Vstala som z gauča a nazúrene sa na neho pozrela. „Ty nie si normálny čo to stváraš? Harry o čo tu ide?" Zamkol dvere a ja som spustila. „Otvor tie dvere a pusti ma. Okamžite inak zavolám políciu." Sadol si na svoju stoličku a zhasol svetlá. Z vonku na nás doliehali svetlo z áut a okolitých budov.
„Volaj. Dnes je akcia a moja mama chce aby som si priviedol dievča. Pôjdeš tam so mnou a nebudeš odvrávať rozumela si!" Otvorila som ústa, že niečo poviem ale zavrela som ich keď som videla jeho výraz. Nedám sa. Aj ja si budem stáť za svojim nebude mi rozkazovať!„Nie ja ta nejdem. To len kvôli tejto blbosti si ma volal do roboty? Ty fakt nie si v poriadku. Nepôjdem tam s tebou. Ako si dovoľuješ mi rozkazovať?"
Postavil sa pred dvere a nedovolil mi ich odomknúť. „Lebo ťa zničím. Tebe ešte stále nedošlo kto som? Môj otec bol najbohatší muž v New Yorku a ja som jeho jediný syn. Chceš mať na krku miliardára ktorý ti chce zničiť život? Asi nie tak sa spamätaj Rebeka inak za svoju hrdosť zaplatíš. Nebola otázka či tam so mnou pôjdeš, bol to rozkaz!"
Búchala som ho päsťami ale jeho to vôbec nebolelo. „Rebeka kľud. Prestaň." Začala som plakať. Vylepila so mu. On mi to vrátil, no silnejšie. Spadla som mu k nohám. Otvoril dvere a sadol si do svojho kresla. Pomaly som vstala a odišla. Na chodbe za mnou ešte zakričal. „Takže dnes o ôsmej buď pripravená." Odišla som domov a hneď som si ľahla. Zobudila som sa o šiestej. Tak dlho som nikdy nespala. Okúpala som sa, najedla a zrazu bolo pol ôsmej. Vlasy som si rozčesala a trochu natočila. Cítila som sa hrozne. Neskutočne ma bolela sánka. Obliekla som si červené kokteilky a čierne topánky s červenou podrážkou. Nechty mali červenú farbu a zišla som výťahom dole. Stál tam s autom v obleku a otvoril mi dvere.
„Prečo máš na tom líci tak veľa make-upu?"
„Lebo ma niekto včera udrel nevie o tom , že ženy sa nebijú."
Stlačil mi ruku a výhražne sa na mňa pozrel. Odviezol nás do nejakého drahého hotela.
„Správaj sa slušne a neopováž sa niekomu povedať čo sa stalo včera." Prikývla som a vošla dovnútra. Každý na mňa pozeral. Zjavne neboli zvyknutý na ženskú spoločnosť pri Harrym. Popravde ktorá by mu toto trpela? Asi len ja. Pozdravili sme kopu ľudí zoznámila som sa aj s Harryho mamou. Šla som na terasu pretože tá žena mi pripomínala moju mamu. Harry mal šťastie, že má mamu. Zavreli sa za mnou obrovské dvere ale hneď sa otvorili pretože za mnou šiel Harry.
„Čo ti je? Rebeka nerob scény a spamätaj sa!"
Otočil si ma k sebe. No keď videl ako plačem objal ma. Cítila som z neho alkohol a tak som ho odstrčila.
„Cítiť z teba alkohol Harry choď preč lebo ešte povieš niečo čo nechceš."
Zišla som po schodoch do záhrady. Nemala som chuť na mužskú spoločnosť. „Rebeka vráť sa, ideme domov! Okamžite." Z nôh som si zobula topánky a vybehla po schodoch. Zas sa stará len o seba. Aby náhodou niekto nevidel že plačem.
„To , že mám od teba modrinu na líci a musím ísť k lekárovi pretože nemôžem prehĺtať to ťa nezaujíma. Ty sa vždy staráš len sám o seba. Teba trápi , že dievča s ktorým si tu, plače aby z toho nebol škandál. Mňa trápi skôr to ,že mám asi zlomenú sánku. Harry nejdem s tebou už len kvôli tomu ,že môj otec bil moju mamku a ja som si sľúbila keď ma udrie nejaký chlap nechcem ho už nikdy vidieť lenže nie ty si ma ešte vydieral. Áno bojím sa ťa. Ale vieš čo zbi ma, vyhoď ma z roboty mne je už všetko jedno. Nech sa páči."
Zdvihol ma na ruky a mal zaťatú sánku. Vošiel do sály plnej ľudí. Oprela som si hlavu o jeho hruď a zaspala. Viezli sme sa v aute keď s nami drglo zobudila som sa.
„Harry kam to ideme? Ideš ma zakopať alebo zastreliť aby si odo mňa mal pokoj?"
Lenže dofrasa toto nemôže byť pravda. Viezla som sa v aute ktoré šoféroval opitý chlap.
„Harry ty šoféruješ a si opitý?"
„Už sme tu a nie som opitý natoľko aby som nemohol šoférovať."
Nezaujímalo ma to aj tak to nemyslel vážne. Vybral ma z auta a niekto nám otvoril dvere. „Vitajte pán Harry Váš byt je uprataný." Vošli sme do výťahu a Harry ma ešte stále držal na rukách.
„Rebeka pod vyzleč sa a obleč si pyžamo."
Dala som si jeho tričko. Boli sme opitý a veľmi ja až tak nie ale Harry ten sa ledva tackal. „Chcem ísť spať." Lenže Harry sa rozhodol zabrániť mi v tom.
„Ale ja nechcem aby si šla spať."
Strhol zo mňa svoje tričko. Nemala som podprsenku. Bola som pred ním nahá. Mala som ledva 160 cm a Harry tak to bol kus chlapa. Nemám proti nemu šancu. „Si len moja." Bola som slabá. „Harry prestaň..... ....." Nemusela som to ani dokončiť. Umlčal ma bozkom. „Harry prestaň! Pusti ma! Harryyyyyyy.................."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Show me who I am
Hayran KurguZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...