Een maand later...
iedereen wist nu dat ik de dochter van de Alpha was. Ook iedereen wist wie de mate van Collin was. We waren gelukkig. Lola was niet heel bang meer voor Jack. Mijn vader wou haar iedere maand bij hem hebben. Zo kon hij Jack in de gaten houden. Nu zaten Jarret en ik op mijn kamer. 'Katy' zegt Jarret 'wanneer raakt een vrouw ook alweer in hitte?'
'Ehm... anderhalfjaar na hun ontmoeting.'
Hij knikt langzaam, 'dus we hebben nog wel een tijdje.'
Ik glimlach, 'inderdaad.'
'Maar zou je voor die tijd een kindje willen?'
Ik knik, 'graag. Maar Jarret ik denk dat ik al zwanger ben.'
'Hey, wat?! Hoe bedoel je?!'
'ik was de afgelopen dagen nogal misselijk. En aangezien je me nu pas ziet heb ik je het nu pas verteld.'
'Maar dan... dan moeten we een test halen.'
Ik bijt op mijn lip, 'wil jij die halen?'
Hij springt op, 'maar natuurlijk. Blijf jij hier?'
Ik knik. Hij wild weglopen maar ik zeg: 'ga via het raam.'
'Waarom?'
'ik wil niet dat mijn ouders het weten.'
Hij knikt en loopt naar het raam. 'tot zo.'
Hij springt eruit en rent weg. toen hij later terug kwam heeft hij een test bij zich.
ik neem de test mee en ik ben inderdaad zwanger. Ik ga op bed liggen en geef hem de test. Hij kijkt ernaar en krijgt een glimlach op zijn gezicht. Die zowel vrolijk als bezorgd is. Hij kijkt me aan. Nu hij mijn bezorgde en vertwijfelde gezicht ziet fronst hij, 'wats up?''Hoe vertellen we dit mijn ouders?'
Hij denkt even na. 'Je moeder is toch jarig over een week?'
Ik knik, 'ja. Waarom?'
'Wat dacht je ervan om in plaats te zingen van wel gefeliciteerd mama, wel gefeliciteerd oma.'
'ik weet niet, misschien moeten we mijn broer en Marie raadplegen?'
Er word geklopt. Ik pak snel de test en gooi die in het nachtkast laadje. 'Binnen' zeggen we tegelijk.
Mijn broer en Marie komen binnen, 'sorry als we stoorden' zegt Marie zacht.
Ze is nog steeds heel verlegen. 'mij niet' zegt Collin.
Ik zucht en valt op het bed. 'Hey zusje' zegt Collin 'wat is er?'
'Waar is pap?'
'Weg, waarom?'
'Marie' zegt Jarret 'wil je de deur dicht doen?'
Ze knikt en doet de deur dicht. 'Goed' zeg ik 'Collin, Marie. Ik ben... ehm... nou ja kijk zelf maar.'
Ik pak de test en geef die aan Marie. Ze bekijkt hem eens. Collin kijkt eerst over haar schouder heen en kijkt daarna mij aan, 'dat meen je niet?!'
'Colls' sis ik 'niet zo hard. Ik wil niet dat pap en mam dit weten.'
'En hoe lang wil je het achter houden voor ze' vraagt hij 'dat lukt je nooit. Pap komt overal achter.'
'Dat weet ik. Maar kun je me alsjeblieft helpen. Ik weet niet hoe ik dit aan pap moet vertellen. Ik ben bang dat hij boos word.'
'Hoe kan hij boos worden?! Jullie zijn mates.'
ik zucht, 'maar wat moeten we doen?'
'Wij vertellen het wel' zegt Marie.
'Ben je gek' roept Collin 'pa vermoord me! En vooral als hij weet dat ik het al wist!'
JE LEEST
in love with my mate
WerewolfJarret, 20, maakt deel uit van de silvermoonroedel. Een van de grootste roedels ooit. De Alpha word erg gerespecteerd en is een goed Alpha. Jarret is maar een simpele jongen. Hij gaat naar school en is een goede leerling. Hij heeft zijn mate nog nie...