=7=

1.1K 84 2
                                    

een maand later...

Kailtyn en ik zijn echt hopeloos verliefd. Ik heb haar nog niet gemarkt of iets anders gedaan. We zijn iedere dag samen. Nu zitten we bij haar thuis. 'Zullen we morgen naar de film gaan' vraagt ze.

Ik knik, 'is goed. Welke?'

'Dat zien we morgen wel' zegt ze.

'Mag je wel? Van je ouders?'

Ze knikt, 'ja als ik maar voor elven terug ben.'

Ik knik, 'oké. En als je iets later terug bent.'

'Wat wil je doen' vraagt ze argwanend.

'Ik ken je nu een maand en morgen slaapt Börn bij Hannah. En trouwens ook ons buurmeisje is weg.'

Ze glimlacht en schud haar hoofd, 'ik weet niet. Ik denk niet dat mijn vader het toestaat.'

'Alsjeblieft, ik vind je zo leuk Katy.'

Ze bijt op haar lip. Ik keek haar met een pruillip aan, 'please.'

'Goed' zegt ze met een zucht. Ik kus haar. Al snel verdiepen we de kus. Er word opeens geklopt. Beiden schrikken we en schieten omhoog. 'Binnen' zegt Kaitlyn. De deur gaat open en de Alpha verschijnt. 'Jarret' zegt hij 'weten je ouders over mijn dochter?'

Ik sla een hand voor mijn voorhoofd, 'demn.'

Ik kijk hem aan, 'nee. Helemaal vergeten.'

'Dan weten ze het nu.'

'Ehm... ik snap het niet helemaal Alpha.'

'Je ouders heb ik uitgenodigd om hierheen te komen. ik heb ze gezegd dat je iets heb uitgehaald. En nu zijn ze beneden. Dus.... ga het maar uitleggen.'

Ik spring op en ren langs hem heen naar beneden. Mijn vader en moeder staan met hun armen over mekaar bij de voordeur. Tegenover Luna Anna. 'Hoi mam en pap' zeg ik met een zo'n goed mogelijk onschuldige glimlach.

'Jarret Mitchell Black' zegt mijn moeder boos 'wat heb je gedaan?'

'Ehm... ik... ik...'

'Zijn mate gevonden' hoor ik Kaitlyn achter me zeggen.

Ze komt naast me staan. 'Dus dit zijn je ouders jarret' zegt ze met een glimlach.

'Pestkop' fluister ik.

Ze grinnikt. Mijn ouders kijken nu opeens blij. 'Dat is geweldig' roept mijn moeder.

Ik loop de trap verder af en Kaitlyn loopt mee. Mijn moeder omhelst me. Hier had ik zo'n hekel aan. Ik was achttien. Een volwassen man. Ik hoefde geen knuffels van mijn mammie. Mijn vader gaf me een klap op mijn arm. Mijn ouders kijken Kaitlyn aan. 'Moeder vader' zeg ik 'dit is Kailyn. De dochter van Alpha Sebastiaan en Luna Anna. En mijn mate.'

Mijn ouders kijken naar de Alpha. 'Ik wist niet dat u een dochter had' zegt mijn vader 'Alpha.'

De Alpha knikt, 'niemand wist het totdat Jarret en Kaitlyn zijn vrienden hierheen namen. en natuurlijk ook toen ze ontdekten dat ze mates waren.'

Mijn ouders knikken. 'En zoon' zei mijn vader 'waarom heb je ons niet gebeld?!'

'Sorry vader' zeg ik 'niet aan gedacht. Maar het probleem van mijn slaapgedrag is opgelost. Ik kom nu 's ochtends heel vroeg mijn bed uit omdat ik haar wil zien.'

Mijn ouders lachen. 'Dat is al een hele verbetering' zegt mijn moeder lachend.

Kaitlyn kijkt mij aan, 'dat wist ik niet.'

'Dan weet je het nu' zeg ik.

Ze rolt met haar ogen. Ik grinnik.

------------------------------------------------------------

sorry voor het korte hoofdstuk maar het volgende zal ook kort zijn en dan weer lang. (Hoop ik :D)

En wat vinden jullie. Zal Kaitlyn bij hem slapen? Zullen ze eigenlijk wel thuis komen?

xxx Mairin.

in love with my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu