We lopen door de gangen naar het kantoor van de Alpha. 'Waar gaan we heen' vraagt Hannah. Ze loopt achter me. Hand in hand met Börn.
'Wacht maar even af' zeg ik 'dat zul je zo merken.'
We komen de hoek om en David staat voor de deur. De rest blijft stilstaan. 'Yo Jar' zegt Börn 'dit is niet grappig.'
'We bedoelen het ook niet als een grap' zegt Kaitlyn 'dit is David. Mijn vader heeft hem ingehuurd omdat hij zeker wil weten dat ik veilig ben. David zit mijn broer al in de auto?'
Hij knikt. Ze draait zich om naar mijn vrienden. 'Kom op' zegt ze 'mijn broer haat wachten. Net zoals mijn vader.'
Ze knikken en lopen achter ons aan naar de verborgen uitgang. Wanneer we bij de limo komen staren ze ernaar. 'Oké Jar' zegt Finn 'niet grappig meer.'
'Zoals Kaitlyn al zei' zeg ik 'is het geen grap. Ik doe de deur open en laat iedereen instappen. Wanneer ik ook in de limo ga zitten kijkt iedereen verbaasd naar Collin. 'O ja' zeg ik 'dit is Collin. De broer van Kaitlyn.'
Collin kijkt Kaitlyn aan, 'wat doen hun hier?'
'Vader wil ze spreken' zegt ze kort 'dus dan doen we dat ook maar.'
Hij zucht en pakt een boek uit zijn tas. ik grijns en ga naast haar zitten. De limo begint te rijden. Wanneer we bij het huis zijn staat iedereen naar het huis te gapen. 'Oké Jar' zegt Börn 'wat is hier gaande?'
'We gaan toch naar mijn vader' zegt Kaitlyn 'dan moeten we ook opschieten. Kom op.'
we lopen achter haar aan naar binnen. Zodra we binnen zijn komt haar moeder aanlopen. 'Ah' zegt ze 'zijn dit je vrienden Jarret?'
ik knik, 'dat klopt. Dit zijn Börn, Hannah, Lola, Julie en Finn.' Ik wijs ze allemaal aan.
'Waar is pap' vraagt Kaitlyn.
'In zijn werkkamer' zegt ze.
Kaitlyn kijkt iedereen aan en zegt, 'laten we dan maar naar hem toegaan. Voordat hij hierheen komt.'
'Te laat' horen we iemand zeggen op de trap. We kijken allemaal naar de trap. Daar staat de Alpha. hij heeft zijn handen op zijn rug en glimlacht. Collin loopt langs hem heen naar boven. 'Hoi pap' zegt Kaitlyn.
Hij loopt naar beneden, 'en dit zijn degene die denken dat mijn dochter een rogue is.'
Ik knik, 'dat klopt.'
Julie en Lola worden rood. Ik grinnik. 'Sorry meiden' zeg ik 'maar ik kan en mag niks achterhouden voor de Alpha.'
'Alpha' vragen ze allemaal geschrokken.
Ik grinnik. 'Ja jongens' zeg ik 'mijn mate is de dochter van Alpha Sebastiaan en Luna Anna.'
'Het spijt ons' zeggen de meisjes geschrokken 'we wisten het niet.'
De Alpha schud zijn hoofd, 'dat klopt ook. Ik zorg ervoor dat mijn dochter veilig is en niemand weet dus dat ze mijn dochter is. dat betekend dus ook dat jullie het aan niemand door mogen vertellen.'
Ze knikken. Kaitlyn en ik doen erg ons best om een grijns te onderdrukken. Börn kijkt mij aan, 'had je niet effe kunnen waarschuwen?'
'Dit was leuker' zegt Kaitlyn 'veel leuker. Later kunnen we hier zo hard om lachen.'
'Jullie nu al' mompelt Hannah.
ik grinnik, 'inderdaad.'
De Alpha grinnikt. 'Nou ik moet weer aan het werk' zegt hij 'ik zie jullie vast nog wel eens.'
Ze knikken. Hij glimlacht en loopt weg. We buigen onze hoofden als hij voorbij loopt. Daarna kijken we naar Luna Anna. Ze glimlacht, 'allemaal thee?'
We knikken en lopen achter haar aan de woonkamer in. Kailtyn en ik gaan naast haar zitten op de bank. De rest propt zich op een bank.
---------------------------------------------------------
A/N sorry voor de late update. Ben moe en heb een hoofdstukje van "my boyfriend from the underworld" herschreven.
Zo de rest weet het ook. En de Alpha is niet boos geworden op Julie en Lola. En nu moeten ze het geheim houden. Zal dat lukken? Maar nog niet iedereen weet het van Kaitlyn en Jarret. Die vergeet Jarret toch?
Comment/ follow/ vote.
Xxxx Mairin.
JE LEEST
in love with my mate
WerewolfJarret, 20, maakt deel uit van de silvermoonroedel. Een van de grootste roedels ooit. De Alpha word erg gerespecteerd en is een goed Alpha. Jarret is maar een simpele jongen. Hij gaat naar school en is een goede leerling. Hij heeft zijn mate nog nie...