27

362 18 2
                                    

Madison Engelen

Wow, ik zit in een auto, met de beste band die er is. Dit is echt fantastisch. Ik ben Isabelle echt dankbaar voor Ashton's nummer, hij is echt cute. Oke Madison, focus. We staan op het punt om Isabelle te redden. Luke zet de radio aan.

'Cause I've been from place to place

Trying to bring you back

I've walked for days and days

'Cause I can't face the fact

That nothing is better than you

"Sirieus? Dit lied?" Hij zet de radio af, wow hun lied was op de radio, maar wel stom dat het Lost Boy was. Ik kijk zenuwachtig uit het raam, ik zie allemaal plekken die ik niet ken. "Daar!" Calum wijst naar buiten, ik kijk naar waar hij wijst. Het is een groot gebouw, elk raam is heel groot, en is niet helemaal doorsichtig, behalve bij één. Daar moet Isabelle zijn. Het raam staat open, en daar zie ik Isabelle, het is misschien nog niet zo lang geleden gebeurd, maar ze ziet er nu al zwak uit, alsof ze zo kan wegwaaien. We parkeren de auto, ik spring eruit, en zie Luke naast me komen staan, terwijl de tranen over zijn wangen lopen. Ik heb wel veel gemist, want volgens mij heeft Luke Hemmings een crush op Isabelle, terwijl ik niet eens wist dat ze zo close waren."ze kan niet zomaar naar beneden jumpen, ik ga wel naar binnen." ik wou al weglopen, als Calum mijn pols vastpakken. "Zo makkelijk zal het niet gaan, ik email haar wel." hij pakt Ashton's mobiel, en typt hardop: "Isabelle, we zijn beneden, ik denk niet dat we zomaar naar binnen kunnen lopen, om je zomaar mee te nemen." ik zie Isabelle achterom kijken, en weglopen. Binnen een paar seconden krijgen we een antwoord. "Nee dat kan niet, de deur is op slot, en er staat waarschijnlijk een bewaker voor." "shit!" Ik kijk om me heen, er is iemand die zijn dak aan het repareren is. Ik ren naar zijn huis, en pak zijn ladder. "Sorry meneer, je krijgt hem zo terug, ik moet even iemand redden." ik probeer zo snel mogelijk terug te rennen met de ladder, maar dat is niet zo makkelijk. Michael komt me gelukkig helpen. Ik zet de ladder tegen het glas aan. "Kom Isabelle snel!" ik zie haar bang naar beneden kijken. Maar ze gaat toch op de ladder staan, en klimt langzaam naar beneden, ze is een paar treden lager, als iemand haar pols vastpakt. Alles lijkt in slowmotion te gaan, ik ren naar de ladder, de jongens proberen me tegen te houden, en roepen heel hard mijn naam, naar ik sta al op de ladder, en klim zo snel mogelijk naar boven, Isabelle is ook nog op de ladder, zichzelf proberen te bevrijden van degene die haar vast heeft gepakt. Ze word naar binnen gesleurd, en ik klim nog sneller naar boven, ik zie de jongens beneden angstig kijken en ze roepen allemaal dingen die ik niet versta. Ik moet dit doen, ik kan mijn allerbeste vriendin niet zomaar achter laten. Ik klim het raam binnen, zie isabelle keihard worden geslagen, door een mevrouw. Ze draait zich verbaasd om, en ik schrik me kapot. Dat is niet zomaar een vrouw, het is mijn moeder.

When I look in his eyes (Luke Hemmings)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu