=26=

763 66 0
                                    

We zitten in de auto naar huis. Allemaal zeggen we niet veel. Wanneer we thuis zijn en het huis binnenlopen komt mijn moeder naar me toe. Een paar seconden later staan de ouders van Jarret naast haar. 'En' vraagt mijn moeder 'vertel.'

'Mam' zeg ik grijnzend 'wat is het getal tussen één en drie?'

'Twee' zegt ze 'hoezo?'

Ik grijns en bijt op mijn lip. 'Wacht even' zegt de moeder van jarret 'een tweeling?'

Jarret en ik knikken. Beide moeders geven een gil en omhelzen ons. Vince komt aanlopen. 'Hey zusje' zegt hij grijnzend.

Marie zucht, 'wat wil je Vince?'

'Pa wil praten. Met jou en Collin. Dus hobbelen.'

Marie en Collin lopen achter hem aan naar de kamer van haar vader. Mijn moeder glimlacht, 'eigenlijk moet dat gevierd worden.'

'Wat stel je voor' zegt mijn vader.

'Uit eten' zegt ze 'bij ons lievelingsrestaurant.'

'Ik vind het een goed idee' zegt Jarret 'Katy?'

'Ik ook.'

Mijn vader loopt weg en komt even later terug, 'geregeld.'

Ik grinnik, 'nou wij gaan naar onze vrienden.

'Of ze komen hierheen' zegt Jarret.

'Dat kan ook.'

'Dan mindlink ik ze.'

'Done' zegt hij na een een paar seconden.

Terwijl we wachten vertelt mijn moeder Mac dat hij niet hoeft te koken en vrij heeft. Mijn vader gaat aan het werk. Hij moest nog wat regelen over de roedel. Jarret en ik zitten in de woonkamer wanneer er wordt aangebeld. Ik sta op en wil naar de deur lopen maar Jarret trekt me terug en staat zelf op. 'Zitten blijven jij' zegt hij grijnzend 'ik ga wel.'

Hij loopt naar de deur en doet open. Finn, Lola, Dex en Julie komen binnenlopen. Ook bèta Naud komt binnenlopen. 'Hey Jar' zegt Finn 'wats up?'

'We hebben goed nieuws' zeg ik.

'Over de baby' vraagt Lola.

Ik knik. Ze glimlacht en gaat naast me zitten, 'vertel.'

'Ehm Kaitlyn' zegt Naud 'waar is je vader?'

'In zijn werkkamer geloof ik.'

Hij knikt en loopt weg. Julie en Dex gaan naast elkaar op de bank zitten. Finn gaat naast Lola zitten. Jar komt naast mij zitten. 'Vertel' zegt Lola.

'Eerst wachten we op Börn en Hannah' zeg ik.

De bel gaat.

'Als je over de duivel spreekt' zegt Dex grijnzend.

We grinniken. Deze keer sta ik snel op en loop naar de deur. Jarret zucht. Ik doe de deur open en Hannah en Börn staan ervoor. 'Kom binnen' zeg ik glimlachend.

ze glimlachen en lopen naar binnen. 'You're late' zegt Jarret grijnzend.

'Sorry' zegt Hannah 'we waren met iets bezig.'

'Nou sorry' zeg ik 'dat we jullie stoorden.'

Ze glimlacht, 'geeft niet.'

'Maar waarom moesten we komen' vraagt Börn.

'We hebben nieuws' zeg ik 'over mijn zwangerschap. Dus ga zitten en luisteren.'

Ze gaan naast Dex zitten. 'Goed' zeg ik 'we hebben namen voor de baby. Daisy en Tony.'

'En welke gaan jullie gebruiken' vraagt Finn.

'Beide' zegt Jarret.

'Jullie krijgen een tweeling' roepen de meiden tegelijk.

Ik lach en knik. Ze geven een gil en rennen op me af. Ze omhelsen me. 'Lekker gedaan Jar' zegt Börn.

Jarret rolt met zijn ogen. Vince komt de kamer inlopen. 'Het Kaitlyn' zegt hij 'wie zijn dat?'

Ik kijk hem aan, 'onze vrienden.'

'Jongens zegt Jarret 'dit is Vince broer van Marie.

'Marie heeft een broer' vraagt Hannah verbaasd.

Vince knikt, 'ja. Heeft ze niks verteld over ons?'

'Ons' vraagt Lola bang.

'Ja, mijn vader en ik.'

Lola mindlinkte me: ik dacht dat alle rogues bij ons zitten.

Dus niet blijkbaar.

Ze rolt met haar ogen. Ik grinnik. 'Maar wat kwam je doen' vraagt Jarret 'Vince?'

'Ik wilde weten wie er waren. Blijkbaar jullie vrienden.'

'Zoals je ziet' zeg ik.

Hij zucht, 'nou ik zie jullie later wel weer.'

Bij loopt weg. Ik grinnik. 'Waarom is haar broer hier' vraagt Dex.

'Dat zal ik uitleggen' zeg ik. Ik leg alles uit. En wanneer ik heb het uitgelegd knikken ze praten tot vijf uur. Daarna haan ze naar huis en Jarret en ik kleden ons om. Dan gaan we uit eten. Het is heel gezellig.

-----------------------------------------------------
A/N oké de rest weet het ook.

Maar nu willrn we weten hoe de baby van Marie en Collin gaat heten. Word het een jongen? Of een meisje?

Comment/vote/follow

Xxxx Mairin

in love with my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu