Stromček

112 10 5
                                    

Človeče s Thomasom dopadlo tak, že som to zas a znova prehrala. Nikdy som to nevedela hrať.

"Thea, chem stavať stromček," pospevoval si ďalej text pesničky a vyťahoval ozdoby.

Pomohla som mu s tým a naložila do kozuba. S mamkou sme hádzali na stromček salónky a tak to urobime aj teraz. Po povešaní všetkých ozdôb nám prišiel pomôcť Mike aj s jeho Suzi. Na vrchol sme dali hviezdu ktorú sme vyrábali s otcom a mamkou na Vianoce pred desiatimi rokmi. Vždy mala to pravé miesto. Stromček bez nej nebol stromčekom.

"Ďakujem Thea, že si moja sestra," pošepol mi Thomas zatiaľ čo som zapla vianočnú pesničku.


Is the Christmas time you all,
It's time to stay together,
I say Merry Cristmas you all!
And happy new year!

You and me together,
Every time for Christmas.

I don't need no presents,

I need you for Christmas.


Spolu a navždy. Stálo na hviezde ktorá rozsvietila všetko naokolo. Možno som sa tešila na svoje narodedniny, možno na Vianoce ale bolo tu niečo nezvyčajné. Z rozmýšľania ma vyrušil až zvuk správy.

Thea máte krásny stromček- Austin

Nakukla som spoza závesu von a na chodníku uvidela stáť Austina. Usmiala osm sa na neho a zbehla len v kraťasoch a tričku k nemu. V papučiach som stúpila do mokrého a studeného snehu. Chytil ma na ruky a objal.

"Ahoj kráska," šepol zvodním hlasom do môjho ucha.

Aj keby bolo vonku-50, pri ňom sa vždy zohrejem. Potiahla som ho za ruku a utekala do vnútra.

"Mike, Suzi toto je Austin, môj...," zastavil ma a podal im ruky.

"Som jej priateľ."

Zarazene som na neho pozrela ale súhlasila som s týmto oslovením. Thomas si Austina obľúbil a naučil ho hrať človeče nehnevaj sa.

Malá Rebeka začala Suzi silno kopať a tak šli domov. Popravde som súhlasila, že jej chcú dať meno po mame. Thomasa som uložila do postele a popriala mu sladké sny. Moja malá láska.

"Čo budeme robiť Austin?"

Prešla som k nemu a hlavu si položila do jeho lona. Jemne ma hladkal po vlasoch a rukou zašiel aj pod tričko.

"Čo ak by sme si zopakovali scénu z dnešného rána?" zvodne šepol a ja som na neho s úsmevom pozrela.

"Nie som proti," prehovorila som a už moje nohy mierili k spálni.

Veci zo mňa a z neho skončili v kútoch izby a mi v posteli. Jeho dotyky spôsobovali môjmu telu slasť a moje dotyky na jeho tele spôsobovali to isté. Naše dotyky sa dopĺňali. Boli sme ako puzzle. Zapadali sme do seba v milimetroch a to sme sa nepoznali tak dlho. Osud nás spojil aj keď ja v osud neverím. Nič nie je náhoda, všetko sa deje kvôli niečomu, ale nie je to nikde napísané.

Jemne do mňa vnikol a hlavu si zložil na mojom ramene. Celé  moje telo sa otriasalo v návale slasti, vzrušenia a dodnes nepoznaných pocitov. Jemné vzdychy a pocit jeho teplého dychu na mojom ramene ma poháňal až do oblakov. Mala som pocit, že sa dotknem hviezd. Môj rozum myslel na jedno- Austina. Jeho meno, jeho vôňa boli to jediné na čo som sa sústredila. Preplietli sme si spolu prsty a pobozkali sa.

"Už budem," šepla som.

Prikývol a urobil sa. Vystúpil zo mňa a vyhodil kondóm. Ako vždy sa zvalil vedľa na posteľ a ja som len tak oddychovala. Pritúlila som sa k nemu a pomaly zaspávala. Pocítila som jeho dotyky všade. Bozkával ma na krku rukách, chrbtici ale to som vnímala len okrajovo. Facinovalo ma to ako moje telo reagovalo na jeho dotyky.

"Nikdy som ti to nepovedal ale teraz to nepočuješ. Milujem ťa Thea," šepol a pobozkal ma na krk.

"Aj ja teba. Veľmi!"

Moja posledná veta pred tým ako som zaspala.

Čo je láska? Slovo? Cit? Naozaj hormón tak ako tvrdia odborníci? Je to niečo nebodaj nadpozemské? Nikto nevie! Popravde nikto to nikdy nebude vedieť!




Chcem Vám poďakovať za 2,6K je to krásny pocit blážiť sa k 3K <3 bože o tom som ani nesnívala :3333 Ďakujem. Obrázok je z Theinej obývačky. Takto nejako by mala vyzerať. :)

comm&vote

xoxo Mariane






Show me who I amWhere stories live. Discover now