O mesiac neskôr...
Moje oči zaplavili slzy a pozrel som na otvárajúce sa dvere. Bola to tá krava Rebeka.
„Chcem mať na stole tie papiere a hneď," zvrieskol som na ňu a ona sa strhla.
Po pol hodne vstúpila a tvrdila, že chce dať výpoveď. Nedovolil som jej to a ledva sa udržal aby som ju nepobozkal. Dominik dnes zabil môjho otca a ja to využijem. Povedal som jej to a zahral to. Bolela smrť môjho otca ale nemal som ho rád.
„Harry kto to bol?"
Keď Dominikove meno opustilo moje pery na líci jej stiekla slza. Nechcel som ju takto vidieť ale bavilo ma ubližovať jej. Bude to zrejme moja nová zábavka. „Rebeka nemôžeš s ním byť," povedal som a aj myslel úprimne. Prikývla a odišla. Keď som videl ako jej telo bolo natlačená na Dominikovom zatajil sa mi dych. Zbehol som pred budovu a zakázal mu dotknúť Rebeky. Čakal som, že sa mi hodí okolo krku ale nejako to nevyšlo. Nebola zrujnovaná natoľko aby som ju mohol poľutovať svojským spôsobom. Vyviezli sme sa na najvyššie poschodia budovy kde osem mal byt. Celým osem poschodí nad firmou boli súkromné priestory našej rodiny. Vo výťahu sa zložila na zem a konečne som ju objal. Jej sladká vôňa udrela do môjho nosa ako jedovatý plyn a ja som odvtedy nechcel dýchať nič iné. Nechcel som aby sa jej dotkol niekto iný než ja. Vystúpili sme do môjho priestranného bytu a ja som rýchlo schoval jej fotografiu. Nemohla vedieť čo som urobil a nikdy sa to ani nedozvie. Ponúkol som ju jedlom a nápojmi. Musím sa o ňu postarať aj keď mi to jej „Dominikovanie" – neustále hovorenie o ňom, lezie na nervy.
Nakoniec sme skončili pohádaný kvôli jej blbosti. Vraj prečo som na ňu taký? Ako sa mám ku nejsprávať? Azda by chcela celý môj čas a nebodal aj milosť. Nech zabudne ženská jedna. Nechal som jej naschvál zasvietené pri mojej izbe aby zablúdila. Keď som počul jej kroky v izbe zabalil som svoje telo do bieleho uteráka a vyšiel z izby. Môj nos nedostával prísun kyslíka tak ako by potreboval. Srdce bilo ako keby nastal koniec sveta a ona predo mnou stála len v spodnom prádle. Dofrasa!
„Rebeka čo tu robíš?" Pozrela na mňa a chcela odísť ale to som jej v žiadnom prípade nemohol dovoliť.
Nakoniec som ju ako tak dostal do postele a utešoval. Nie tak ako som si to predstavoval ale aj jej dotyky mi nateraz stačili. Stačilo mi cítiť ju pri sebe. Inej žene by som vynadal a vyhodil ju ale ona bola iná. Možno kvôli tomu čo som urobil, no aj kvôli tomu čo ona robí so mnou. Musel som sa znížiť a klamať jej, že mám nočné mory aj keď ich nemávam. Nakoniec zaspala a ja som na ňu len tak hľadel. Nikdy ma nikto nezaujímal tak ako ona. Chcel som si ju zapamätať. Chcel som vedieť ako dýcha. Ako sa jej v spánku pohybujú pery a jej tvár anjela. Celý čas sa jemne pousmial a a ja som vedel o čo tu ide. Až keď to potvrdila perami.
„Dominik," šepla a rukou vyhľadala moje telo.
Ja nie som Dominik ale teraz som mu za to ďakoval. Dotýkala sa ma pod tušením, že je to on. Bod pre mňa. Chceš sa hrať Rebeka, budeme sa hrať. Celú noc som nespal a užíval si jej blízkosť. Jej tvár na mojej hrudi a jemné výdychy a nádychy. Nebola nalepená na svojom snúbencovi ale na mne. Ja som ju mal pri sebe a nie on. Zrejme sa začína bitka aja som odhodalný sa o túto sexy kosť vedľa mňa pobiť. Je to neuveriteľný pocit, len tak ležať pri žene a nič s ňou nerobiť. Pri Rebeke to tak aj ostane. Nie som natoľko silný aby som ju nechcel ale nateraz jej dám pokoj. Aspoň sa pokusím...
Pokúsim sa nepredstavovať si ju pod sebou ako vzdychá moje mano a zarýva svojimi nechtami do môjho spoteného chrbta. Krúti sa podo mnou ako v pasti a vzdychá na celý byt. Jediné čo vníma sú moje prírazy a to ako sa blíži k vrcholu. Tak a presne toto mi vždy prebehne hlavou keď ju uvidím. Jej sexy zadok a ten úsmev. Ako sa na mňa zvodne pozrie a odcupitá aby nebola nápadna. Dominik mal šťastie ale stratil ju- áno mám v tom prsty. Prečo by som ju nemohol mať ja ak ju môže mať on? Prečo? Lebo ju mal skôr, tak to ma vôbec netrápi. Odo dnes je moja. Moja Rebeka.
Ľudia čo som hovorila, že pridám časť :D som čudná áno viem :D šťastný nový rok :)
Sima moja táto posledná časť v roku je pre teba a dúfam, že si to prečítaš. Začnime: Netráp sa nad tým koho ľúbiš, viem, že sa mi to povie ľahko ale úprimne viem aké to je. Po mesiaci alebo po dvoch si uvedomíš, že ten človek ti za to nestál. Budeš ľutovať už len stratený čas a preto to nerob. Nemrhlaj ho na niekoho kto na to kašle. Nestojí ti za to. Nikto nie je nenahraditeľný. Práve dnes je čas pozbierať zlomené kúsky a a dať ich dokopy. Prečítaj si to a pouč sa :) Odpusť mu a nedrž to v sebe ale viac na to nemysli príde lepší aj horší ale keď on bol ten nesprávny, tak aký úžasný bude ten správny :) ...
Všetci sa z toho poučte nikto komu za to nestojíte, Vám za to tiež nestojí.
comm&vote
xoxo Mariane
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Show me who I am
Hayran KurguZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...