4

647 28 0
                                    

Als ik weer wakker wordt is het donker. Ik weet niet hoe lang ik buiten westen ben geweest, maar iets in me zegt dat het best wel lang was. Ik kijk op mijn mobiel, dinsdag 10 Oktober. Dat betekend dus dat ik een hele dag heb over geslagen. Mijn maag knort dus ik loop naar beneden, maar wel voorzichtig want ik heb overal pijn. Eenmaal beneden aangekomen zie ik ons mam nergens. "Mam!" "Mam waar ben je?" na een lange tijd wachten, besluit ik maar wat brood te eten. Tijdens het eten kijk ik om mijn mobiel, ik was helemaal vergeten dat ik die selfie met Luke had gemaakt. Snel post ik het op instagram. Meteen krijg ik super veel likes, ik glimlach tevreden.

My girlfriend's bitchin' 'cause I always sleep in
She's always screamin' when she's calling her friend
She's kinda hot though
Yeah, she's kinda hot though

Ik schrik van mijn ringtone, en kijk wie er belt. Madison?! "Met Isabelle Peters" "hey meid, ik sta een beetje alleen in de regen, kan ik langskomen?" "uhm.." ik kijk naar de nieuwe krassen en blauwe plekken die ik heb gekregen, en volgens mij heb ik ook een blauw oog. "Vandaag komt niet zo goed uit sorry" "oh" "doei!!" en met die woorden hang ik op. Het knopje! Opeens herinner ik het me weer, mijn moeder had het knopje gebruikt, maar als ze niet thuis is kan ik het misschien vinden en ergens goed verstoppen. Ooit, toen ik heel klein was had mijn moeder me een chip ingeplant. Het was bedoeld als een volg-chip. Maar degene die het had gedaan had er blijkbaar andere bedoelingen mee, want als je nou op een knopje drukt van een klein afstandbedieningkje, dan krijg ik een heftige pijn in mijn zij, alsof er messen in worden gestoken. Ik krijg meteen rillingen als ik er aan denk. Maar als mijn moeder het niet mee heeft genomen, dan kan ik het vinden en dan zou nooit iemand me meer pijn kunnen doen! Ik ben alleen zo moe, mijn gedachten dwalen af naar Luke en langzaam val ik in slaap.

sorry dit was een heel slecht deel, maar er komen betere aan x

When I look in his eyes (Luke Hemmings)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu