Част 36 - 1-ва подчаст

89 8 0
                                    

Беше една снежна сутрин. Снегът беше натрупал толкова хубаво, а заедно с това се показваше и хубавото слънце. Всички бяха станали и си правиха кафе. Усмихваха се и си говориха в захлас.
- Хора, трябва да ви кажем нещо!-каза Сехун дърпайки Мерил към себе си- е... Ще се женим...
- Това го знаем-каза Лухан, а всички започнаха да се смеят
- Имах впредвид... Лухан, че ще се женим след по-малко от месец...
- По-малко от месец?!-изкрещя Вероника-и защо мои умни гълъбчета, се сетихте да ни кажете чак сега?-изтрещя
- И аз ли се държах така на сватбата на Тейон?-каза Мерил смеейки се
- Бек, а ти на мен кога ще ми предлагаш?!-каза Питър правейки тъжна муцунка. Бекхюн взе едно от лучените панирани кръгчета и се наведе пред Питър.
- Моя любов, ще се омъжиш ли за мен?-попита го той смеейки се, а Пит го перна по гърба.
- Забравих да ви кажа, днес отиваме до Бусан-каза Тейон правейки се на разсеяна
- Защо??-попита я Д.О
- Виж го ти?! Забрави, че бременната му жена е на преглед и че трябва да вземе модните скици от Тао!-бързо му запуши устата.
- И вие ще искате да дойдете, нали?-каза отчаяно Д.О
- Хохо... Скъпи приятелю, накъде без нас-каза прегръщайки го през рамо Чаньол. Най-после Хюьон и Чен се довлякоха долу.
- О... Гълъбчета вие се сетихте!-каза смеейки се Съни
- Да, моля ви вечер по-тихо. Все пак не сте сами!-каза и започна да се хили Лухан
- Днес май сте много забавни?!-каза Чен прозявайки се. Най-после слезе и последния живущ в тази къща- СуХьон.
- Поспаланке най-после стана-каза ѝ Хюьон и отиде да я прегърне. СуХьон се усмихна и също я гушна. С всеки изминал ден се подобряваше. Усмихваше се, шегуваше се и беше щастлива. Понякога се сещаше за Крис и се натъжаваше.
- Су... Ще дойдеш ли с нас в Бусан?-попита я Тейон
- Бусан?! Да, добре-каза тя хапвайки една филийка. С много труд и флегматичност, най-после всички отидоха по стаите си и започнаха да се оправят. След 30 минути всички бяха готови. Сехун, Чаньол, Д.О и Бекхюн изкараха колите си. В колата на Чаньол бяха той, Верон, Чен и Хюьон. В колата на Бекхюн бяха той, Питър, Лухан и Съни. В колата на Д.О пък бяха той, Тейон и СуХьон, а Сехун и Мерил пък бяха сами. Всички потеглиха и за около 30 минути бяха в Бусан. Другите (освен Тейон и Д.О) щяха да седнат в кафенето близо до болницата, а след това щяха да отидат с Тейон, за да видят компанията в която работеше. Разделиха се и другите седнаха в кафенето.
* При Тейон и Д.О
- Мили, хайде ще закъснеем... Чакай, ние вече закъсняваме-бързаше Тейон към входа на болницата
- Добре мила... Много си припкава за бременна жена-каза Д.О потичвайки зад нея. Най-после бяха пред кабинета на лекаря и почукаха. Отвътре се чу "влез" и те влязоха.
- Докторе много извинявайте, попаднахме в задръстване-каза Д.О. Тейон само го погледна на криво, а Д.О и направи една "целувчица". Тя легна на леглото и лекарят започна да гледа на монитора как е бебето.
- Те са в отлично здраве-каза лекарят със широка усмивка на лицето.
- Чу ли мила, в отлично здраве сте-каза Д.О с още по-голяма усмивка на лицето
- О, да и жена ви е добре-каза докторът прибирайки обурудването
- Но вие говорихте в множествено число
- Да, близнаците ви са добре.
- БЛИЗНАЦИ?-казаха шокирано Д.О и Тейон
- Да, вие не знаехте ли?-попита изненадано докторът излизайки.
- Е, ще си имаме две?!-каза усмихнато Д.О
- Ще си имаме две!-му отвърна Тейон, също усмихвайки се. Тя се оправи и двамата излязоха. Запътиха се към кафенето в което бяха другите. След 10 минути бяха при тях.

*Хей хора... Ето я 1-та подчаст на 36 част. Реших да ги разделя на две, за да не чакате толкова. В другата част ще се случи действието за което бях предназначила тази глава... Love u... <3 <3 Благодаря, че четете :*

EXO what?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon