата и т.н
- Да, точно това искам! Не, не искам да има панделка това да не ви е момичешко парти? Без панделка!-каза Съни докато всички и се подхилкваха. На тях им беше доста забавно. Вече приключваха работата си и другите се прибраха. Съни и СуХьон веднага побягнаха, за да видят роклята. Много я харесаха. Всички се преоблякоха и слязоха долу.
- Ъм... Искаме да ви кажем нещо-каза Д.О ставайки заедно с Тейон-искаме да ви благодарим, че ни помогнахте толкова много и че сте до нас. Радваме, се че имаме такива приятели и още веднъж много ви благодарим
- Ооо...-извикаха всички след което станаха и направиха една обща снимка. Стана много хубава. След това някои бързо се измъкнаха, а други останаха да чистят. Останаха само Питър, Мерил и Верон. Вече бяха разчистили и седнаха да си поговорят.
- Хора, може ли да ви кажа нещо?-попита притеснено Питър. Мерил сложи едната си ръка на рамото му.
- От колко години сме приятели?-попита го тя
- Откакто се помня?-отвърна ѝ той.
- Тогава защо питаш?
- Добре... Помните ли онази вечер в която ме оставихте да чистя сам?
- Да-отговориха двете в един глас
- Ами... Тогава влезе едно много високо момче. Мисля, че беше онзи Крис за който ни каза Тейон. Ее... Ами не знам дали беше пиян или просто ядосан, но...-той повдигна тениската си, а Мерил и Верон опулиха очи.
- Той ли ти направи това?-попита Верон. След това Питър само кимна.
- Каза ли на Бекхюн?-попита го Мерил.
- Не... Бекхюн щеше да направи някоя глупост-каза Питър
- Трябвало е да му кажеш... Този пък защо ще бие теб? Айш... Идиот ако бях момче с големи мускули щях да го убия!-каза Мерил след което всички се засмяха-хайде да се качваме, че мъжете ни чакат-отново Питър и Верон умряха от смях. Качиха се горе и всеки по стаята си....

Ето я... 29.На снимката горе е роклята на Тейон, избрана е от един много специален човек. Остават малко части, но има още няколко важни неща които ще се случат. Надявам се да ви е харесала и благодаря, че четете. Само да кажа, че видях, че някъде вмомента се гласува за най-добра група или нещо такова. Мисля, че беше нещо свързано с mama ако се интересувате влезте и гласувайте за любимата ви група. :*

EXO what?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu