POZRI POZNÁMKU AUTORA!!!!!!!!
„Musel som, ty ma nezmeníš a je nebezpečné aby som pri tebe ostal a pretvaroval sa," sklonil hlavu a posledné slová ma zasiahli rovno do srdca.
„Takže ani to, že si tvrdil ako ma ľúbiš nebola pravda?"
Prosím, veľmi prosím nech je to len hlúpy sen.
„Bolo to klamstvo Thea! Už to nemá cenu..... nieeeeeeeee," posledné slovo zvrieskol a ja som zacítila hroznú bolesť v chrbte.
Zaslzenými očami som pozrela na Jasona ktorý ma už chytal a privinul k sebe. Jeho oči zaplnili slzy a pár mi ich spadlo na tvár. Chlad ktorý som cítila bol zrazu príjemný a moje telo už necítilo bolesť. Čo sa stalo? Cítila som len páľavu v chrbte a ležala na nohách Jasona. Trochu som nevládala dýchať ale všetko bolo pokojné. Okolo nás sa zrazu rozostúpili muži a počula som streľbu.
„Thea prosím klamala som, prosím láska ešte veľa ti toho potrebujem povedať. Nestačí mi ten čas na to aby som ti dokázal ako ťa neskutočne milujem. Mali sme málo času, Thea prosím nezatváraj oči," šepkal a hladkal ma po vlasoch.
„Prečo si si to uvedomil až teraz?" Usmial sa a z očí mu vypadli ďalšie slzy.
„Nie ja som to vedel od kedy som ťa prvý krát videl ako malý chlapec. Milujem ťa Thea, prosím ostaň," zatvorila som oči a užívala som si to čo končí.
„Thea," šepkal a ja som len počúvala ako krásne to znie. Stále neviem čo sa stalo.
„Počúvam musím ti to povedať! Musím Thea," zachrapčal a ja som cítila ako ma nakladajú zjavne na nosítka.
Chytil ma na ruku a ja som videla ako si sadol vedľa.
„Kiera nie je tá za ktorú sa vydávala. Môj otec musel nútiť toho tvojho aby sa vzdal tvojej matky a to len kvôli Kiere. Ona môže za toto všetko. Sľúbila, že ti dá pokoj ak odídem ale klamala. Ona bola prvá manželka môjho otca a potom prišla moja mama lenže medzi tým chcel aj tvoju mamu a jej to nevyhovovalo. Thea ona je Austinova mama."
Otvorila som oči a chcela som žiť musím bojovať. Thea musíš!
„Milujem ťa Jason raz budeme spolu, raz sa toto zopakuje ale takto to nemusí skončiť. Ani je to nechápem ale tak to má byť."
Pozrel na mňa a pobozkal moje modré a stuhnuté pery.
„Milujem ťa Thea, raz určite," šepol a ja som zavrela oči.
Zavrela som ich a zmizla preč. Moje telo pocítilo úľavu a moje oči sa otvorili.
***
„Som Rebeka, som Rebeka a moja dcéra sa bude volať Thea," skríkla som a prebudila sa.
Toto bol najdlhší sen v mojom živote. Môj dych bolo počuť azda ku susedom. Musela som si pretrieť oči aby som si uvedomila, že dnes je deň keď nastupujem do firmy a môj šéf bude Harry Orversen. Čo to bol za sen, bol ta reálny a krásny. Bola tam aj Laila a Dominik. Môj Dominik! Nemôže urobiť to čo sa mi zdalo. Celé to bolo až nepríjemne hrozné.
Koniec...Nie je koniec!
Všetko čo sa mi v tom sne snívalo sa aj naozaj stalo až na to, že som už s Harrym.
„Láska o chvíľu je tu nový rok!"
Prešla som na strechu a ruku si preplietla s tou jeho. Všetko je tak ako má byť. Bol ten sen pravdivý a budeme mať dcéru, prežijeme si toho naozaj tak veľa?
„Rebeka ukázala si mi kto som," šepol a pobozkal ma. Nový rok je tu!
„Nie to život nám ukázal kto sme." Ja už viem kto som!
Celé to bolo len sen. Musela som spoznať Harryho a prežiť si s ním tie chvíle. Mali sme naozaj dcérku a dvoch synov. Lenže ten sne sa mýlil. Sme šťastný a tak to malo skončiť. Nikdy pred tým som taký sen nemala a už ani po tom, len viem, že to život ma upozornil čo sa stane ak budem klamať samú seba. Priznali sme si, že sa milujeme a o to tu ide. My už vieme kto sme.
Našla som samú seba!
Cítila som, že môj život začal dávať zmysel. Pľúca a srdce mi zlyhávalo ale Harry bol pri mne. Moje deti majú už svoju rodinu a ja odídem spokojná, že som svoj život využila dobre. My sme ho využili dobre. Nič nie je dôležitejšie ako láska.
Láska je to čo je pri kolíske aj v pôrodnej sále. Je s nami vždy. pri najlepších aj najhorších chvíľach myslíme na lásku. Nie je dôležité ju mať, ale dávať. Posledný krát som sa nadýchla a vyslovila to čo bola pravda už toľké roky.
„Ty vieš kto som, milujem ťa Harry," šepla som a odišla.
Navždy....
Tak toto je ako keby koniec ale nie je týmto to nekončí. Terza je na rade aby te si prešli Harryho príbehom. On je tu dosť dôležitý a dozviete sa aké mal detstvo čo ho k Rebeke tak pútalo aj čo všetko sa medzi nimi stalo v práci. Dúfam, že ostanete so mnou aj naďalej takže toto berte len ako ďalšiu kapitolu. Ďakujem za 3,7K čítaní a krásne ohlasy. Mám Vás aozaj rada avIki moja veľa zdravia nebud chorá :D
comm&vote
xoxo Mariane
CITEȘTI
Show me who I am
FanfictionZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...