Ráno som si obliekla šaty ktoré vyhovovali stretnutiu. Toria ešte spala a tak som jej nechala na stole odkaz o mojom odchode. Nastúpila som do môjho auta a odviezla sa do kaviarne kde sme sa mali stretnúť s Kierou. Ukázala svoj dokonalý chrup a pohladkala ma po bruchu.
„To tehotenstvo ti pasuje," prehovorila celá nadšená.
Usadila som sa na tvrdej stoličke oproti nej a trochu vo mne koloval strach ktorý sa miešal so zvedavosťou.
„Tak Thea zajtra by sme mali odletieť do Ruska. Zajtra sa všetka ta tyrania Ivanoucov skončí. Bude jej koniec a na kreslo prezidenta nastúpi normálny človek!"
Nejako sa mi to nezdalo ale pocit, že budem s Oliverom napomáhal zabudnúť na to hrozné čo sa chystám urobiť. Na stole boli dve letenky a ja som ich hypnotizovala pohľadom.
„ Thea ešte mám pár stretnutí. Zajtra o šiestej na letisku, doraziť by sme mali o desiatej. Zatiaľ," celá šťastná zašvitorila a už som jej videla len chrbát.
Dopila som svoj čaj a zaplatila. Toriia sedela na gauči keď som vstúpila do bytu.
„Torii zajtra odchádzam do Ruska zatiaľ ostaň v byte dobre?"
Len prikývla a hlavu vopchala pod paplón. Svoje veci som naložila do auta a naložila tam aj tabletky ktoré mi zrejme bude treba. Ani neviem ako a už moja hava padla na vankúš a oči sa zatvorili.
Ráno ma zobudil hrozný zvuk budíka. Vykonala som rannú hygienu a vyparila sa z bytu. Nikomu som o tom nič nepovedala. Ani Mikovi ktorý by to mal vedieť. Kiera už stála pri lietadle keď sa moje kolesá zastavili na veľmi dobre spracovanej vozovke.
„Si pripravená Thea?" pýtala sa keď mi pomohla preniesť veci do lietadla.
Jemne som kývla hlavou a vyšla do našej časti lietadla. Mäkké sedačky som teraz potrebovala ako vzduch. Zapila som tabletku a zahľadela sa vonku oknom. Nemala som chuť sa baviť o mojej zrade ktorú práve idem urobiť a tak som len premýšľala na d mojim životom. Celý čas ma vždy niekto opustil. Najprv mama a otec a potom môj brat. Naša pestúnka bola hrozná a Thomasa som už dlho nevidela. Mike nechcel, aby bol v takom stave pri mne. Musela so to bez neho vydržať aj keď by som potrebovala cítiť jeho milé a povzbudivé objatie.
„Sme tu," šepla do môjho ucha a mňa ovial studený vzduch.
Zabalila som svoje telo do kabáta a vystúpila na letisku. Musela som dnes ísť do štúdia a odpovedať na otázky. Nemám na to vôbec náladu ale ak ho chcem späť musí to tak byť. Nalíčila som sa a prešla do budovy na ktorej svietil nápis redakcie. Moje nohy kráčali po krásnych dlažbe a viedli am do štúdia.
„Dobrý deň pani Ivanou, poďte sadnite si," prehovorila s úsmevom mladá redaktorka.
„Položím vám pár otázok a vy sa pokúste odpovede na ne trochu rozviť."
Sadla som si do modrého kresla a pozrela na všetky prístroje okolo mňa. Moje telo chytila panika, pohľadom som vyhľadala Kieru a ta sa povzbudivo usmiala. Pípol nejaký prístroj na nakrúcanie a rozozvučalo sa nejaké zariadenie. Hlas odpočítaval a neskôr zvrieskol klapka.
„Tak milý diváci dnes o jedenástej sme tu s manželkou nášho mladého prezidenta, privítajte Theu Ivanou."
Kamera sa premiestnila na mňa a ja som sa pôvabne usmiala.
„Som rada, že tu dnes môžem byť," povedala som naozaj sebavedomím hlasom.
Thea ani nevieš akú moc máš!
„Tak pani Thea povedzte ako ste sa spoznali s Jasonom?"Čo im mám povedať, že ma znásilnil a vydieral.
„V našej robote. Spolupracovala som s jeho otcom a neskôr s Jasonom." Z časti som povedala pravdu ale určite nechcú aby som im tam rozprávala o zmluve a bitke ktorú som schytala.
„Ako ste spolu vychádzali? Boli ste od začiatku spriaznené duše?"
Zasmiala som sa a pohodlne sa oprela do mäkkého kresla.
„Hádali sme s a nemali sme sa v láske. Každý deň padli nadávky a pár krát sme aj niečo rozbili. Nemali sme sa naozaj radi a už vôbec sme neboli spriaznené duše, nič sa nezmenilo," dodala som a Kiera zrazu zbystrila pohľad.
„Ako to, že sa nič nezmenilo?"
Položila trochu prekvapene otázku redaktorka. Viem, že ideme na živo aj to, že ma sleduje zrejme sleduje každý jeden rus na svete. Dole majú zrejme titulky pretože ja po rusky neviem.
„Každý jeden z nás ma svoj život. Jason a ja sme len manželia na papieri nič viac. Je to ako keby sme si navzájom dohodli náš život. On má svoj a ja svoj, spája nás, len papier a obrúčka na prste."
Kiera sa na mňa usmiala a ukázala prst hore.
„Tak to je naozaj zaujímavé, dozvedeli sme sa aj to, že ste sa na svadbe vraj správali veľmi zaľúbene je aj to len hra?" Nie to ešte bola láska. Počkať, aspoň z mojej strany.
„Bola. Vtedy sme sa museli tváriť zamilovane. No a zjavne sa nám to podarilo, že?"Chcela som aby sme to obrátili na srandu.
„Tak to áno, milý diváci dnešný rozhovor s Theou Ivanou je na konci a my vám ďakujeme za pozornosť."
Všetko zhaslo a redaktorka poďakovala svojím ruským prízvukom. Kiera ma len objala a zaviedla von z tohto pekla. Nastúpili sme už do auta a nechali sa viesť do rezidencie ktorá bola chránená. Vyzula som si topánky a do domu prebehla v silonkách. Chodník bol pokrytý kobercom a a tak mi nebola zima. Trochu studené dotyky ma mrazili tak ako strach čo sa bude diať. Jason to určite videl a nenechá to bez odozvy. Bude sa biť za svoju úroveň a za to aby si o ňom každý myslel len to najlepšie. No jeho povesť je naštrbená, Každý vie čo ej zač a ja som to musela urobiť. Čo ak som ho stratila a nie získala?
„Je tu Thea! Jason je pred domom a čaká na teba," šepla Kiera a moje telo ovládlo vzrušenie ale zároveň strach.
Obula som si čižmy a na seba navliekal kabát.
„Kiera ostaň tu, toto je medzi nami," prehovorila som a kráčala k Josonovi.
Jeho oči prepaľovali tie moje a ja som mala chuť otočiť sa. Musela som tomu však čeliť.
„Thea ako si to mohla urobiť?" povedal pokojne a to ma strašilo viac ako keby kričal.
„Ako si mohol odísť?"odpovedala som mu otázkou.
Nová časť je tu a ja by som Vám chcela popriať krásne sviatky :) dúfam, že ste včera mali pekné Vianoce :) Je veľa vecí ktoré sa menia ale tento deň je vždy o tom istom. Vytiahnuť z vane kapra a variť, piecť počúvať koledy a moja špecialita ( vždy na mňa spadne stromček :D) tak prežite krásne prázdniny a v najbližsom čase čakajte ďalšiu časť <3
comm&vote
xoxo Mariane
VOCÊ ESTÁ LENDO
Show me who I am
FanficZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...