Luke hemmings
"Nee! Isabelle! ... Shit!" boos trap ik de prullenbak omver. Ashton komt aan rennen. "Luke wat is er? "Isabe.. Isabelle... Ze is weg, het was precies zoals in het visioen." "shit" "ik bel Calum wel dat hij die chocolademelk moet laten liggen, en zo snel mogelijk naar huis moet komen."
Calum Hood
Ik probeer niet op te vallen, ik heb een zonnebril op, en een beanie. Op naar de chocomelk! Ik heb het net gepakt, als mijn ringtone afgaat.
How did we end up talking in the first place.
You've you liked my cobain shi...Verbaasd kijk ik op als ik zie dat Ashton me belt. "Met Calum" "Calum! Laat die chocomelk staan, en kom zo snel mogelijk naar huis! Isabelle is weg, het was precies zo gegaan zoals in het visioen!" ik hing op zonder iets te zeggen, liet de chocomelk op de grond vallen, die ging kapot, en alles zat onder. Ik ren naar de dichtsbijzijnde medewerker, geef hem 5 euro, en roep: "sorry, noodgeval!" ik ren weg, en probeer al die gillende fans te ontwijken. Ze hebben me herkend, want mijn beanie is afgevallen, en ik riep iets. Ik ren naar mijn auto, spring erin en probeer zo snel mogelijk naar huis te rijden, maar natuurlijk, al die mensen zijn verschrikkelijk sloom. Ik toeter, snijd een paar mensen af en race naar huis. Mijn broek zit vol met chocolademelk, en ik ruik er ook helemaal naar. Maar er zijn ergere dingen nu.
Ik kom thuis aan, rijd de auto gewoon het gras op, spring eruit en ren naar binnen. Luke is huilend rondjes aan het lopen, ik heb hem nog nooit zo gezien. "Michael! Waar is Ashton?" Michael komt aan rennen. "Hij probeert Isabelle te vinden. Ik loop door naar de keuken, zie bloed liggen en het gebroken glas, op zoek naar een aanwijzing. "Luke, kom eens even, ik wil weten wat er is gebeurd, je moet het me heel precies vertellen." "ik.. Ik was bij de tafel, er werd gebeld, het was een onbekend nummer, en de stem was verdraaid, ik kon niet horen wie het was. Isabelle was in de keuken, de stem zei dat ik Isabelle naar hun moest brengen. Ik schreeuwde naar Isabelle, maar het was al te laat. Ik hoorde het glas breken, een gil, een klap, iemand viel op de grond en weg was ze. De stem zei nog: "oh wacht, we hebben haar al." ik kijk rond, op zoek naar aanwijzingen. Er ligt helemaal niks, we kunnen haar niet vinden zonder aanwijzingen.
JE LEEST
When I look in his eyes (Luke Hemmings)
FanfictionIsabelle Peters, 18 jaar en woont in Australië, Sydney om precies te zijn. Haar favoriete boy band is 5seconds of summer, waar ze dus ook naar toe gaat. Ze staat in een rij gillende fans te wachten op de boys. Als laatste komt Luke, die haar recht i...