Част 26

80 14 2
                                    

Вече всички се бяха събудили. Слязоха долу и насядаха около масата. Всички се смееха освен Тейон и Д.О. Тейон стоеше на страна от Д.О и побутваше храната в чинията си.
- Хора, днес мислехме да се разходим из острова. Съгласни ли сте?-попита Бекхюн. Всички освен Тейон отговориха.
- Аз не се чувствам добре, вие отивайте-каза им тя
- Но Тейон не може, аз ще остана с теб-отвърна и Д.О
- Не съм бебе!-отсече тя и се качи в стаята си.

*От името на Д.О
Тейон се държеше много студено с мен. Странеше и не искаше да говори много с мен, но изненада е почти готова! Само ми трябват последни щрихи, които мисля че сега Юри правеше. Забравих да ви кажа за изненадата. Мисля да предложа брак на Тейон. Да знам сега какво ше си кажете:
- Тоя нормален ли е? Какво си мисли? Той е на 19 тя на 18 и разни такива... Е хора, обичам я прекалено много и мисля, че това е най-правилното ми решение. Дълго мислих долато телефонът ми не звънна.
- Ало-казах аз
- Всичко е готово Д.О довечера можеш да доведеш Тейон тук. Само трябва да се срещнем, за да вземеш пръстена
- До 2 минути съм на мястото-каза той и веднага изхвърча през вратата

*От името на Тейон
Пак говореше с някой. Бях се скрила зад едната врата. Затвори рязко телефона и ихвърча като фурия. Добре, край! Писна ми! Май вече е време да започне план "накарай го да ревнува". Облякох си набързо някакви дрехи и излязох от къщата. Запътих се за тази къща която е малко по навътре в гората. Стигнах и почуках. Не след дълго се отвори.
- Ти?!-попита ме изненадано Крис който беше гол до кръста
- Да, аз! Довечера свободен ли си?-попитах го аз
- На среща ли ме каниш?-попита ме той самодоволно
- Свободен ли си или не?
- Ще те взема в 19:00 до тогава...-каза той и затвори вратата. Върнах се вкъщи, а всички бяха излезли. Д.О явно се беше прибрал.
- Тейон, довечера искам да дойдеш на едно място с мен-кяза ми той
- Защо?-попитах го аз
- Ще видиш!-каза той усмихвайки се. Ахх идиот, но знаеш ли какво ще направя, да! Точно когато влезеш, за да ме заведеш на "уж едно място" ще ме видиш с Крис. Ще видиш, че не можеш да си играеш с мен просто така. Как може да го обичам толкова, а той... Съвзех се и се качих в стаята си. Беше 16:30. Времето летеше. Реших да си взема душ и да помисля какво да облека. Изкъпах се набързо и застанах пред гардероба. Какво да облека... Какво да облека... А, ето! Ще облека една бяла рокличка с кецове. Взех ги и ги облякох. Вързах косата си на небрежен кок. Вече беше 18:30 и някой звънна на вратата. Точно както исках. Слязох и отворих, беше Крис.
- Готова ли си?-кяза той подавайки ми ръка
- Да-аз също му подадох и излзохме от къщата. Ако се чудите къде беше Д.О е, беше някъде навън отново! По едно време телефонът ми звънна.
- Мила, къде си?-попита ме той
- Д.О аз излязох. Кажи къде си, за да се срещнем направо там-отвърнах му аз
- Добре ще ти пратя съобщение!-не след дълго получих съобщението. Той отново ми звънна.
- Тейон не отивай точно на мястото. Много те моля. Има една пейка близо до там седни и ме изчакай, идвам до 2 мин.-и ми затвори. Не стига, че се съгласих ами и ще го чакам. С Крис се придвижихме бавно и стигнахме пейката. Седнахме и започнахме да си говорим.
- Мислиш ли че човек може да е влюбен вечно?-попитах го аз
- Зависи!-отвърна ми той
- От какво?-попитах го аз, а той внезапно ме целуна!

*От името на Д.О
Взех букета от рози на масата и се запътих към пейката, за да заведа Тейон на подготвеното място. Наближих пейката и видях два силуета. Приближих се още малко и видях как някакво момче се целува с Тейон. Няколко сълзи капнаха по бузите ми.
- Т-тейон-казах аз заеквайки. Тя веднага се отдели от него.
- Д.О не е каквото си мислиш!-каза тя.
- Според теб какво си мисля?-попитах я аз
- Д.О аз просто исках да те накарам да ревнуваш!
- Но защо?-попитах я аз
- Защото говореше с някаквко момиче и не ми казваше!
- Ами да, защото тя ми помагаше да ти направя глупавата изненада мамка му! Ето зъдръж го на мен вече не ми трябва!-казах и аз хвърляйки кутийката с пръстена. Обърнах се и тръгнах към къщата. Мисля, че по унижен не съм бил. А най-големият проблем е че е я обичах и я обичам! Но сега тя ми заби нож в гърба, а и това момче представям си ако бях на негово място. От една страна единственото хубаво е че щом Тейон ревнува, значи ме обича. Но ако ме обичаше наистина, дали щеше да ме нарани така?!

*Ето я и 26 част. И тя не е много дълга, но все пак става. Така... Не знам вече от една страна раберете Тейон, но от друга... Благодаря, че четете и обещавам много скоро да кача новата глава! :*

EXO what?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz