=16=

900 72 0
                                    

We knikken. 'Pap' zeg ik met een geërgerde zucht.

Hij grinnikt. 'Oké, oké' zei hij grijnzend 'allemaal worden ze in hun hand gesneden. De druppels bloed die op het mes zitten gaan in een glazen schaal. Daar zit speciaal water in uit het meer waar de maan op schijnt. Dan kunnen we via de link ook met ze praten.'

We knikken. 'Snapt iedereen het' vraagt hij.

We knikken weer. 'Mooi' zegt hij 'dan zijn we bijna dertig rogues rijker.'

We knikken. Tot we bij het roedelhuis zijn zijn we stil. Wanneer we uitstappen staat bèta Naud ons al op te wachten. 'Alpha' zegt hij. Hij buigt zijn hoofd.

'Zijn ze er al' vraagt mijn vader.

Naud knikt en loopt achter mijn ouders aan naar binnen. Collin loopt voor me en ik loop achter hem met Jarret. Wanneer we de feestzaal inlopen zijn alle rogues er al. Jack wil naar Lola toelopen maar Lola gaat achter Finn staan. Jack gromt. Hij vind het nog steeds niet leuk dat zijn eigen dochter bang voor hem is. Wat had hij verwacht? Dat zijn dochter hem om de hals vloog? Omdat hij de dochter van haar Alpha had ontvoerd. Mijn vader liep naar de rogues. Hij zei iets waardoor ze knikten. Ik kijk Collin aan. 'Wist jij het al' vraag ik.

Hij schud zijn hoofd. Opeens begint hij om zich heen te kijken. Er komt een meisje de zaal inlopen. Ze bleeft stilstaan als Collin's blik bij haar blijft hangen. Ik kijk de rest aan. 'Volgens mij heeft hij zijn mate gevonden' zeg ik grijnzend. Collin loopt op haar af. Ze rent weg. Ik hou mijn broer tegen. 'Ik ga haar wel zoeken' zeg ik 'jij blijft hier. Je wil toch niet dat je mate bang voor je is?'

Hij gromt. 'Goed.' ik ren achter het meisje aan. De rest van de meiden komt ook achter me aan. We volgen haar geur en komen bij een boom uit. Ik loop om de boom heen en zie haar op een tak zitten. Ze kijkt me bang aan, 'wi... wie ben je?'

'Kaitlyn' zeg ik 'kom ik zal je niks doen. En mijn vriendinnen ook niet. Dat weet ik zeker.'

Ze springt uit de boom en kijkt weer bang naar ons. 'Wat is je naam' vraag ik.

'Marie' zegt ze.

'En waar woon je?'

'Niet in een roedel. ik wou vragen aan de Alpha of ik ook in jullie roedel mag.'

'Dan heb ik goed nieuws' zeg ik 'jouw mate is mijn broer en zoon van de Alpha.'

Haar ogen worden groot, 'echt?'

We knikken. 'Kom' zeg ik 'we gaan naar mijn ouders en broer.'

Ze loopt achter me aan naar het roedelhuis. Wanneer we naar binnen lopen komt Collin op ons aflopen. Marie deinst achteruit. Ik hou hem tegen. 'Kalm' zeg ik 'broer.'

Hij gromt. Ik grom terug. 'Goed' zegt hij 'vertel.'

'Ze heet Marie zeg ik en is een rogue.'

'Wat?!'

'Collin laten we eerst vader gaan halen.'

'Nee. Ik wil eerst met haar praten!'

'Ook goed.'

Ik doe een stap opzij en kijk om naar Marie. Ze kijkt bang van mij naar Collin. 'Geen zorgen' zeg ik 'dit is Collin. Mijn broer. Hij zal je niks doen.'

Ze knikt. Collin glimlacht, 'hallo Marie.'

'Hoi' zegt ze zacht 'Collin.'

'Colllin' roept mijn vader luid.

Marie doet nog een stap achteruit. Ik grom en draai me om naar mijn vader. Die kijkt me fronsend aan. Ik mindlink hem: 'goed gedaan pap.'

'Wat?'

'De mate van Collin is weer bang?'

'Mate?!'

Hij loopt op ons af waardoor Marie nog een stap achteruit doet. Ik zucht. O dit doen we goed. Mijn vader is nu bij ons. Hij glimlacht naar Marie, 'en wat is je naam?'

'Marie' zegt ze zacht.

Hij fronst, 'komt me niet bekend voor.'

'Dat kan kloppen' zegt Lola 'ze woont niet in onze roedel.'

'Wat doet ze dan hier?'

'Vader' zeg ik 'ze wil dat je haar opneemt in de roedel.'

'Ze is de mate van mijn zoon, natuurlijk doe ik dat!'

Marie haalt opgelucht adem. 'Dank u' zegt ze zacht.

Mijn vader glimlacht, 'ik zal alles doen voor mijn familie. Zelfs nieuwe familieleden.'

De rest van de jongens komt aanlopen. Jarret pakt mijn hand. 'en dit is?'

'Marie' zeg ik 'een nieuw roedel lid.'



in love with my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu