Musel som hľadieť ako povedala Rorymu, že si ho vezme. Musel som hľadieť na jej oči ktoré čakali, že niečo urobím ale ja som nič neurobil. Len som tam stál a Klára ma zastavila. Tá ženská mi už liezla hore krkom. Bola otravná a dieťa ktoré mala nebolo ani moje. No hrať som to musel. Vždy keď som bol s ňou myslel som len na Rebeku. Ona bola tá ktorú som miloval. Najhoršie to bolo na rozlúčke slobody jej kamarátky. Uniesol ju jej otec. Keď som ju počul hovoriť ako mi na nej nezáleží bolelo to. Všetko vo mne sa vtedy zlomilo a ja som jej povedal ako ju milujem. Ležala na nemocničnej posteli a spala. Jej popálené ruky a všetko sa pomaly hojili a ja som vedel, že aj Rory v tom mal prsty. Nemohol zniesť, že Rebeka miluje mňa. A ja som sa rozhodol chrániť ju. Musel som ochrániť ženu ktorú milujem. Potom to začalo byť ešte horšie prišiel Ivanou ktorý ju chcel. A práve tu som pochopil, že bojovať o ňu bude to najťažšie na svete. Ivanou ju chcel len pre seba a to som nemohol dopustiť.
A preto idem bojovať za moju Rebeku...
Pozrel som na ňu a vedel, že ma ťahajú preč od nej a od všetkého čo milujem. S Dominikom som sa dohodol aby to vyzeralo, že ma chce zabiť. Rebeka ma príde zachrániť a ja jej vysvetlím, že nebojujeme len proti Dominikovi ale proti najhoršiemu čo môže prísť. Ivanou! Syn ruského prezidenta. Keď na mňa pozrela a mala pohľad ako keby som ju zradil bál som sa, že po ďalšom klamstve som ju stratil. No hneď ako som jej to vysvetlil bola už na mojej strane. Zašli sme domov kde si pobalila všetky veci a zahladila stopy. Prišla ku mne do bytu kde som ju mohol chrániť a nedopustiť aby sa jej niečo stalo. Ivanou je to najhoršie čo nás mohlo postretnúť. Možno by bolo lepšie keby uverila, že ma zabil Dominik ale ja ju musím ochrániť. Ležala pri mne a len jemne vzlykala do mojej hrude. Ivanou dostal zatiaľ každú jednu ženu ktorú chcel. Teraz ho jeho otec pripravil o manželku a preto sa zameral na moju Rebeku. To slovo moja ma hrialo pri srdci. Jej úsmev a všetko boli moje. Všetky tie ženy a chlapi ktorý stáli medzi nami nedokázali prelomiť tú lásku. Toto je pravá láska. Tá ktorá prežije vzdialenosť tisícok kilometrov. Prežije podvod klamstvo ba dokonca aj vraždu. Aj napriek tomu mi dokázala odpustiť. Je to anjel ktorý zletel z neba a nejako sa dostal ku mne. Neviem prečo som si to zaslúžil. Neviem či pre to zlo aby ma polepšila alebo pre dobro aby som ju ja zmenil. Ona mi ukázala smer ako najjasnejšia hviezda. Je môj poklad o ktorý nemienim prísť. Je moja voda ktorú potrebujem. Obloha nad hlavou pevná pôda pod nohami. A vzduch ktorý pomáha každému. Jej vôňa bola krásna jej oči boli nebezpečné. Jej slzy pre mňa ako jed. Ona je môj anjel. Dokázala ma dostať ako prvá do rozpakov. V novinách sa o nej písalo, že ma skolila. Je to pravda je prvá aj posledná ktorej som nevedel odolať. Pred žiadnou ženou som nekľačal. Len pred Rebekou keď som ju požiadal o ruku. Jediná žena ktorú odnesiem na rukách je ona keď nebude vládať. Tá ktorá ukázala smer. Tá ktorá stratila samú seba len kvôli mne. A to je tá žena ktorá ma donútila povedať áno. Ona bola tá ktorá mala odvahu skoncovať so mnou ale aj naďalej tiahnuť túto pomyslenú nekonečnú šnúru klamstiev. Pretrpela si so mnou toho tak veľa. Zabil som jej mamu, znásilnil som ju ba dokonca ju aj bil. Napriek tomu mi celá patrí a ja s istotou bez pocitu slabosti môžem povedať, že aj ja jej. Pravda patrím Rebeke Orversnovej. Patrím jej celou dušou.
List z dňa keď Harry po znásilnení...
Ublížil som tomu najkrajšiemu stvoreniu na svete. Tak veľmi som ju miloval už od dňa keď som jej hlas počul prvý krát v telefóne. Celé telo sa mi zachvelo pri jej dotykoch. Pri jej hlase som ako keby počul hrať uspávanku mojej mami. No aj napriek tomu som jej tak ublížil. Možno kvôli alkoholu alebo myšlienke, že ma má v hrsti. Celého si ma namotala a ani nevie ako silno. Tým, že som ju mal som skončil s naháňaním štetiek. Ona je žena o ktorú budem bojovať do posledného dychu.
Ležal som na nemocničnej posteli. Bol to deň po tom ako navždy odišla Rebeka. Chystal som sa za ňou do raja kde sme navždy mohli byť spolu. Celý život s ňou bol krásny. Krásne spomienky na to ako porodila Mika a neskôr Theu. Potom prišiel Thomas ktorý bol nádherný. Vedel som, že môj koniec sa blíži a môj syn ma držal za ruku. Bola tam aj Thea a Thomas.
„Deti moje poviem vám jednu vec, o tom ako som ľúbil a vždy budem ľúbiť vašu mamu. Bola nádherná a vždy bude. Veľmi som jej ublížil. Udrel som ju ba dokonca aj znásilnil. Nehovorí sa mi to ľahko ale viete aká úžasná a láskyplná je vaša mama. Posledný dych využijem nato aby som povedal to čoho som sa tak bál. Milujem vás a milujem vašu mamu. Milujem ťa Rebeka," zachrapčal som a zavrel oči.
Moje telo sa vznieslo a vošlo do svetla. Možno to znie naivne ale to svetlo tam bolo. Uvidel som ju pred sebou. Bola taká krásna ako v prvý deň. Nádherná tvár a ten úsmev. Bola môj smer. Moja voda už od prameňa slaná. Raj v hrôze a maják na mori.
„Takže si prišiel," prehovorila a milo sa usmiala.
„Vždy za tebou prídem aj na koniec svete Rebeka,"šepol som a pobozkal ju na tie čerešňové pery. Toto je tá ktorú budem bozkávať do konca života.
Láska je strom ktorý zahynie. Láska je kvet ktorý zvädne. Láska je voda ktorá vyschne. Láska je zem ktorá zanikne. Láska je láska. Raz zmizne ale nikdy sa na ňu nezabudne.
KONIEC
Oficiálne je tu koniec. Nikdy sa oficiálne nerozlúčim s touto story. Nikdy! Dala mi pomoc v čase keď som ju potrebovala. Mala som chuť zabiť chlapov tak som si to vybila na Harrym. Neznášala som ženy tak som to vrátila Kláre. Poviem Vám jedno, že ak človek- autotor povie, že kniha nemá nič spoločné s realitou klame. Každý jeden autor spája postavy so skutočnosťou. Či už vedome alebo nevedome. Aj moje postavy sú skutočné. Nie všetky ale sú. Pravda je taká, že Harry nie je. On jediný nie je. A zrejme ani Rebeka ale inak všetky postavi boli skutočné. Kúsok z nich je tu a ich ďalší kúsok chodí po svete. Ďakujem každému kto ma podporil a pomohol mi.
Sofia ja už som ti toľko krát ďakovala. Patrí ti to najväčšie ďakujem :D vieš o mne všetko a úprimne som rada. Som rada, že ťa mám. Musím si zrejme kúpiť knihu a napísať si každý deň s tebou pretože máme tak veľa zážitkov. Pri tebe je svet gombička. Nepamätám kedy sme sa naposledy hádali ale ani to nechcem vedieť :) ĎAKUJEM<3
Gabika tak ako si sama povedala vždy ťa rozosmiejem ale ver, že aj ty mňa. Ďakujem.#čvirík
Sima, jedno ďakujem patrí aj tebe. #fadet
Lea jasné, že aj tebe <3
Viki moja ani neviem ako som ťa spoznala a ako si ťa vážim :) Tie správy a všetko... no proste budem si ich čítať vždy keď budem smutná. Dúfam, že pri mne ešte ostaneš a budeš ma podporovať ako doteraz.
Všetci jedno veľké ďakujem :) veľmi ale veľmi :3
comm&vote
xoxo Mariane
Lúčim sa s Vami a vidíme sa pri Dohode :)-------------------> môj príbeh an ktorý sa určite mrknite :)
YOU ARE READING
Show me who I am
FanfictionZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...