Dubaj

476 26 2
                                    

„Nie ideme na chatu tam by nás nemali nájsť. A zajtra odlietame do Dubaja."

Čože, ako to? Dubaj?

Rýchlo sme vbehli do chaty a zamkli sme ju. Ak je toto chata tak ja som Kleopatra. Bolo to obrovské ako celý panelák. Všade na okolo bolo kopu ľudí ktorý to tu strážili , ale Harry mal stále na tvári ten nervózny výraz. Išla som si ľahnúť. Harry bol stále pri mne a hladkal ma po vlasoch. Ja sa pri ňom cítim v bezpečí. O tretej ráno som už bola nachystaná a o štvrtej som už nastupovala do lietadla.

„Rebeka bež." Počula som Harryho hlas a streľbu. Zavreli sa za nami dvere a Harry ostal tam. „Stojte! Veď on ostal tam. Rory povedz nech stoja." No nikto nezastavil. Harry ich zastrelil a pozeral sa za lietadlom. Vedela som že ma v očiach slzy. Rory ma len objal. „ Rebeka tak to malo byť , bolo to dohodnuté. Odišla by si s Harrym tak by ťa zabili a to on nechcel. Musíte byť bez seba." Rozplakala som sa ešte viac. Letenku späť sme nemali. Keď sme pristáli letuška sa ma opýtala:

„Pani Orversnová nechcete vodu?" Usmiala som sa na ňu a prikývla som. „ No ja nie som Orversnová." Previnilo sa na mňa pozrela. „ Prepáčte ale Pán Harry Vás tak zapísal , ako jeho manželku." Prešla ma chuť na vodu, na jedlo na všetko. Chcela som ho mať pri sebe, aby mi vysvetlil čo sa tu deje. Ubytovali sme sa a zas ma privítali ako jeho manželku. „Rory koľko budeme tu v tej zlatej klietke?" Rozpačito sa na mňa pozrel akoby mi to nemohol povedať. „ Tri roky Rebeka. Tak to chcel Harry. Potom sa vrátime. Zamestná ťa ale už bude mať svoju rodinu a svoj život aby ťa s ním nikto nespájal." Utekala som zadným vchodom do záhrady a plakala. Ako sa ma dokázal vzdať? Alebo ma naozaj nemiloval? Potrebujem ho. Nemôžem bez neho dýchať. Chcem aby bol pri mne. No on ma už svoj svet a rozhodol sa že ja v ňom nebudem.

Fajn ani on nebude v tom mojom.

                                                                              *** O týždeň ***

V meste som si kúpila naše noviny a hneď na titulnej strane bol Harry.

„Harry Orversn si vzal za manželku Kláru R.  Najprv sme si mysleli , že je to jeho Rebeka ale nebola. Tá sa niekde stratila. Kde je? Prečo sa Harry tak rýchlo po jej odchode oženil? No dosť čudná vec je aj to že Klára sa Rebeke neskutočne podobá......"

Ďalej som to už nedokázala čítať. Ten sviniar. Ako to mohol urobiť? Vošla som do domu a hodila som sa Rorymu okolo krku.  „On si ju vzal."  Pred nos som mu strčila noviny. Rory ma len jemne hladkal po vlasoch a utešoval. „ Rebeka je to manželstvo aby ťa ochránil." Viem nemôže mi povedať , že ma Harry miluje pretože to nie je pravda. Ale dofrasa , ja to potrebujem počuť! Rory zdvihol moju hlavu a pobozkal ma. Neviem prečo to urobil ale ja som mu bozky oplácala. Potrebovala som Harryho a nebolo to odo mňa pekné , ale Harry ma svoj život tak aj ja budem mať svoj.

S Rorym sme vošli do spálne. Zobliekol zo mňa všetko oblečenie a potom aj ja jeho. Jemne do mňa vnikol. Nebol to pocit ako s Harrym..... Rebeka dosť! Keď bolo po tom šla som sa osprchovať. Nový rok sme oslávili v meste s priateľmi. Každý si myslel , že som s Rorym a my sme ich v tom nechali. Hneď 1. Januára sme boli v novinách ako nový zamilovaný pár. To som chcela nech Harry žiarli. Ďalší rok som to zvládala už lepšie. Kúpila som firmu kde navrhujeme topánky. Táto práca ma bavila. Mali sme sa fajn. Narodeniny som oslávila v plnom prúde. Firmu som potom predala lebo som vedela , že odchod sa blíži.

Nový rok. Začala sa mi to tú páčiť. Nechýba mi Amerika a ani Harry. Nie... každým dňom čo som bližšie ku koncu troch rokov mi chýba viac a viac.

                                                            ***Posledný deň v Dubaji***

Nastúpili sme do lietadla a ja som sa nemohla dočkať pristátia. Rory vedel ako to bude. Budeme zamilovaný pár ale každý budeme mať svoj život. Aj on s tým súhlasil. Lietadlo zrazu pristálo a ja som mala pocit , že som konečne doma. Sme tu. Sme doma.

Vystúpila som z lietadla a uvidel ho ako okolo pása drží Kláru. Zakývala som im a v tom ma Rory pobozkal. Harry zaťal sánku a Kláru si pritiahol bližšie. Predstavila som sa jej a ona na mňa s nechuťou pozerala. Čo jej Harry o mne narozprával? „ Ahoj Harry." Objala som ho a vdýchla jeho vôňu. „Rory zober Kláru domov , ja potrebujem s Rebekou niečo vybaviť." Zasmiala som sa. „ Harry veď nech prídu aj oni ja pred Rorym nemám čo skrývať a ty?" Potiahol ma za ruku a výhražne sa na mňa pozrel. Rozlúčila som sa s Rorym a Harry ma zaviedol k autu. Pobozkal ma. Silno a vášnivo ma pobozkal. „ Harry dosť!" Odtiahol sa a tváril sa neskutočne dotknuto. Takže on sa bude hrať na urazeného? Prestaň ja mám svoj život. Tri roky je dlhá doba a všetko sa zmenilo. Nie je to už ako niekedy. Nebudeš ma bozkávať a spávať so mnou keď sa ti zachce. Mám priateľa."

Stiahol ma do auta. „ Rebeka z Klárou sa rozvádzam. Bola to pretvárka." Nie ja mu to vrátim. Všetky tie preplakané noci a rany. „ Mne je to jedno Harry. Milujem ťa ale ublížil si mi a to ti neopustím. Nikdy nebude ten správny čas aby sme boli spolu."

Obidvaja sme mali slzy na krajíčku ale vedeli sme , že to je správne. Harry ma vyložil pri mojom byte a ani sa ku mne neozval. Hraje sa na urazeného. Odomkla som svoj byt po troch rokoch. Nič sa tu nezmenilo až na jeden list na mojom stole. Bála som sa ho otvoriť, nevedela som čo ma čaká. Tri roky bola dlhá doba a všetko sa zmenilo. Môj byt už nevoňal ako môj byt, už to nebol domov. Otvorila som list po pár minútach uvažovania. Spoznala som Harryho písmo. Atrament bol ešte mokrý a trochu rozmazaný takže ho musel písať dnes.

„Rebeka. Ja viem , že to čo som urobil v ten deň pred troma rokmi bolo najhoršie ale zároveň najlepšie rozhodnutie. Bolo ľahšie stratiť ťa na tri roky ako navždy. No mám pocit , že som ťa stratil aj tak. Klára sa so mnou nerozvedie takže s ňou musím ostať a ver, že ti prajem vzťah s Rorym.

                                                                                                                                    Ďakujem ti za všetko Rebeka...."

Hodila som list na zem. Zobrala som si peniaze a šla sa opiť. Nemôžem za ním ísť má doma manželku. Spamätaj sa Rebeka! Šla som domov a na zemi som zaspala. Nechcem spať v posteli v ktorej by so mnou mohol byť aj on. Ráno som bola ako po tretej svetovej v mojej hlave. Niekto odomkol moje dvere. Nechcem tu nikoho. Neznášam samu seba za to čo robím kvôli Harrymu. A teraz nechcem naozaj nikoho vidieť, až na jednu osobu...

„ Preboha Rebeka." Bol to Harryho hlas. Z posledných síl som sa postavila a vylepila som mu. Našiel na zemi svoj list a vedel čo sa stalo. „Rebeka tak to bude lepšie. Sama si to tak chcela." Áno chcela som to tak. Takže ideme hrať. Fajn.

Ale nech vie , že ja vyhrám!




40 vážne bože to je peckaaaaaaaaaa ďakujeeeeeeeeeeeeem :3 Vyzerá to , že Harry chce byť s Rebekou ale oni si ešte musia uvedomiť ako sa milujú a , že bez seba nemôžu žiť. Veď ja sa s nimi ešte pohrám :DD












Show me who I amKde žijí příběhy. Začni objevovat