Aké to je stratiť všetko?

202 16 5
                                    

Harry...

S Rebekou sme sa vrátili domov a ja som postavil svojich chlapov okolo domu. Nikto nevie kedy môj otec začne s ničením môjho života. Maličkú sme zobrali od Kamerona. Krásne spinkala a Rebeka ju ešte nakŕmila. Videl som na nej aká je nervózna. Zjavne sa na mňa hnevala. Ľahla si do postele a odsunula sa odo mňa. Pritiahol som ju k sebe.

„Harry zabudol si kvôli čomu som ešte stále pri tebe?" Nemienil som ju pustiť ale nechcel som sa hádať. Otočil som sa jej chrbtom a po chvíli počul ako pravidelne dýcha. Zaspala. Asi po piatich minútach sa ku mne pritúlila a spala ďalej. Ona bude prvá! Po nej pôjde môj otec ako prvý. Pobozkal som ju do vlasov a zaspal.

O tretej ráno sa Eli rozplakala a Rebeka k nej hneď bežala. Musela ju nakŕmiť a znova uložiť. Takto to bolo skoro stále. Vrátila sa do postele a pritúlila sa ku mne. „Nepýtaj sa ma, len ma drž a nepúšťaj!" Presne to som potreboval aj ja. Silno som ju objal a upokojoval hladkaním po nohe. Nemohla zaspať a tak sme tam len ležali a čakali čo s nami bude. Zajtra už možno budem zaspávať bez nej. Rozhodol som sa, že nebudeme vychádza z domu. Iba v prípade núdze. Bojím sa o Eli a Rebeku. Tá žena mi tak učarovala. Po chvíli som si uvedomil ako sa na mňa pozerá. „Harry ja viem čo som ti povedala keď ťa odviedli... a hovorila som pravdu ale ja..." Prevalil som sa na ňu a pobozkal som ju. Zacítil som jej jemné pery na tých mojich a mnou prebehla elektrina.

Bože ma postavu najkrajšej ženy. Vždy vyzerala úžasne ale ten jej zadok. Bože, milujem ju celú... Jemne som jej zobliekol svoje tričko a ona zo mňa zvliekla boxerky. „Si si istá, že to chceš? Nebudeš to ľutovať?" pritiahla ma k sebe. „Nikdy som to neľutovala." Zahryzol som sa jej do krku a ona sa trochu mykla. Zajtra tam bude mať krásnu modrinu. Položil som si čelo na to jej a vnikol do nej. Zavzdychala a pousmial sa. Prehla sa v chrbte a ja som si ruky dal pod jej chrbát, Krútila sa pod mojimi dotykmi. Ja som vnímal len jej nahé telo podo mnou. Je tak neskutočne sexy!

Cítil som, že už skoro budem. „Harry..." zavzdychala moje meno. Miloval som keď kričala a vzdychala. Zmietala sa vo vlne orgazmu a aj som ho dosiahol tiež. Chvíľu som s ana ňu len pozeral a potom sme vedľa seba ležali. Zakryl som nás plachtou a ona sa zadkom pritlačila o moju hruď. Musel som sa ovládať. Vedela čo to so mnou robí keď sa ma dotýka. Po chvíli sa ku mne otočila a ruky si položila na moju hruď. „Milujem ťa."

Zašepkala a ja som sa nadvihol. Pobozkal som ju na čelo. „Láska aj ja teba." Tak veľmi som to potreboval počuť. Zaspali sme. Ráno mi prišla správa od môjho otca. Nikdy som nečakal, že sa rozprávka až tak rýchlo skončí.

„Práve teraz mierim na Rebeku. Ak chceš aby žila tak od nej hneď teraz odídeš a začneš pracovať pre mňa."

Pozrel som sa na Rebeku. Sladko spala s úsmevom na perách. Zbalil som všetky svoje veci a na papierik napísal „Prepáč."Otvoril som dvere do Elinej izby a pobozkal ju na čelo. „Milujem vás Eli ale musím ochrániť tvoju mamku. Až príliš ju milujem!" Zabuchol som za sebou dvere, naštartoval auto. Zavolal som otcovi.

„Spokojný, opustil som svoju rodinu, presne ako ty."


Rebeka...

Zobudila som a rukou som prebehla druhú stranu postele. Rýchlo som sa posadila a pozrela sa na chladný matrac. Skrine boli vyrabované, ostali tam len moje veci. Rýchlo som utekala k Eli. Krásne spala. Na stole som našla lístok s prepáč. Preboha čo sa stalo? Kde je Harry? Snažila som sa mu dovolať ale nezdvíhal mi. Ako mohol odísť po včerajšej noci? Zavolala som Laile.

„Ahoj prepáč, že ťa budím ale Harry odišiel z domu!" zhíkla. „Čo sa to deje Rebeka?" neodpovedala som. Zrušila som jej a zavolala Harrymu. Zazvonilo a on zdvihol. On zdvihol! „Harry preboha kde si?" Chlad z jeho hlasu prešiel aj do môjho tela. „Nemá ťa to čo zaujímať! Viac ma nekontaktuj!" Zložil. Preboha, čo sa to deje? Zviezla som sa na zem a hlavu si oprela o dvere. Harry prečo? A potom ma to napadlo. Zavolaj Dominikovi! Vytočila som jeho číslo a čakala. „Dominik... to som ja Rebeka."

Určite som ho vyrušila. „Čo sa deje?" Snažila som sa neplakať! „Harry odišiel z domu. Nerozpráva sa so mnou a neviem kde je! Bojím sa o neho!" zakašľal a nadýchol sa. „Rebeka nemal by som ti to hovoriť ale musíš to vedieť." povedal to ako by sa bál mojej reakcie." Harry sa vrátil k svojmu otcovi! Zradil nás!" Prečo? Zložila som a mobil som hodila o zem. Prečo si to urobil? Čo je toto za debila?

Po tak dlhom čase ho zas začnem milovať a on urobí toto. Sedela som na zemi a nemala chuť vstať. Moje podvedomie sa ma pýtalo len jednu otázku. Aké to je stratiť všetko? Ale ja som nestratila všetko. Hore v izbe spí môj anjelik musím tu byť pre ňu. Dovediem jej otca naspäť domov! Išla som ju skontrolovať. Spinkala a spokojne sa usmievala. Vytočila som číslo Harryho otca. „Prosím." Ozval sa a bál sa kto mu volá. „Nebojte sa ja viem, že žijete! Vy sviniar, vrátite mi manžela inak vás zabijem! Má rodinu, a vy si nájdi inú obeť ale neopovážte sa mojej dcére zobrať otca!" zvrieskla som a nadýchla sa aby som mohla dokončiť vetu.

„Je to môj manžel a otec mojej dcéry a ja nedovolím... Nedovolím aby sa z neho stalo to čo z vás!" rozosmial sa a ja som ten smiech už počula. Presne tak isto sa smial Harry. „Opovážte sa ho zmanipulovať! A pozdrav temôjho otca. Na moju osemnástku som mu dala sľub. Zabijem ho a nebude mi to ľúto! Skape a bude trpieť, kvôli tomu čo urobil mojej mame." zložila som a pousmiala sa. Preboha kde sa to vo mne berie? „Rebeka normálne sa ťa bojím!" V dverách stál Dominik. a posmešne na mňa hľadel.

„Aj ja sa bojím samej seba. Ideme na to?"



VIEM, že som Vás možno poplietla ale rozhodla som sa, že budem písať len tu. Bude to len jedna kniha! Mám na to svoje dôvody takže tu je ďalšia časť, nebojte nekončí to mám v pláne to dotiahnúť ďaleko :) :3 :D Ďakujem :)

VikiPavlisová ďakujem ti za všetky hlasy :) táto časť je pre teba :3 dúfam, že sa páči?

vote&comm

xoxo Mariane


Show me who I amWhere stories live. Discover now