Musela mu stačiť odpoveď v podaní bozku.
Stiahla som z neho boxerky. Jazykom mi prechádzal po bruchu až sa dostal k môjmu stehnu. Láskal ho jazykom a nakoniec sa prisal. Presne viem o čo mu išlo. Harry zrejme rád robí cucfleky. Bozkával ma na celom tele. Mala som na neho takú chuť. Nechápala som samú seba. Vnikol do mňa. Bolo to iné ako v tú noc, bolo to... nádherné. Necítila som nechuť. Chcela so ho viac a viac. „Rebeka , si úžastná." Vydýchol mi do pier. V tom momente sa do mňa urobil. Bol to asi najlepší zážitok v mojom živote. Keď sme už ležali vedľa seba Harry musel začať provokovať. „Bola si sexy. Rebeka takto som si to s nikým neužil."
Buchla som ho päsťou do hrude. Obkročmo som si na neho sadla a rozkrokom sa pritlačila o ten jeho. Hneď začal nahlas dýchať. „Harry a ty sa nevieš ovládať. Stačí že sa ťa dotknem a si iný." Zrazu som bola ja pod ním. „Iný áno som iný pretože vždy mám chuť z teba vytriasť dušu. Si tak nádherná." Zliezol zo mňa a prikryl nás dekou. „Hazz ako to bude ďalej?" Otočil sa ku mne. „Budeme spolu spať a budeme kolegovia."
„Čo viac chceš Rebeka?" V hrdle som mala sucho. Ako môže byť tak bezcitný? „Nič viac Harry, nechcem nič viac. Dobrú noc." Vtisol mi ešte jeden bozk na krk a zaspal. Ráno som vstala skoro. Obliekla som sa a vyšla von. Zavolala som si taxi a šla domov. Ja ho milujem. Neskutočne ho milujem. No on? Potreboval iba niekoho s kým si môže užiť. Ako som si mohla myslieť , že ma chce? Otvorila som dvere môjho bytu. Konečne doma. No dnes musím ísť do roboty. Och bože. Umyla som sa a metrom som šla do roboty. Cestou do kancelárie som počula Harryho krik. „Akože tu nie je? Kde do pekla je?" Potom som počula Roryho hlas. Bol to Harryho najlepší kamarát. „Hazz a čo čakáš , že po tom čo si jej včera povedal ťa vystíska a dá ti pusu. Och ty si taký....."
Vošla som do jeho kancelárie. Pozdravila som Roryho a ten sa vyparil ako vietor. „Rebeka neser ma, Kde si bola?" Nič sa nezmenilo. Ale mal o mňa strach.
„ Bola som doma. Ty si sa o mňa bál?" Na tvári mal zas pohŕdavý výraz. „ Nie nebál som sa o teba ale to , že sme spolu spali neznamená , že môžeš chodiť neskoro. Rozumela si mi! A teraz choď pracovať!" Prešla som cez jeho kanceláriu do mojej. Zatvorila som za sebou dvere a rozplakala som sa. Som krava, hlúpa krava. Celý deň som pracovala na projekte až som ho konečne po mesiaci dokončila. Bol to dom pre Harryho a jeho manželku. Robila som krídlo pre ich deti. No bol tu problém Harry nemá manželku. Vyšla som z kancelárie a Harry sedel za stolom a s niekým telefonoval. Papiere som položila na stôl a posunkom som mu odzdravila.
Vyšla som z firmy a rozhodla som sa prejsť. Bol podvečer a New York bol nádherný. Prechádzala som cez ulicu a začula som trúbenie. Myslela som si , že trúbia na psa alebo na mačku. No pred sebou som zrazu zbadala jeep ktorý nedokázal zabrzdiť. Cítila som už len ako som letela vzduchom.......Tma
Harry
Pozeral som sa cez presklenú stenu ako ide cez ulicu. Zrazu do nej vrazilo auto a odletela až na chodník. Preboha.... Nastúpil som do výťahu a utekal za ňou. Zdvihol som ju zo zeme. Niekto už volal sanitku. „Rebeka láska, ostaň pri mne prosím...." Zobrali mi ju z rúk a naložili do sanitky. Odomkol som svoje auto a pálil za sanitkou. Šiel som na červenú ale teraz mi to bolo fakt jedno. Zaparkoval som a vletel do nemocnice. Hneď som ju dal previesť do súkromného krídla. Mala otras mozgu a pár odrenín , no zlomeninu nemala. Lekári to nechápali. Nevedia kedy sa preberie ale môžem byť pri nej.
Zavolal som Rorymu a ten prišiel hneď ako mohol. Hneď som sa mu hodil okolo krku a začal som nadávať. Sadli sme si do kaviarne.
„Harry ešte stále nevieš či ju miluješ?" Tresol som do stola.
„Po stý krát nie nechcem ju. Prečo si to všetci myslia? To že som s ňou spal neznamená že ju chcem." Rory ma už sral.
„Tak fajn Harry , len aby si si potom nebúchal hlavu o stenu." Odišiel ja som šiel za Rebekou. Otvoril som dvere a práve jej sestrička dávala jesť. Usmial som sa na ňu. Sestrička odišla a ja som ju nakŕmil.
„Ako sa cítiš Rebeka?" Zhltla poslednú lyžicu a oprela sa o vankúš. „ Je mi fajn. Zajtra ma pustia." Hneď ma napadlo , že pôjde ku mne. „Nie Harry pôjdem domov." Akoby vycítila na čo myslím. Sklopil som zrak. Vybavil som aby šla už dnes domov. Nepočúvol som ju a zobral ju k sebe. „Harry zas mi budeš nadávať? Hmm?" Posadil ma na gauč a nalial mi vodu. „ Rebeka prečo by som ti mal nadávať?"
Rebeka...
„Lebo to robíš stále. Vždy na mňa len kričíš alebo mi nadávaš."
Neodpovedal mi. Zaspala som na gauči. No ráno som sa už zobudila v posteli. Zobrala som si svoje veci a zavolala Rorymu. No ten mi nezdvíhal tak som volala Laile. Prišla po mňa a zobrala ma k sebe domov. „Och Rebeka ani nevieš ako som sa o teba bála." Objala som ju. Sadli sme si na balkón a rozprávali sa.„Ako je to vlastne s Harrym?"
Tak na túto otázku neviem odpoveď.
„Neviem. Vôbec neviem ako to je. Raz sa správa akoby ma miloval ale hneď nato sa zasekne a tvári sa že ku mne nič necíti. Minule sme sa spolu vyspali a on mi povedal , že môžeme si to zopakovať ale budeme len kolegovia." Laila sa zasmiala.
„Rebeka ten chlap je čudný. Práve som šla k tebe do roboty keď ťa zrazilo to auta. To ja som volala záchranku a Harry ti povedal láska. Na celú ulicu zakričal láska ostaň pri mne, tak ako to vlastne celé je?" Prekvapene som na ňu pozerala.
„On...on mi povedal láska?"
Musela som byť celá červená. Laila len prikývla. Pozerali sme televíziu, keď niekto začal neskutočne trieskať na dvere.
„Laila kto to je?" Otvorila dvere a do bytu vtrhol Harry. Silno ma objal až som zakňučala od bolesti. „Rebeka preboha. Ako si mohla len tak zmiznúť? Toto nerob rozumieš!" Laila ho chytila za ruku v ktorej držal tú moju a nepríjemne ju stláčal. „Harry kľud a pusti jej ruku veď jej celá zmodrela." Pustil mi ruku a zatváril sa akoby bol ten najväčší hajzel. „Laila daj na ňu pozor a nikoho okrem mňa a Roryho do bytu nepúšťaj rozumieš." Prikývla a nechala nás samých.
„ Rebeka ideme ku mne tu ťa neochránim. Laila na teba nedokáže dať pozor." Čože o čom to zas hovorí? „ Harry pred čím ma musíš ochrániť alebo pred kým?" Poobzeral sa okolo seba akoby nás niekto sledoval. „Pred sebou. Pred tým čo som urobil. Pred Dominikovou bandou." Rýchlo sme vyšli z bytu a nasadli do auta. Pred Lailine dvere sa postavili dvaja bodyguardi. V aute som sa pripútala a konečne si vydýchla.
"Harry ale mi nejdeme k tebe?"
Ďakujem krásne za 30 videní a prečítaní :-*
YOU ARE READING
Show me who I am
FanfictionZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...