Ik, Jarret, Marie, Collin en mijn vader zitten in de auto. Mijn vader rijd ons naar het ziekenhuis. De vader van Marie en haar broer zijn thuis gebleven. Ze laten Marie voro het grootste gedeelte van de dag met rust. Collin anders niet. Vince, haar broer, plaagt hem. Collin trekt zich er niet veel van aan. Iedereen heeft wel kritiek op de mate van een familielid. Waarschijnlijk had Collin ook bedenkingen bij Jarret. Mijn vader pakeert de auto en zegt: 'we zijn er.'
We stappen uit en lopen weer naar binnen. Benning staat weer op ons te wachtten. 'Ah dan zijn daar mijn ander patiënten' zegt hij glimlachend.
Mijn vader glimlacht, 'inderdaad. Collin, Marie mag ik aan jullie voorstellen Peter Benning. Benning, dit zijn mijn zoon en zijn mate.'
Benning glimlacht naar Collin en Marie. 'Zullen we dan maar' vraagt hij.
We knikken en lopen achter hem aan. Marie en ik gaan zitten. Jarret en Collin leunen op de rugleuningen. Benning gaat zitten achter zijn bureau. 'Goed' zegt hij 'ik begin even met Kaitlyn. nog klachten of vragen?'
Ik schud mijn hoofd, 'nee.'
'Dat is mooi' zegt hij glimlachend 'dan heb ik een paar vragen voor Marie.'
'Vraag maar raak' zegt ze glimlachend.
'Wanneer ontdekte je dat je zwanger was?'
'een maand geleden.'
'En ben je misselijk?'
'Niet op dit moment nee. Eergisteren was ik het wel. En natuurlijk de dagen voordat ik de test deed.'
'Goed. Heb je verder klachten?'
'Ehm... naast dat ik zin had in appels vannacht niet nee. Maar dat is toch normaal?'
'Dat kan. Je kan inderdaad zin hebben in fruit of ander eten in de nacht.'
Ze knikt. 'Fijn' mompelt Collin 'mag ik vaker mijn bed uit.'
Jarret en ik grinniken. 'Goed' zegt Benning 'heb je verder nog vragen?'
'Nee.'
'Dan gaan we weer verder met Kaitlyn. De echo.'
Ik knik. Hij staat op, 'ga maar op het bed liggen.'
Ik sta op. We lopen naar het bed en ik ga eerst zitten. Jarret komt aan het hoofdeinde staan. Ik ga liggen en kijk hem aan. Hij glimlacht. Hij vind dit ook een spannend moment. Dat weet ik zeker. 'Kaitlyn' zegt Benning.
Ik kijk naar hem, 'ja?'
'Kun je je buik bloot maken.'
Ik doe mijn shirt een stukje omhoog. Hij doet er met een tube wat gel op. 'Koud' vraagt Marie.
Ik grinnik, 'ja.'
'Dat hoort het ook te zijn' zegt Benning.
Ik grinnik. Hij pakt een transcuder en begint de gel ermee uit te smeren. Na een tijdje op de monitor te hebben gekeken fronst hij. Meteen slaat bij mij de paniek uit. 'Is er iets mis' vraag ik meteen bezorgd.
Hij kijkt me aan en glimlacht. 'Nee' zegt hij 'sorry als ik je liet schrikken. Maar ik denk dat ik goed nieuws heb. In plaats van één baby krijg je er twee.'
'Een tweeling' zeggen Jarret en ik tegelijk.
Hij knikt, 'dat klopt.'
Ik kijk mijn vader aan. Zijn ogen twinkelen. Ik grijns, 'blij pap?'
hij zucht, 'het maakt me niet wat het is of hoeveel kleinkinderen ik krijg. Als ik maar kleinkinderen krijg.'
Collin grinnikt. 'Oké' zegt Benning 'nu we dat weten, willen jullie ook weten wat het zijn?'
Ik kijk Jarret aan. Hij knikt, 'ja.'
Ik glimlach, 'ik ben ook wel nieuwsgierig.'
Benning kijkt even en zegt: 'een jongen en een meisje.'
Ik kijk Jarret aan. Hij kust me op mijn voorhoofd. Benning glimlacht, 'dus nu we alles weten gaan we een nieuwe afspraak maken.'
Ik knik, hij glimlacht en geeft me een doekje om die gel van mijn buik te halen. Dat doe ik terwijl hij zijn agende pakt. 'Oké' zegt hij 'kan iedereen over een maand om twee uur weer?'
We knikken alle vier tegelijk. 'mooi' zegt hij 'dan zal ik jullie uitlaten.'
----------------------------------------------------------
OMG. Ze krijgen een tweeling! Sorry ik heb alleen nog een naam voor het kind van Collin en Marie nodig.
Dus mensen zeg het maar. Welke naam? Want ik weet geen naam meer!
comment/vote/follow
xxx Mairin
JE LEEST
in love with my mate
WerewolfJarret, 20, maakt deel uit van de silvermoonroedel. Een van de grootste roedels ooit. De Alpha word erg gerespecteerd en is een goed Alpha. Jarret is maar een simpele jongen. Hij gaat naar school en is een goede leerling. Hij heeft zijn mate nog nie...