Isabelle Peters
Verschikt kijk ik omhoog, want ja ik lig op de bank. Als ik naar buiten kijk kan ik mijn ogen niet geloven. Er staat een hele grote vrachtwagen. Op die vrachtwagen staan Luke, Calum, Michael en Ashton. Ze staan daar speciaal voor mij. Blijkbaar hebben Luke en Ashton het weer goed gemaakt. Nog steeds verbaasd loop ik naar buiten, als de jongens me zien gaan ze nog vrolijker verder.
Simmer down, simmer down
They say we're too young now to amount to anything else
But look around
We work too damn hard for this just to give it up now
If you don't swim, you'll drown
But don't move, honey
You look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so downIk zie dat heel de buurt naar buiten loopt, verbaasd van waar die muziek vandaan komt. Glimlachend kijk ik toe als Luke van het soort podium afstapt en naar mij toe loopt. Er komen allemaal gillende fans aan, die allemaal snel hun mobiel pakken om dit te filmen. Luke is ondertussen bij mij aangekomen. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en zegt. 'Gefeliciteerd Isabelle, deze is speciaal voor jou!' Hij rent weer het podium op, ik merk niet eens dat mijn moeder ook naar buiten is gelopen. 'Wauw Isabelle, hij is echt een schat.' De jongens zien er zo vrolijk uit. Ik loop dichter naar het podium toe en word helemaal blij vanbinnen, ze doen dit allemaal voor mij. 'Het volgende lied is speciaal voor mijn super lieve vriendin, van wie ik super veel houd. Hier is onze nieuwe song: She's kinda hot!'
My girlfriend's bitchin' 'cause I always sleep in
She's always screamin' when she's calling her friend
She's kinda hot though
Yeah, she's kinda hot thoughDit is de beste verjaardag die ik ooit heb gehad! Als ze klaar zijn met spelen springen ze allemaal van het podium af en komen op mij af rennen. 'Groepsknuffel!' Ik word helemaal plat geknuffeld door ze. 'Gefeliciteerd Isabelle!' Ashton knuffelt me helemaal plat. 'Nog sorry van gisteren trouwens, maar ik heb het uitgelegd, uiteindelijk begreep hij het, hij was helemaal aan het flippen, hij wist niet waar je was.' Ik grinnik even. 'Het maakt niet uit Ashton, het was een foutje.' 'Ashton schiet eens even op!' ongeduldig staat Michael te wachten. 'Jaha rustig Mikey.' Ashton laat me los, maar meteen voel ik weer armen om me heen. 'Gefeliciteerd Belliiee!' Haha 'Dankjewel Michael.' Hij geeft me een cadeautje. 'Het is maar een kleinigheidje hoor.' Nieuwsgierig maak is het open. Het is niet zomaar een kleinigheidje, het is een gloednieuwe Iphone 6! Opgewonden spring ik op en neer. 'Michael! dat is echt super duur en super geweldig! Ik geef hem snel nog een knuffel, als Calum naar me toe komt. Hij trekt me in zijn gespierde armen. 'Cliché, maar alsnog gefeliciteerd Bel!' Lachend laat hij me los. Ik wordt van achter opgetild. 'Helpp!!!!' Lachend gooit Luke me over zijn schouder. Hij draait eerst een rondje en laat me daarna pas los. 'Gefeliciteerd allerliefste Isabelle! zou ik je wat mogen vragen?' 'Uhm ja natuurlijk.' Zenuwachtig begin ik aan mijn shirt te friemelen. Waar zou hij nou over willen praten? Hij pakt mijn hand en loopt een beetje weg van alle mensen. Als we helemaal alleen zijn, pakt hij ook mijn andere hand. Hij kijkt me aan met zijn hemels blauwe ogen. Elke keer als ik in zijn ogen kijk wordt ik opnieuw verliefd. 'Allerliefste Bel.' Ik zie aan hem dat hij zenuwachtig is. 'Ik- Uhm.. Jij..' Ik kijk hem glimlachend aan. 'Wat is er Lukey? je kan me alles vragen hoor.' 'Oké, Allerliefste Bel, zou je mijn vriendin willen zijn?' Zenuwachtig kijkt hij in mijn ogen. Ik voel de vlinders in mijn buik, ik ben zo blij dat ik niet eens kan antwoorden. Ik wordt gewoon gevraagd door mijn grootste idool! Het enige dat ik kan doen is knikken, terwijl de tranen over mijn wangen rollen. Opgelucht haalt hij adem, alsof hij bang was dat ik nee zou zeggen. Voor dat hij nog iets kan zeggen druk ik mijn lippen op de zijne.
JE LEEST
When I look in his eyes (Luke Hemmings)
Hayran KurguIsabelle Peters, 18 jaar en woont in Australië, Sydney om precies te zijn. Haar favoriete boy band is 5seconds of summer, waar ze dus ook naar toe gaat. Ze staat in een rij gillende fans te wachten op de boys. Als laatste komt Luke, die haar recht i...