=24=

847 64 1
                                    

'Weet je vader dit' vraagt Jarret.

Ze knikt, 'ja. Daarom wilde hij één keer per jaar met ons eten. Dan kon hij zijn kleinkind zien.'

'En hoe ga je het vertellen aan mijn ouders?'

Ze wil antwoord geven maar we horen mijn vader roepen: 'Marie! Collin!'

Marie loopt samen met Collin de gang op. Wij lopen achter ze aan. mijn vader en haar vader staan beneden aan de trap. 'Ja Alpha' zegt Marie.

'Ik hoor net van je vader dat je zwanger bent. Is dat waar?'

Ze knikt, 'maar ik vertelde het u niet net omdat ik het Collin eerst wilde vertellen.'

Hij knikt, 'dat snap ik.' Hij glimlacht, 'ik wilde alleen even weten of het waar was. Dan gaan we ook een afspraak voor jullie maken. Ook bij Benning.'

Jarret grinnikt, 'succes. Laat Luna Anna dit maar niet horen.'

We horen een gil vanuit de woonkamer en Luna Anna komt aanrennen. 'Marie' roept ze 'ben je zwanger?!'

Marie knikt, 'ja Luna.'

Ze geeft weer een gil en rent de trap op. Ze omhelst Collin en Marie tegelijk. 'Wat geweldig' roept ze blij.

Ik grinnik en kijk naar mijn vader. Die zucht, 'vrouwen' mompelt hij.

'Dat hoorde ik' roept mijn moeder.

Jarret en ik grinniken. Mijn moeder laat Marie en Collin los. 'Dan ga ik nu Benaming bellen' zegt ze blij. Ze rent de trap af en rent de woonkamer in. 'Goed' zei Collin 'wij vertekken weer naar onze kamer. Roep maar als het eten klaar is.'

Ze knikten. Collin loopt terug. Gevolgd door Marie. Jarret en ik gaan naar mijn kamer. Wanneer we binnen zijn ga ik op bed liggen. Jarret komt naast me liggen, 'zo. Marie is ook weer terug.'

Ik knik, 'ja. Maar nu is haar vader en haar broer hier.'

Jarret zucht, 'dat kon je niet verkomen. Ze wilden zelf mee.'

'Inderdaad. Maar waarom wilde haar vader haar nu opeens zien?'

'Weet ik niet, en ik denk dat we daar nooit achter zullen komen.'

Ik kijk hem aan, 'we kunnen het haar vragen.'

'Denk je dat zij de reden wel weet dan?'

'Nou... misschien wel.'

'Sorry dat ik dit zeg maar... kleine kans dat ze het weet. Grote kans dat ze het niet weet. Of er niet naar gevraagd heeft.'

Ik glimlach, draai me op mijn zij en kus hem. Hij duwt me daarna op het bed en geeft een kus op mijn mark. Ik kreun zacht. Hij grijnst en glijd van het bed. Hij gaat op zijn knieën zitten voor me. Ik ga rechtop zitten en kijk hem verbaasd aan. Hij grijnst en doet mijn shirt een beetje omhoog. Daarna geeft hij een kus op mijn buik. 'Hallo kleintje' zegt hij terwijl hij over mijn buik wrijft.

Ik grinnik, 'weet je Jar.'

Hij kijkt mij aan, 'nee. Wat moet ik weten?'

'Dat ik denk dat jij een hele goede vader word.'

Hij lacht, staat op en duwt me op het bed. Hij kust me. Daarna kijkt hij me aan, 'ik weet het wel zeker.'

Ik lach en duw hem naast me. Hij grijnst en slaat een arm om me heen, 'we moeten namen gaan bedenken Katy.'

Ik knik en sta op. Ik loop naar mijn laptop, pak die en ga naast hem zitten. Hij gaat rechtop zitten en we gaan naar een namen site. Na een tijdje gezocht te hebben hebben we een jongen en een meisje naam. Diasey en Tony. Ik vond het goede namen en Jarret ook. Na een tijdje word er geroepen: 'eten!'

We lopen naar beneden. Mijn vader zit al aan tafel. Net als mijn moeder, de moeder van Jarret en de vaders van Jarret en Marie. O en ook de broer van Marie. Ik ga op mijn normale plek zitten. En Jarret ging naast mij zitten. Collin zit altijd tegenover mijn moeder en naast hem zit Marie. Ook zij komen binnen lopen. Marie gaat zitten. Haar vader zit naast haar en haar broer weer naast haar vader. 'Nu iedereen er is' zegt mijn vader 'kunnen we eten.'

Mac komt binnen en zet voor ons allemaal een bord neer. We eten in stilte. 'Marie' zegt mijn vader na een tijdje.

'Ja Alpha' zegt Marie.

'Je vader en broer willen hier blijven tot de baby geboren is, wat vind jij daarvan?'

Ze haalt haar schouders op, 'goed. Waarom zou ik dat niet goed vinden Alpha?'

Hij haalt zijn schouders op, 'dat weet ik niet. Maar dan blijven je vader en je broer hier.'

'Leuk zussie' zegt haar broer 'je wilde namelijk niet veel vertellen over je mate. Nu kan ik zien hoe hij is.'

Marie haalt diep adem en kijkt hem aan, 'ja ja Vince.'

Hij grinnikt. We eten verder in stilte. Jarret en ik vertrekken weer naar boven. Marie en Collin moeten beneden blijven van Vince. Hij wil praten. Jarret en ik gaan vroeg slapen. Wanneer we net liggen word er geklopt. 'Binnen' zegt Jarret geërgerd.

Mijn moeder komt binnen. Ze glimlacht, 'sorry. Ik wil alleen even zeggen dat de volgende afspraak samen met die van Marie is. Jullie spreken telkens samen af. Goed? Was een idee van Benning.'

Ik knik en gaap. Ze glimlacht, 'nou welterusten.'

Ze loopt weg. Ik ga tegen Jarret aanliggen en val al snel in slaap.

---------------------------------------------------------------------

A/N dus de vader van Marie en de broer blijven hier.

En zal het een meisje worden of een jongen? En bij Marie en Collin?

comment/vote/follow

xxx Mairin


in love with my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu