=23=

817 66 0
                                    

12 dagen later....

Collin kwam wat meer zijn kamer uit. Eigenlijk alleen 's avonds. De ouders van Jarret zijn ook bezig met het huis. Zijn moeder en mijn moeder zijn bezig met een trouwerij. Jarret heeft uiteindelijk maar toe gegeven. Maar ik wil niet. Ik wil dat Marie erbij is. Ze is familie. Dus ze moet erbij zijn! Ik lig nu in bed samen met Jarrat. Mijn buik is al een beetje gegroeid. Er word geklopt en daarna gaat de deur open. Collin komt binnenrennen: 'Kaitlyn!'

Ik schiet omhoog, 'ben wakker!'

Jarret springt uit bed en maakt zich groot. Wanneer hij Collin ziet gaat hij terug zitten. Hij legt zijn hoofd in zijn handen, 'Collin doe dat nooit meer.'

'Collin' zeg ik met een zucht, 'wat is er?'

Hij loopt naar me toe en geeft me een briefje. ''Beste aanstaande schoonzoon. Ik snap dat je Marie terug wilt dus wil ik met je zusje praten. En alleen met haar. Ik wil onderhandelen. Dus ik wil dat je zusje naar de rand van de roedel komt. Waar ze sliep met haar vrienden en haar ontvoerders. Ik zie haar vanmiddag daar. En als ik merk dat ze wachters meeneemt zal je Marie nooit meer zien en neem ik haar mee! Getekend JF."

Ik kijk Collin aan, 'weet pap dit al?'

Hij schud zijn hoofd, 'maar wil je gaan. Alsjeblieft.'

'Nee' zegt Jarret 'misschien is dit een list!'

'Dat is het niet! Alsjeblieft Kate.'

'Ik wil wel, maar pap moet dit eerst weten.'

'Dan gaan we nu naar hem toe.'

We staan op en lopen achter hem aan naar beneden. Mijn vader zit aan de eettafel. Hij kijkt op wanneer wij binnenkomen. 'Goedemorgen jongens' zegt hij glimlachend.

'Pa' zegt Collin 'dit lag in mijn kamer.'

Hij loopt naar mijn vader toe en geeft hem het briefje. Hij leest het en kijkt daarna op. 'Nee' zegt hij 'ze is zwanger Collin!'

'Vader' zeg ik 'ik wil gaan. Met of zonder jouw toestemming.'

'Kaitlyn' zegt mijn vader 'straks is het een list.'

'dan kom ik wel weer weg. Echt waar!'

'Kaitlyn alsljeblieft.'

'Nee, ik ga.'

'Goed' zegt mijn vader met een zucht 'ik ga dan wel met wat wachters in het huis van Jarret's ouders zitten. Dan zijn we dichtbij.'

Ik knik, 'dat vind ik goed. Maar blijf uit de buurt, alsjeblieft pap.'

Hij knikt, 'ik blijf daar. Op mijn woord.'

Ik knik en ga zitten. We ontbijten en maken plannen voor als er dingen fout gaan. Rond één uur gaan mijn vader, ik, Jarret, de vader van Jarret, Collin en nog wat wachters naar het huis van Jarret. Om twee uur sta ik op de afgesproken plaats. Ik hoef niet heel lang te wachten. Net een paar minuten dat ik er ben komt er een man aanlopen. Hij heeft zwart haar en bruine ogen. De bruine ogen heeft Marie ook. Alleen heeft zij bruin haar in plaats van zwart. Hij grijnst, 'dan ben jij Kaitlyn.'

'en dan moet u de vader van Marie zijn' zeg ik.

Hij knikt, 'dat klopt. Ik wil haar laten gaan als wij, mijn familie en ik, eens per jaar bij jullie mogen eten. Zodat ik mijn dochter en mijn zoon zijn zusje weer kunnen zien.'

'En wanneer laat u haar dan gaan?'

'Ik wil dat je het je vader mindlinkt. Hij is vast wel meegekomen, toch?'

'Misschien. Waarom?'

'Laat hij echt zijn zwangere dochter alleen gaan?'

'Hoe weet u dat ik zwanger ben?'

'Het gaat als een lopend vuurtje door jullie roedel en daarbuiten ook nog.'

Ik knik, 'goed. Ik mindlink hem.'

Hij knikt kort, 'doe maar.'

Ik mindlink mijn vader: 'pap.'

'Kate alles goed? Wat is er?'

'Het is niets. De vader van Marie wil dat hij ieder jaar een keer bij ons eten. Zo blijft hij zijn dochter zien en haar broers of zussen hun zusje.'

'Dat is goed. Zeg het hem maar. En ik wil dat hij Marie zo snel mogelijk vrij laat. Vraag hem ook waar.'

'Mijn vader zegt' zeg ik 'dat het goed is. Hij wil alleen dat u Marie zo snel mogelijk vrij laat en waar laat u haar vrij?'

'Hier. En ik laat haar nu vrij. Minlink je vader dat hij hierheen moet komen met jouw mate en je broer.'

'Pap' mindlink ik mijn vader 'kom hierheen met Jarret en Collin. Hij wil Marie nu vrijlaten.'

ik krijg geen antwoord. Maar binnen een paar minuten later kwamen Collin, Jarret en mijn vader aangerend. Mijn vader ging achter mij staan. Jarret aan mijn rechterkant en Collin links van me.
De vader van Marie kijkt Collin aan, 'dus jij bent mijn aanstaande schoonzoon?'

'Ja, waar is Marie?!'

'Hier' horen we iemand zeggen. We kijken naar de richting van het geluid. Marie word vastgehouden door een jongen. Hij is iets groter dan haar. De jongen heeft zwart haar en bruine ogen. 'Dus dit is je mate' zegt hij grijnzend 'Marie.'

Marie slaat haar ogen neer en knikt.

Collin gromt, 'laat haar los!'

'Doe maar wat hij zegt, Vince' zegt Marie 'hij maakt geen grapjes. Alleen met mij.'

De jongen geeft haar een duw. 'Ga dan maar' zegt hij boos 'zusie.'

Marie rent op Collin af. Hij slaat zijn armen om haar heen. 'Goed' zegt haar vader 'fijn dat de mates weer herenigd zijn maar ik wil nu graag met jullie mee. Ik wil zien waar mijn dochter verblijft.'

'Goed' zegt mijn vader 'ik zal mijn vrouw mindlinken dat we gasten hebben.'

'Gaan we dan nu naar huis' vraagt Collin.

Mijn vader knikt. Hij begint met lopen. We lopen achter hem aan. Marie blijft dicht bij Collin in de buurt. Wanneer we bij de rand van de stad komen staan de wachters op ons te wachten. 'Alpha' zeggen ze terwijl ze hun hoofd buigen. 'Ga maar naar huis' zegt mijn vader 'er is niets.'

De mannen buigen hun hoofd nog een keer en wachtten totdat we doorgelopen zijn. Wanneer we thuis aankomen. Wil mijn vader de vader van Marie en haar broer spreken. Wij moeten naar boven. Waneer we boven zijn kust Marie Collin. Daarna fluistert ze iets in zijn oor. 'Wat' zegt hij 'echt?! Geweldig!'

'Wat' vragen Jarret en ik tegelijk.

Marie draait zich om naar ons en zegt: 'Kaitlyn. We kunnen samen onze kinderen opvoeden.'

'Ben je zwanger?!'

Ze glimlacht en knikt.

--------------------------------------------------------------------

A/N zo Marie is ook weer terug. En ze is zwanger!

Nu moeten we alleen nog even wachtten op de baby's. Maar hoe gaan ze heten? En wat zullen het zijn? Jongens of meisjes? Of een jongen en een meisje?

comment/vote/follow

xxx Mairin

ps. willen jullie alsjeblieft reageren met ideeën. Wat ik ben nooit goed in om te beslissen. Please. I beg you.










in love with my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu