Koniec vždy neznamená koniec...

177 15 6
                                    

Harry sedel na stoličke a mal celú tvár zaliatu krvou. Pozrela som sa okolo seba, nikto tu nebol! Pribehla som k Harrymu a vzala jeho tvár do svojich rúk. Otvoril oči a pozrel sa na mňa.

„Si nebezpečná, a moja!"

Zdalo sa mi, že ma zviazané ruky. Zrazu sa postavil a utierkou si zotrel krv z tváre. Nemal tam žiadnu ránu. „Harry o čo tu ide?" Zrazu spoza rohu vyšiel Dominik. Namierila som na neho zbraň a chystala sa stlačiť spúšť! Harry mi zbraň vykopol z ruky a privinul ma k sebe. Snažila som sa od neho vyslobodiť ale nešlo to! „Dofrasa o čo tu ide?" Dobehla Laila a zbraň držala pred sebou. „Ja a Harry sme sa dohodli! Je to sviniar ale musíme sa spojiť! Zistili sme, že Harryho otec nie je mŕtvy!" zhíkla som a pritúlila sa k Harrymu. „Ako to, že nie je mŕtvy a čo to znamená?" Dominik sa chytil stolu a oprel sa oň. „Chce zabiť Harryho! Nemá moc a chce ju naspäť. Pridal sa k Rorymu a tvojmu otcovi, preto ich musíme zabiť." Pozrela som sa na nich a všetko som pochopila.

Budem musieť zabiť svojho otca. „Budeme musieť bojovať a stratíme toho veľa!" povedal Dominik. Hlavu som zaborila do Harryho hrude. „Harry." zašepkala som „Však budeme v poriadku?" Ešte viac ma zovrel v svojom objatí . „Nie Rebeka nič nebude dobré. Zomrie kopu ľudí a všetko sa otočí naopak." Pozrela som sa na neho a v očiach som mala slzy. „Dokážeš to?" Vedel na čo sa pýtam. O to tu vždy išlo... bojoval sám so sebou! Jedna strana bola jeho otec a druhá on. Jeho otec ho ovládal!

„Áno dokážem to! Zabijem ho!"


*Flash back*

Zacítila som bolesť na líci a vedela som, že môj otec ma zas udrel. Na rade som bola ja! Potiahol ma za vlasy a odvliekol do izby. Zas ma zbil! Postavila som sa zo zeme a odišla von. Ešte pri dverách ma zastavil a nezabudol ma kopnúť. „Nečudujem sa, že ma budeš chcieť zabiť!" Vylepila som mu. „Ver raz ťa zabijem a nebude mi to ľúto. S radosťou ťa zabijem, ty prasa!" A vtedy som pochopila, aká silná som! Vtedy som sa mu prvý krát postavila a odišla. Zobrala som si kufre a odišla do Ameriky. Za lepším životom!

Išla som nájsť niekoho kto mi ukáže kto som...






Takže je tu nová časť :) ja nemôžem uveriť tomu, že sa to tak rozbehlo:D !!!!!! :) Veľmi Vám všetkým chcem poďakovať za podporu a krásne ohlasy na príbeh, je to neskutočné za jeden deň mať 70 čitateľov :) :3 chcem poďakovať dilinovi :D ktorý stresoval so mnou a podporoval ma a otváral šampanské keď som mala 600 čitateľov :D Sofka veľkáááá vďaka, že si tu vždy pre mňa :3 ani nevieš ako veľmi mi pomáhaš...... Chcem poďakovať (Stromu) ty vieš o kom hovorím sme fadet, fadet :D vďaka za všetko :) ste moja obrovská podpora <3 a chcem poďakovať aj ľuďom ktorých nepoznám, veľmi rada by som Vás stretla a porozprávala sa s Vami ale je to zrejme nemožné (nič nie je nemožné :D) Preboha toto je kilometrová správa :DD všetkým Ďakujééééééééééééééém <3 Ďakujem dievčatám ktoré poznám za podporu a trápenie sa, čítanie mojich kreatúr ktoré som v tomto príbehu stvárala :DD a hlavne som si uvedomila, že ak si idete tvrdo za svojim DOSIAHNETE TO!!!!!!! :3

vote&comm

xoxo Mariane :-*







Show me who I amWhere stories live. Discover now