Част 11

150 14 0
                                    

Отдалечихме се един от друг. И тръгнахме към вкъщи. Всеки се качи в колата си и потеглихме. Пътувахме около 5 минути и стигнахме. Слязохме и влязохме вкъщи. Мерил се стовари на дивана и изпъшка.
- Най-после всичко свърши-каза тя, а всички започнахме да се смеем.
- Ей, Бек ще им кажеш ли?-обърна се към Бекхюн Чен
- А да, съвсем забравих. Ще ходим на официална вечеря вдруги ден. Компанията ни прави тази вечеря, защото скоро ни предстои дебют.-каза Бек. Всички освен Мерил приехме тази новина добре.
- Какво?-извика тя-защо ни казвате чак сега? Трябва да си купя рокля, обувки, да отида на фризьор. Верон ставай веднага.
- Мила всякак си красива не ти трябват тези неща-каза Сеун прегръщайки я.
- Сеун хайде, че бързам, а колкото до това което каза, все едно не съм те чула.-каза тя дърпайки Верон за ръката. Облякоха якетата си, обуха се и изхвърчаха. След малко Верон се върна.
- Чан, може ли ключа-попита тя.
- На шкафа е, вземи го-каза той бъркайки в хладилника. Тя взе ключа за колата и излезе.

*При Мерил
Чаках Верон в колата. Видях, че най-после излиза и наближава колата. Отвори вратата и влезе, въздъхна след което запали двигателя и потеглихме.
- Така, първо отиваме до мола, после до фризьора-казах на Верон а тя си тананикаше нещо- Верон слушаш ли ме?-попитах я аз
- Разбира се че да, а сега ме остави да си изслушам песента на спокойствие-каза тя усилвайки тонколонката която беше сложила в колата. Най-после стигнахме мола. Верон паркира и слязох. Мили мой мол, колко ми липсваше. Тръгнахме към входа и влязохме. Започнахме да обикаляме магазините. Купихме си рокли и чанти, Верон си купи обувки, но аз още не си бях избрала. Влязох в един от магазините и след дълго мислене взех едните. Най-после свършихме с покупките, а и стана късно. Излязохме от мола и влязохме в колата. Верон запали и потеглихме към вкъщи.
- Верон, утре 14:30 ни е часът при фризьорът.
- Добре, аз направих всичко това, а сега ти ще спиш у нас-каза тя гледайки право към огледалото.
- Добре, но обещах на Сеун да спя при него тази вечер.
- Ох, добре извикай и него, а аз ще извикам Чан. Каза, че ще има работа с Д.О и Чен, но ще му се обадя после. Ами Пит? Обади му се и на него-каза Верон, а аз веднага изкарах телефона си. Набрах Пит, а не след дълго той ми отвори.
- Ало-каза той
- Ей Пит, тази вечер ще дойдете ли у Верон?
- С Бек ще сме у тях, ако искате наминете после.
- Добре Пит, хайде чао
- Чао
След което затворих.
- Пит и Бек няма да могат да дойдат-казах аз докато Верон паркира колата.
- Добре сега ще звънна на Чан-каза тя слизайки от колата, изкара телефона си и го набра.

EXO what?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin