twee weken later...
Marie, ik, Jarret en Collin zijn gisteren gaan winkelen. Marie en ik amuseerden ons aardig. Collin en Jarret droegen onze tassen en momperden dat we iedere winkel in en uit gingen. Echt geniaal! Marie en ik lagen om de vijf minuten dubbel. Het huis was bijna klaar. Alleen de inrichting en de derde verdieping nog. En mijn buik is al flink gegroeid. Nog drie maanden. Dan zijn de baby's er. Nu liggen Jarret en ik op mijn bed. Er word geklopt. 'Binnen' zeggen we tegelijk.
Mijn vader komt binnen, 'Kate. Ik zou rennen.'
Ik ga rechtop zitten en kijk hem verbaasd aan, 'waarom?'
'Weet je welke dag het is?'
'Ehm... ja. Zeventien januari.'
Hij trekt zijn wenkbrauwen omhoog, 'en wie komen er dan altijd.'
'Shit' roep ik 'o nee! De tantes.'
'Welke tantes' vraagt Jarret.
'Mijn moeders tantes en haar zus. En ook de zus van pap. Maar die gaan ons natuurlijk helemaal uithoren over de baby. en ik vind ze nogal irritant. En als ze ons ontdekken moeten we de hele dag hier zijn.'
De bel gaat. 'O nee' zeg ik 'hoe komen we weg?'
'Blijf in je kamer.'
'Ze hebben ons al geroken wedden.'
'Weten Collin en Marie het al?'
'Nee. Hem waarschuw ik niet. Jou doe ik dat niet aan.'
'Dank je pa' zeg ik met een glimlach.
We horen hoe de voordeur opengaat en heel veel geklets van dames. Ik sta op. 'We kunnen onszelf er maar beter instorten' zeg ik 'voordat ze er achter komen dat we ons proberen te verstoppen.'
Jarret knikt en loopt achter me aan naar de trap. We blijven boven stilstaan. Hij pakt mijn hand. Mijn vader gaat bij het traphek staan. Hij leunt erop. Na een tijdje heeft de tante van mijn moeder me ontdekt. 'Kaitlyn' roept ze blij.
Meteen kijkt iedereen naar ons. Mijn vader grinnikt en geeft me een kleine stomp. Ik loop naar beneden. 'Tante Hope' zeg ik glimlachend.
'Hoe gaat het meisje' zegt ze glimlachend. Ze pakt mijn handen en geeft me drie zoenen. 'Goed' zeg ik 'en met u?'
'Heel goed.'
De rest geeft me ook drie kussen. Jarret is bij de trap blijven staan. Mijn vader staat naast hem. 'en Kaitlyn' zegt de zus van mijn vader, tante Anita, 'hoe heet je mate?'
'Jarret' zeg ik.
Ik kijk Jarret aan. Ik zie hem denken, waar heeft ze me mee ingetrokken?! Ik wenk hem. Hij loopt naar me toe en slaat een arm om me heen. 'Jarry' zeg ik 'mag ik je voorstellen aan mijn tantes Hope, Anita, Maddalena en Feline. Tantes mag ik jullie voorstellen aan Jarret mijn mate.'
Mijn tantes glimlachen. 'Kaitlyn' zegt tante Feline, de zus van mijn moeder, 'je buik is wat groter ben je?'
Ik knik voordat ze haar zin kan afmaken. Mijn tantes ogen worden groot en er komen glimlachen op hun gezichten. 'En Marie ook' zegt mijn vader snel.
Ze kijken hem verbaasd aan, 'Marie?'
'Ja' zeg ik 'de mate van Collin.'
'Ik haal ze wel' zegt mijn vader grijnzend.
'Ik weet een beter idee' zegt tante Hope 'Collin!'
Binnen een paar seconden staan Collin en Marie aan de bovenkant van de trap. De ogen van Collin schieten van mij naar de tantes en mijn ouders. Ik grijns, 'hey broer. De tantes zijn er.'
JE LEEST
in love with my mate
WerewolfJarret, 20, maakt deel uit van de silvermoonroedel. Een van de grootste roedels ooit. De Alpha word erg gerespecteerd en is een goed Alpha. Jarret is maar een simpele jongen. Hij gaat naar school en is een goede leerling. Hij heeft zijn mate nog nie...