*** O tri mesiace***
„ Si nádherná v tých šatách Rebeka." Poďakovala som jej. Budem Lailina družička. Berie si Kamerona. „Ty budeš nádherná nevesta." Usmiala sa ale na tvári mala previnilí výraz. „Laila stalo sa niečo?" Sadla si oproti mne a pohladkala ma po vlasoch ako staršia sestra, ona pre mňa bola staršia sestra. „Pozvali sme aj Harryho, nepríde. Povedal , že ťa nechce vidieť."
Silene som sa usmiala aby Laila nevidela ako ma to zasiahlo. Myslím si , že to aj tak videla pretože ma objala. „Nezaslúži si ťa. Stratil lásku a ty len idiota. Zabudni na neho Rebeka!" Usmiala som sa na ňu a vyšla z obchodu so šatami. Dnes je rozlúčka so slobodou.
Doma som sa prezliekla do bieleho overalu na nohy som si dala čierne baleríny a na ústa výrazný červený rúž. Nastúpila som do auta a uvidela naše kamošky. Pili sme až sme trepali hovadiny ako nikdy. „Rebeka choď kúpiť vodku do obchodu naproti." Povedala Laila a ja som sa dotackala do obchodu. Ukázala som na vodku a spadla na zem. Niekto ma niesol na rukách.
Tú tvár som poznala. Bol to môj otec ktorý mal sedieť vo vezení. Nevládala som sa vzpierať a nemohla som kričať pretože som mala zapchaté ústa. Nastúpil so mnou do dodávky a trielil preč. Bola som opitá ale vnímala som ako sme zastavili a on ma vytiahol von.
„Udala si ma , že som týral mamu. Až teraz uvidíš čo to je týrať." Odvliekol ma do starej kôlne. Mal to tam zariadené a celkom útulné. Priviazal ma o stoličku a udrel ma po lícu. Na toto som bola zvyknutá z detstva ale vedela som že to pri tom neostane. Vybral si opasok z nohavíc a udrel ma ním po kolene. Jemne som skríkla od bolesti. Pokračoval vyššie a udrel ma po bruchu. To som už mala slzy v očiach. Toto si nechával na koniec. Švihol ma s kovovou prackou na opasku po ústach, čele a ruke. Po obočí mi stekali pramienky krvi a v ústach som cítila železo. Bolelo ma celé telo.
„Chcem od toho tvojho Harryho peniaze!" Pousmiala som sa aj napriek bolesti. „ Harry na mňa kašle, bolo by mu jedno keby som tu zdochla takže ti nedá žiadne peniaze. Rob si so mnou čo chceš on je preč." Prišla ďalšia rana po ústach. Pred sebou som videla tmu , keď mi hlava padla na rameno. Ráno som bola na posteli a ležala som na bruchu. Len čo som rozlepila oči zacítila som bolesť na chrbte. Švihol ma s niečím po chrbte. „Nepríde Harry tak ty ostaneš tu." Švihol ma ešte raz a ja som znova omdlela. Takto to bolo deň po dni. Bola som ta už tri mesiace. Mohla som ísť na wc a najesť sa. Nikto ma nehľadá. Opakovala som si to dookola. Nikto ma nehľadá, nikto sa o mňa nezaujíma. No v jeden večer som započula v rádiu opak toho čo som si myslela. Vedela som , že je so mnou zle.... „ Počula si to? Hľadajú ťa a vrátil sa aj Harry takže mu pekne zavolaj a povedz mu , že chcem tri melóny aby som mohol zdrhnúť." Podal mi môj mobil. Vytočila som Harryho číslo ale nikto nezdvíhal.
„ Tu máš dôkaz kašle na mňa."
Vylepil mi a priviazal ma k stoličke. Bol naozaj naštvaný. Do ruky si skrútil tri opasky a udieral ma s nimi. Po rukách a po krku mi tiekla krv a v ústach som mala sucho. Nevládala som dýchať a moje telo sa točilo v návale bolesti. Odvrátila som od neho tvár keď prestal. „ Len počkaj hneď sa ti venujem." Zapálil si cigaretu. Trochu z nej potiahol a zahasil ju na mojom stehne. Zakričala som od bolesti. Bolo to akoby mi niekto špendlíkom vŕtal do nohy. Urobil to tak asi desať krát keď videl , že tú bolesť už nevnímam. „Chcem zomrieť. Zabi ma. Nikto ma nehľadá a Harry na mňa kašle. Nezaujíma ho čo so mnou je! Je mu jedno či som mŕtva alebo ešte stále dýcham....."
Nestihla som sa ani nadýchnuť a hneď niekto vykopol dvere. „ Rebeka to nie je pravda." Bol to jeho hlas. Hlas ktorý som si myslela že už nebudem počuť. Za ním sa do budovy vrútili asi desiatka policajtov a záchranárov. Odviazali ma a položili na nosidlá. Harry nastúpil ku mne do sanitky a po tvári mu stekali slzy.
„ Ako si si mohla myslieť , že na teba kašlem. Rebeka si... to najlepšie čo ma stretlo."
Po tomto som odpadla od vyčerpania , od psychickej aj fyzickej bolesti. Zobudila som sa na tupú bolesť na hlave. Práve mi ošetrovali rany. Sestrička sa na mňa usmiala a pohladkala ma po vlasoch. „Ten chlapec ťa čaká vonku. Prebrala si sa po troch dňoch a on sa z tade ani nepohol. Ten ťa musí milovať."
Júj thanx 55 real? naozaj naozaj veľmi ďakujem aj za osem hlasov je to pre mňa veľká radosť :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Show me who I am
Hayran KurguZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...