een maand later....
Ik, Collin en Sebastiaan zitten beneden. Marie is aan het bevallen en Collin is rusteloos. Hij staat de hele tijd op, loopt een stukje en gaat dan weer zitten. 'Collin' zegt Sebastiaan 'het komt wel goed. Echt waar. Geloof je oude vader nou maar.'
Ik probeer niet te grijnzen. 'Dat zie ik Jarret' zegt Sebastiaan.
'Sorry' zeg ik 'maar u zei oud.'
'Het is toch zo' zegt hij 'ik ben een opa nu.'
Ik knik, 'nu we het daarover hebben ga ik maar eens kijken bij de baby's.'
Ze knikken. Ik sta op en loop naar de baby's. Ze slapen. Ik strijk een plukje aan de kant. De deur gaat zachtjes open en opa en oma komen binnen. 'Hey Jarret' zegt opa.
Ze stonden erop dat ik ze opa en oma gingen noemen. Ik stemde naar gewoon in. Oma glimlacht en loopt naar me toe. 'Alles goed?'
'Ja. Ik wilde alleen even kijken of ze ongedeerd waren.'
'Natuurlijk zijn ze ongedeerd' zegt opa 'wij zijn in huis.'
'Ja schat' zegt oma.
Ik glimlach, 'dat weet ik wel. Maar ik ben gewoon bezorgd. Net als Alpha Sebastiaan is.'
'Noem hem gewoon Sebastiaan' zegt zijn moeder 'hij word toch je schoonvader.'
Ik knik, 'ja. Dat weet ik, maar het is gewoon wennen. Ik heb hem altijd Alpha moeten noemen en nu word hij opeens mijn schoonvader.'
Ze glimlacht, 'ach ja. Dat had ik hetzelfde met Gerard.'
Opa rolt met zijn ogen. Kaitlyn komt de kamer inlopen, 'o hier zijn jullie.'
Opa kijkt haar aan, 'en?'
'Jay Taylor is er. Ga maar naar haar toe. Collin is er al. Net als mijn vader.'
We knikken, 'zullen we dan maar gaan' vraagt oma.
We knikken en lopen achter Kaitlyn aan naar de kamer van Collin en Marie. Collin zit naast Marie. Ze kijken naar de baby. Ik sla een arm om Kaitlyn heen. Ze kijkt me aan, 'nu alleen nog trouwen.'
Ik knik, 'inderdaad.'
Ik kus haar.
vier jaar later....
De afgelopen vier jaar zijn omgevlogen. Marie heeft een dochter gekregen. Lisa heet ze. Ze is twee jaar. Kaitlyn en ik hebben nog een zoon, Max. Hij is nu een jaar. Collin is nu Alpha. Sebastiaan leeft voor zijn kleinkinderen nu. Met zijn kleinzonen stoeit hij veel. Zelfs Daisy doet mee. Daisy lijkt het meeste op haar moeder. Tony lijkt het meeste op mij. Tony heeft net als ik bruin haar en groene ogen. Daisy heeft donkerblond haar en bruine ogen. Vandaag gaan ze naar school. Kaitlyn en Marie zijn zenuwachtig en Collin en ik maken ons er niet druk om. Collin en ik zitten in de woonkamer. Kaitlyn en Marie zijn de kinderen weg aan het brengen. Lisa rent rond. Ze heeft haar poppen gepakt en speelt erop op de vloer. Max zit op de bank en speelt met een bal. Hij sabbelt erop. Kaitlyn en Marie komen binnen. 'En' vragen we tegelijk.
'Ondankbaar' zeggen ze tegelijk.
We fronsen, 'hoezo?'
'Ze gaven ons niet eens een kus' zegt Marie.
Collin en ik liggen dubbel. 'Gelukkig' zegt Kaitlyn 'hebben we deze twee nog.'
'Mama' zegt Lisa 'wanneer mag ik naar school?'
Collin en ik beginnen hard te lachen. Lisa kijkt verbaasd van ons naar Kaitlyn en haar moeder. 'Liefje' zegt haar vader 'je gaat snel naar school. Nog maar twee jaartjes.'
Ze knikt en gaat gewoon door met haar poppen. Kaitlyn en Marie zuchtten en gaan naast ons zitten. Kaitlyn zet Max op haar schoot. 'Zo' zegt ze 'jij ga ik leren om wel een kus aan je moeder te geven.'
--------------------------------------------------------------------------
A/N ach, arme Kaitlyn en Marie, ze krijgen niet eens een knuffel of kus.
comment/vote/follow
xxx Mairin
JE LEEST
in love with my mate
WerewolfJarret, 20, maakt deel uit van de silvermoonroedel. Een van de grootste roedels ooit. De Alpha word erg gerespecteerd en is een goed Alpha. Jarret is maar een simpele jongen. Hij gaat naar school en is een goede leerling. Hij heeft zijn mate nog nie...