Nechal ma odísť domov aj s Thomasom. Hneď ako som zavrela dvere mi zapípal mobil. Prišla správa. Otvorila som ju. Bola tam kópia toho čo musím splniť aby som neprišla o firmu.
Podmienky:
Podmienka 1: Thea O. bude musieť pracovať ako normálny zamestnanec a nie ako nadriadená.
Podmienka 2: Thea O. musí dodržiavať pokyny Jasona I.
Podmienka 3: Thea O. bude pánovi Jasonovi I. vždy „po ruke."
Podmienka 4: „Po ruke" znamená vždy v stave pomôcť mu s prácou a záležitosťami osobnými.
Podmienka 5: Za osobné záležitosti sa považuje: Tváriť sa ako jeho podriadená.
Spĺňať úlohu rodinnej príslušníčky aj priateľky.
Toto sú úlohy ktoré bude musieť Thea Orversnová splniť.
A aj som sa zľakla, že odo mňa bude chcieť aj niečo viac. Toto ani neznie tak hrozne ako som si to predstavovala. No to som ešte nevedela čo má prvú noc čaká. O deviatej ma zavolal a ja som sa musela slušne obliecť. Vysadil ma v bare pri chlapovi ktorý vyzeral ako prasa. Bol úchylný a naozaj odporný.
„Tak tu ju máš Lauren." Strčil ma k nemu a ja som to pochopila. O to tu ide? Budem štetka ktorá mu bude zarábať peniaze. Pozrela som na neho uslzenými očami no v jeho pohľade nebolo nič. Ani súcit ani strach, ani ľútosť. Ten úchyl ma zaviedol do izby kde mi pomaly rozopínal šaty. Čo by som to bola za Orversnovú keby som sa nevedela biť. Nohou som mu kopla do rozkroku a ruky priviazala o posteľ.
„Ty malá štetka," zvrieskol a lepšie sa mi pozrel do tváre. „Však nie si dcéra Harryho Orversna?" Pousmiala som sa. „Som! A za toto poriadne zaplatíš." Kopla som ho do hlavy opätkom a zanechala mu tam peknú modrinu. Vyšla som s izby s uplakanými očamiten sviniar si to ešte odpyká. Jason na mňa pozrel. Schytil ma za ruku a ťahal rýchlo von. „V živote ťa nechcem vidieť ty sviniar! Ber si všetko ale viac sa na mňa ani nepozrieš!" Napchal ma do auta a pripútal. Plakala som a hádzala so sebou. Cítila som sa zbytočná a odhodená. Ako mi toto mohol urobiť.
„Ššššt baby neplač."
Pohladkal ma po vlasoch a ja som mu vylepila. „Nedotýkaj sa ma rozumieš? To, že je tvoj otec mafián neznamená, že ma budeš mať. Nikdy! Si odporný sviniar bez citov, ktorému ide len o sex." Ani neviem ako ale dostali sme sa k jeho domu. Vytiahol ma z auta a vliekol do vnútra. Prešli sme chodbou v ktorej som nikdy nebola. Vošla som do miestnosti ktorá vyzerala ako pracovňa a za ňou bol šatník. Vstúpila som doň a on mi jednu vylepil. „Ešte uvidíš aký som sviniar!" Zo skrinky vybral opasok a obmotal si ho okolo ruky. Rozohnal sa ale na zemi som začula buchnutie. Čakala som nával bolesti no neprišlo nič. Jemne som otočila hlavu a uvidela ho kráčať ku mne. Otočil ma k sebe a oprel o stenu.
„Si tak svinsky sexy!" povedal chrapľavým hlasom a pobozkal ma. Jeho pery sa jemne obtreli o tie moje a ja som vydýchla. „Vedel som, že sa o seba vieš postarať. Si predsa Orversnová." šepol a ďalej ma bozkávala. No po chvíli som ho odstrčila. „Ako si dovoľuješ ma predať a zbiť? Potom ma bozkávať a nadávať mi? Nie som hračka! Mám tiež svoje postavenie a čudujem sa, že som ti ho ešte neukázala." Zviezla som sa na zem a rozplakala sa. Už som nemohla toto zvládať. Niekedy mám aj ja právo nenávidieť celý svet. „Baby ty máš postavenie a aké? Hmm? Viem, že tvoj otec zdedil mafiu a ty jej teraz šéfuješ ale to neznamená, že máš všetko. Vieš kto je môj starý otec? Baby túto hru som vyhral ja!" Má pravdu ako môžem a bojovať proti ruskému prezidentovi? Nemôžem! „Nikdy nevyhráš!" Pozrela som na neho a vstala.
„Nikdy nebudeš milovať! Nebudeš poznať lásku a nikdy ťa nikto nebude milovať!"
Vylepil mi ďalšiu. Nebola silná ale bolelo to. Silno ma schytil za ľavý bok a pritiahol k sebe až tak, že sa naše nosy dotýkali. „Zapamätaj si ja nikdy nemilujem!" Pozrela som do jeho očí a pochopila jeho vetu. V tých očiach nebola láska ani nič podobné. Nebolo tam nič okrem pohŕdania a nenávisti. Ten človek nevie čo je láska! „O Thomasa je postarané a odo dnes tu ostaneš! Zmluva padá nebaví ma dodržiavať podmienku, že ti neublížim." On ma uniesol! Ten idiot ma naozaj uniesol.
„Si psychopat ak si myslíš, že neutečiem!" Zas ma silno chytil za bok a ja som si sykla od bolesti. Pobozkal ma silno a násilne. Neubránila som sa a on ma uhryzol do spodnej pery. Môj výkrik sa ozýval po miestnosti. Aj keď ho tlmilo oblečenie stále ho bolo počuť. „Takto budeš ešte veľa krát kričať keď budeš podo mnou, princezná." povedal a nechal ma v šatníku samu. Kriste čo sa to stalo? Čo ak ma zabije? Muži, sú naozaj všetci taký?
Sú, všetci do jedného!
Tak ľudia je tu nová časť a ja chcem tak strašne a veľmi poďakovať :) som z toho úplne paf. Konečne 2K bombaááááááááááá. Tak dokonalé číslo a zároveň nereálne pri tejto hatľanine. Ďakujem Vám naozaj za všetko :) <3 tak veľmi si to vážim :-O ja sa z toho nemôžem spamätať :) JEDNA POZNÁMKA- premenovala som ho na JASONA z súkromných dôvodov :) Ďakujem
vote&comm
xoxo Mariane
YOU ARE READING
Show me who I am
FanfictionZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...