We zitten in de limo op weg naar huis. Collin en Marie zitten naast elkaar. Mijn ouders, ik en Jarret zitten tegenover hen. Wanneer we er zijn gaan Jarret en ik naar boven. Marie en Collin lopen achter mijn vader aan. Mijn vader heeft van ieder roedel lid een dossier. Met naam, ouders, bloedgroep, kleur vacht en al de andere belangrijke dingen. Wanneer we boven zijn kijk ik grijnzend naar Jarret. Hij grijnst terug. 'Dus Katy' zegt hij 'nu zijn we eindelijk alleen.'
'Ja' zeg ik grijnzend 'en wat wil je doen?'
Hij gromt, 'dat weet je best.'
'Weet ik dat?'
Hij loopt op me af en kust me. Ik sla mijn armen om zijn nek. Hij tilt me op en legt me op het bed. Hij verdiept de kus totdat er word geklopt. Ik duw hem van me af en loop naar de deur. Die doe ik open. Lola staat voor de deur. Ik frons, 'Lola wat is er?'
'Jack heeft zichzelf en mijn moeder opgesloten in het huis. Ik moest buiten gaan spelen van hem. En Finn is niet thuis dus...'
Ik doe een stap opzij, 'kom binnen.'
Lola komt binnen. Jarret is opgestaan, 'zal ik jullie alleen laten?'
'Nee' zegt Lola 'hoeft niet. Sorry dat ik stoorde.'
'O' zeg ik 'we waren niks aan het doen hoor.'
'Jaja' zegt ze grijnzend
'Zullen we een spelletje doen?'
'Is goed' zegt ze.
'Jarret' zeg ik 'wil jij popcorn halen. Dan zoeken Lola en ik triviant op.'
Hij knikt en loopt weg. Wij lopen naar de hobbykamer en zoeken triviant persuit op. Daarna lopen we terug naar mijn kamer. Jarret heeft een grote bak popcorn gepakt en een fles cola. We gaan op de grond zitten. Lola en ik leunen tegen het bed aan. Jarret leunt tegen de muur aan. We beginnen met het spel. als we op de helft zijn komt mijn moeder binnen. 'Ah hier zijn jullie' zegt ze 'Lola eet je mee?'
'Ehm... is goed' zegt ze.
'Blijf je ook slapen?'
'Ik weet niet. Het liefste wil ik weer in mijn eigen bed slapen. Maar ik weet niet of Jack dat toelaat.'
'Dat doet hij gewoon' zegt mijn moeder 'anders heeft hij een boze Luna en Alpha op zijn dak.'
Lola giechelt.
Mijn moeder glimlacht, 'zal ik hem bellen?'
Lola knikt, 'dank u.'
Mijn moeder glimlacht en loopt weg. We gaan weer door met het spelletje. Uiteindelijk wint Lola. We eten de rest van de popcorn op terwijl we het over school hebben en dan komt mijn vader binnen. 'Lola' zegt hij 'Finn is naar je op zoek.'
'Hoe weet u dat?'
'Hij was bij je thuis. Jack heeft hem hierheen gestuurd.'
Op dat moment word er aangebeld. 'Ik ga wel' horen we mijn moeder roepen. 'O en Lola' zegt mijn vader 'Jack wil dat je thuis komt eten dus moet je om vijf uur thuis zijn.'
We kijken naar de klok. 'Half drie' zegt ze 'dus nog genoeg tijd.'
Mijn vader grinnikt, 'inderdaad.'
Er komt iemand de trap oplopen en Finn staat opeens naast mijn vader. 'Hey Lola' zegt hij 'waar was je?'
'Hier.'
Hij gromt. We grinniken. 'Begroeten mates elkaar zo' vraagt mijn vader verbaasd.
'Ja' zegt Jarret 'hoe deed u dat dan?'
'Schat' horen we mijn moeder zeggen 'Naud heeft je nodig.'
'En ik heb jou even nodig.'
Finn loopt naar het bed en gaat achter Lola op het bed zitten. Mijn moeder komt de kamer inlopen. Mijn vader pakt haar beet en kust haar. We wenden onze blik af. Mijn vader kijkt weer naar ons, 'zo begroet je je mate.'
We lachen. Mijn moeder zucht, 'ben ik echt daar alleen goed voor?'
'Nee' zegt mijn vader 'je bent een geweldige raadgever en moeder.'
Ze rolt met haar ogen en loopt weg. Mijn vader kijkt ons aan, 'dus over twee uur gaan we je naar huis brengen Lola.'
Ze knikt. 'tot zo' zegt hij en loopt weg.
De rest van de twee uur hebben we het over leraren en zo. En inderdaad om half vijf brengen we Lola naar huis. Jack staat ons op te wachten. 'Ah daar is mijn dochter' zegt hij.
haar moeder komt naast hem staan. Lola loopt op hen af. Mijn vader let goed op de bewegingen die Jack maakt. Hij wantrouwt hem nog steeds. Ik snap het best. Hij heeft ons ontvoerd en zijn eigen dochter. Lola loopt langs hem heen naar binnen. Daarna brengen we Finn naar huis. Jarret slaapt vanavond bij mij. Zodra we thuis zijn gaat mijn vader nog iets regelen over de roedel. Jarret en ik lopen naar boven. Als we boven zijn zijn we opeens in de stemming om het mateproces te voltooien. Hij tilt me op en legt me op het bed. 'Jij bent straks helemaal van mij' zegt hij hees.
Hij kust me en zorgt ervoor dat ik me niet beter kan voelen.
----------------------------------------------------------------
A/N Jullie zullen nu wel denken. Oké affelopen. Nou mooi niet!
Wat zal er dan nog meer gebeuren zullen jullie denken. Nou ja... als je dat wilt weten, gewoon verder lezen. :D
comment/vote/follow
xxx Mairin
PS. Mijn voorraadje hoofdstukken is op dus uploas ik nog maar één hoofdstuk per dag.
JE LEEST
in love with my mate
WerewolfJarret, 20, maakt deel uit van de silvermoonroedel. Een van de grootste roedels ooit. De Alpha word erg gerespecteerd en is een goed Alpha. Jarret is maar een simpele jongen. Hij gaat naar school en is een goede leerling. Hij heeft zijn mate nog nie...