Otvorila som dvere a čakala ma facka. „Kde si bola ty rozmaznaná krava?" zvrieskla po mne tá najodpornejšia osoba na svete. Naša pestúnka a vlastne aj otcova babka. Otec o nej zrejme tiež nevedel.
„Mám osemnásť nemá ťa to čo trápiť. A tento dom aj firma je už môj, takže von! Okamžite!" S drzým úsmevom na mňa tá stará striga pozrela. „Takže ma vyhadzuješ áno?" Prikývla som a hodila jej kabelku na zem. „Vypadni!" Bez problémov odišla ja som sa rozplakala. Na líci sa mi už robila obrovská modrina a Mike dobehol ku mne.
„Thea zvládla si to, neplač už lebo to uvidí Thomas." Zviezla som sa na zem a Mike ma k sebe pritúlil. „Kľud keby som vedel čo sa tu deje prišiel by som z Paríža už skôr." Pritúlila som sa k nemu a objala ho. „To nič braček hlavne, že si už tu. Tá stará Nataša je hrozná. Bože chudák otec ak toto bola jeho babka." Cez slzy som sa zasmiala na svojej vete. Po chvíli mi Mike priložil ľad na líce a ja som si ľahla do postele. „Zajtra nastupujem do roboty. Prečo si to nechcel ty?" Celú firmu som zdedila ja aj keď mal na ňu právo Mike." Pousmial sa a objal ma. „Pretože ty to zvládneš a ja mám svoj život. Nechcel som byť ako otec!" Prikývla som a len tak bola v jeho náruči.
Je to môj straší brat, vždy ma ochráni. Asi po pol hodine mi zazvonil mobil a ja som musela utekať do firmy. Oficiálne som odo dnes šéfka O.U.T. s.r.o. „Musím ísť Mike." Zakývala som mu a nastúpila do auta. Vonku bolo horúco a na hlavu mi pálilo slnko. Letá u nás sú hrozné. Výťahom som sa vyviezla do kancelárie a otvorila dvere. Na kresle sedel Ivanou a niekto bol pri ňom. Až po chvíli som si uvedomila, že je to Jason.
„Dobrý deň pán Ivanou, ako vám môžem pomôcť?" Snažila som sa znieť zdvorilo ale veľmi sa mi to nedarilo. Voči tomu chlapovi som cítila obrovský odpor aj napriek spolupráci s mojim otcom. „Ale Thea ty si vyrástla. Predstavím vás. Toto je môj syn Jason." Preboha takže je to pravda. Spala som v jednej posteli so synom Ivanoua.
„Teší ma ja som Thea Orversnová." Trochu povýšenecky som sa pousmiala. Nemal ani toľko drzosti aby mi podal ruku, len ma ignoroval. Prechádzal sa po kancelárii a všetko si obzeral. „Tak Thea nie sme tu len na prehliadku. Rozhodol som sa prepísať na svojho syna Jasona, ako aj tvoj otec na teba. Táto firma potrebuje novú krv a ja mám len syna takže..." Ako víchor som mu skočila do reči.
„Počkať ja mám spolupracovať s vaším synom? Tak toto je neúnosné." Pousmial sa a posadil sa do môjho, zdôrazňujem môjho kresla. „Áno ja viem, ale zvládnete to. Predsa spolu nemusíte tráviť čas." Vyvalen som na neho pozerala. Tak teraz som stratila všetky zábrany. „Súhlasím ale bude mať kanceláriu čo najďalej od mojej. A áno už sme sa stretli." Ivanou sa pousmiala a svojho syna potľapkal po chrbte. „Zmluva je na stole. Teraz vás nechám samých." Zavrel sa sebou masívne dubové dvere a nechal ma tam s tým idiotom. Zobrala som do ruky pero a podpísala prvú zmluvu. „Tak si na rade." podala som mu pero ale s nenávistným pohľadom. Podpísal zmluvu a pozrel na mňa. Jeho modré oči sa zapichli do tých mojich a nervózne si ma premeriavali. Zhrabol zo stola papier ktorý tam pred tým nebol ale ja som tomu nevenovala pozornosť. Stiahol ma k sebe za pás a do ucha mi vyfúkol svoj mentolový dych.
„Užijeme si to!" šepol zvodne a opustil kanceláriu.
Čo si už len mi dvaja môžeme užiť?
Ouuu ľudia 60 kapitola a vy ste to za deň potiahli na 1,8K <3 :-O Ďakujem krásne toto je tak nádherný pocit, že ste sa vrátili k príbehu. Táto časť je kratšia pretože tie ďalšie budú bomba vážne, a bomba zlé... Možno dobréé :D Ďakujem ešte raz :)
comm&vote
xoxo Mariane
YOU ARE READING
Show me who I am
FanfictionZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...