Džús som do seba kopla a vybehla na parket. Toriia už zbalila nejakého „čajkoša" ako ho ona volá a tancovala s ním. Som prezidentova žena a tak po mne pôjdu ako po údenom. Lenže každý sa bojí. Nikto by nechcel mať problém s mafiánom a ruským prezidentom.
„Kráska čo tu tak postávaš poď sa baviť," šepol mi zvodne do ucha hlboký hlas.
Nemusel ma prehovárať. Podala som mu ruku a začala sa pohybovať do rytmu hudby. Každý na mňa pozeral ako na bábiku vo výklade. Nikto nečakal, že by si toto Thea Ivanou dovolila. Lenže ona to urobila! Svoje telo som prilepila na jeho a rukou zašla do jeho vlasov.
„Tvoj manžel by si ťa mal strážiť," povedal a zasmial sa. Môj manžel na mňa kašle.
„Lenže on to nerobí a ja si robím čo chcem, som predsa žena," šepla som mu do ucha jazykom prešla po lalôčiku.
Silne vydýchol a zatackal sa. Thea spamätaj sa máš dieťa! Moje podvedomie sa zase priplietlo a ja som ho počúvla. Vyšla som z klubu a zavolala si taxi. Toriia vie kde bývam a určite príde. Jedna moja nohy nastúpila do taxíka a vtedy sa môjho tela zmocnili silné ruky. Taxi odišiel a ja som ostala v ich moci. Mali čierne obleky a zaujato na mňa pozerali. Nedržali ma silno a ja som to pochopila.
„Ste Jasonovi muži?"
Jeden z nich nenápadne prikývol a nasadol so mnou do auta. Ak neublížia môjmu bábu nech si robia čo chcú. Vystúpili v centre Paríža a zaviedli ma do hotela.
„Pani Thea tu počkajte!"
Sadla som si na pohodlné kreslo a sledovala rušný Paríž. Bolo to peklo. Nie mesto ani ľudia ale ja som peklo. Každý z nás si svoje peklo nosí so sebou. Do dverí vošla žena perfektne upravená a na kostýme mala pripnutú ruskú vlajočku.
„Teší ma pani Ivanou som vaša nová asistentka. Váš manžel rozkázal aby som na vás dala pozor. Všetko prerokujete so mnou. Oboznámim vás s vašimi povinnosťami ktoré musíte ako manželka prezidenta vykonávať. Musíme nakúpiť formálne oblečenie a prečítať protokoly."
Vyvalene som na ňu pozrela. Hľadela som ako keby sa predo mnou objavil sám Poseidon.
„Lenže ja som jeho manželka, len na papieri."
S úsmevom na mňa pozrela a ja som na jej lícach zahliadla vrásky. Mohla mať päťdesiat ale vyzeral skvelo.
„Vidím, že si naozaj rozumná. Neoklamem ťa a preto ti to poviem. Jason ma neposlal. Som manželka muža ktorého zabil jeho dedo. Chcem aby si sa stala naším špiónom a spolu zvrhneme ruskú vládu. Neublížim Jasonovi ale jeho dedovi. Prijímaš? Chceš naozaj vedieť kto je tvoj manžel?"
Udivene som na ňu pozrela a rozmýšľala. Ako rýchlo sa jej vykanie zmenilo na tykanie. Rýchlo s avytiahla a prehovorila ako silná žena. Čo ak sa niečo stane je to riskantné ale ja už nemienim trpieť. Jeho dedo môže za to, že teraz Jason nie je pri svojom dieťati.
„Prijímam," moje pery rázne vyslovili to nebezpečné slovo.
Tá žena sa, len víťazne usmiala a podala mi ruku.
„Som Kiera Ivanou. Jeho dedo mal brata a zabil ho. Sme rodina Thea a spolu ako dve ženy zničíme to čo oni tak dlho budovali. Viem, že si tehotná a preto ťa naučíme biť. Vyhráme Thea," posledné slová povedala rázne a priam ako keby bežala do bitky.
Ona je tiež Ivanou? Preboha Jason ma naozaj hroznú rodinu ale ja ho musím dostať domov.
„Thea vráti sa k tebe a ty mu ukážeš kto naozaj je!"
Tá žena hádam číta myšlienky. Objala ma a kývla na svojim mužov aby ma odviezli domov.
„A Thea, nezabudni sme rodina," v tej chvíli sa za ňou zabuchli dvere a ja som odišla.
Keď som konečne zabuchla dvere Toriia na mňa skočila a objala.
„The kde si kriste bola?" Usmiala som sa na ňu a objala ju silnejšie.
„Tam kde by to nikto nečakal," šepla som a nahodila víťazný výraz.
Ak toto robia manželky prezidentov tak budem aj ja. Páči sa mi byť tá ktorá ho položí na kolená. Tá ktorá mu konečne ukáže čo je zač.
Jason...
Pozrel som do novín a zazrel jej telo v krásnych šatách. Bože! Tá žena ma raz položí na kolená. Jason, je to len žena ,dodal hlas v mojej hlave. Má pravdu ej to, len žena. Žena ktorá je hriešne krásna. Vstal som od papierov a zbehol do jedálne.
„Dedo mám to. Ak zajtra doručíme tovar dostaneme tri milióny. Je to dobrý obchod," povedal som a potľapkal ho po pleci.
„Ja vime Jason a viem, že si dobrý prezident ale táto tu," ukázal na Theu v novinách," ti nerobí dobré meno!"
Má pravdu ale je to Thea. Tá ktorá nosí obrúčku odo mňa.
„Máš na výber, buď sa vzdáš kresla alebo tej tvojej životnej lásky. Jason rozhodni sa správne. Myslím, že odpoveď už vieš ale bojíš sa ju povedať," prešiel okolo mňa a nechal mi na stole noviny.
Pozrel som do jej ohňom horiacich očí a pevne sa rozhodol. Som Ivanou a toto je to čo chce otec aj dedo. Toto som ja!
Thea...
Sedela som na stoličke a čítala článok o manželkách prezidentov. Každá jedna dokázala niečo a bolo o nich počuť. Jason lenže ty máš tu najvplyvnejšiu. Moje meno poznal každý už aj pred tým. Bola som Orversnová. Tá ktorá zbalila Jasona Ivanoua. Hlavu som nakoniec položila už a posteľ a zaspala. Zajtra ma čaká ťažký deň. Ja Thea Ivanou zničím to čo tak dlho budovali. Lenže čo ak sa Jasonovi niečo stane? Všetko zdedí ešte naše nenarodené dieťa. Moja hlava konečne začala rozmýšľať tak ako už dávnejšie mala. Ako hlava vplyvnej ženy. Pokiaľ naše dieťa nebude mať osemnásť aj zdedím všetky peniaze. No radšej budem cítiť jeho dotyk ako by som mala mať len peniaze. Milujem ho aj napriek všetkému.
Nová časť je na svete. Veľmi by som chcela poprosiť. Potiahneme to dnes ako vianočný darček na 3,6K treba už len 40 ľudí :) nechcem aby to znelo, že vás nútim, len hovorím :DD ach... Ďakujem za všetko <3
comm&vote
xoxo Marien
KAMU SEDANG MEMBACA
Show me who I am
Fiksi PenggemarZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...