Harry...
Bola už tma ale ja som stále sedel na kapote auta a sledoval ako sa všetko mení. Celý môj život sa začal nezastaviteľne rútiť ku dnu. Mesiac svietil na celé jazero a ja som ju tak strašne chcel držať v náruči. Bol som syn svojho otca, nemohol som si to dovoliť. Moja dcéra bude mať normálny život. Nedovolím aby sa zaplietla do vecí v ktorých som namočený ja! Rozhodol som sa tam sedieť celú noc a vyčistiť si hlavu.
Otec vie, že som nešiel za ňou pretože by už dávno ležala v kaluži krvi. Vždy na ňu niekto mieril a to stačilo len aby som o nej hovoril. Zrejme budem musieť urobiť to čoho sa tak bojím. Celý čas som vedel, že raz k tomu príde...
Rebeka...
Nemohla som zaspať a tak som si zobrala knihu a sadla si k malej. Bola tak zlatučká keď spala. Čo ak zajtra v novinách nájdem, ako zrazu ľúbi inú. Budú tam opisovať ich dotyky a bozky. Zatiaľ čo ja tu budem sedieť a môžem sa len prizerať. Určite mu jeho otec nájde veľmi rýchlo náhradu. Bude to nejaká modelka, s úžasnou postavou a vzduchoprázdnom v hlave. No ja sa kvôli tomu nemôžem trápiť. Nikto nemá v rukách to čo ja. My dvaja máme spolu dcéru! Mám v rukách veľkú zbraň.
Knihu som odložila pretože som sa nevedela sústrediť. Vyšla som na terasu a zapozerala sa do lesa. Čo ak práve teraz je už niekde preč a pomaly ale isto na mňa zabúda? „Rebeka mali by ste ísť do vnútra, takto vás neochránime!" Pristúpil ku mne jeden bodyguard a snažil sa postaviť predo mňa aby guľku schytal za mňa.„Mne je už všetko jedno!" postrčil ma do vnútra a ľútostne sa na mňa pozrel. „Ale mne nie a Harrymu tiež! Keby sa vám niečo stalo zabil by nás..." zavrela som dvere a povzbudivo sa na neho pozrela. Je verný a stoji pri svojom šéfovi! Vrátila som sa k malej, bože musím tu byť pre ňu!
Podarilo sa mi ponoriť do ríše snov v ktorej sa mi tiež veľmi nepáčilo.
Harry...
Bolo osem. Obliekol som si oblek a snažil sa dať do kopy. O chvíľu sa stretnem s tou štetkou.
Otec sa rozhodol, že so mnou nepôjde. Vraj nám dopraje súkromie. Nastúpil som do auta a odviezol sa do reštaurácie. Stepovala pred vchodom v krátky bielych šatách. Klamal by som, keby som povedal, že nebola sexy. Vystúpil som z auta a pobozkal ju na obe líca. Do nosa mi udrela jej vôňa a ja som mal chuť ju pretiahnuť! Vstúpili sme do vnútra kde nikto nebol. Sadli sme si do súkromnej časti a objednali si len biele víno. „Tak Harry naše zásnuby by sa mali konať na ďalší týždeň." povedala a ja som ju hltal pohľadom. Bola tak neskutočne sexy. „Fajn súhlasím!" Čo ja súhlasím? Ak budem mať pri sebe túto krásku tak súhlasím! Starý Harry je späť... Asi pol hodinu sme sa rozprávali a potom sa šli prejsť. Jemne som ju chytil za zadok a ona sa mykla. „Ideš na to naozaj rýchlo!"
Zasmiala sa a hodila sa mi okolo krku. Bože tie jej pery! Vášnivo som ju pritisol o auto a snažil sa otvoriť dvere bez toho aby som sa od nej odtrhol. Zvalil som ju na zadné sedadlo a odviezol nás do hotela. Vybehli sme do izba a zavreli za sebou dvere. Strhol som zo seba košeľu a chcel ju mať pod sebou! Rozopla si šaty a ja som sa na to nemohol pozerať. Jedným dotykom som ich z nej strhol. Kusy látky popadali na zem a ona sa ku mne otočila. Vyvalila na mňa tie svoje modré oči ale ja som sa len sústredil na jej čierne spodne prádlo. Dofrasa! Tá čipka a mašlička v strede. Tá žena je bohyňa! Zdrapil som ju za plecia hodil na posteľ. Matrac sa pod jej váhou jemne prehol a vankúše vyleteli okolo nás. Pozrel som na jej ohňom blčiace oči. Bola tu tak ako ju boh stvoril a ja som mu za to ďakoval.
Posunul som sa nad ňu a posledné čo som počul bolo ako vykríkla moje meno. Potom som vnímal už len jej vzdychy a to ako nechtami prechádza po mojom chrbte. Prehla sa v chrbte a ja som vedel, že si to užíva. Nohy zabárala do matraca a vzdychala moje meno...Obliekol som si veci a vytratil sa z izby. Čo som to urobil? A dobrovoľne!
Preboha Harry čo sa to s tebou deje? Naštartoval som auto a odviezol sa do krčmy ku Karlovi. Niekedy som toto robil každý deň a teraz mám výčitky? Som stále ten starý Harry ktorý nemiluje! Vstúpil so do baru preplneného ľuďmi. Prisadol som si k pultu a nalial si vodku. Hodil som do seba pohár a snažil sa nevnímať trpkú chuť v ústach. Trpkú bolesť v srdci a odporný pach okolo mňa. Všetci sa tu hrali na borcov a opitých machrov. Pristúpil ku mne Karlo a potľapkal ma po chrbte. Zvrtol som sa mal chuť vylepiť každému kto sa ma dotkne.
„Harry urobil si to?" prikývol som a snažil sa nepovracať z pachu cigary ktorú fajčil dedo na druhom konci baru. „Hej!" zvrieskol som a hodil do seba už tretí pohár. Zapil som ho vodou a snažil sa piť s rozumom. Zbytočne, neviem to! Vnímal som okolo seba hukot a smiech. Každý sa tu zabávala len ja som tu sedel ako idiot a trápil sa kvôli žene. Kriste čo to so mnou je? Hodil som do seba ďalší pohár. Po šiestom som to prestal počítať. Na bar som hodil stovku a pálil preč. Všetko ma tak neskutočne sralo. Kde vlastne idem? Zabočil som na cestu k chate a stúpil na plyn. Chcem sa zabiť?
Vystúpil som a tackal sa k domu. Vidím ako veľmi ma miluje keď sa tu okolo tacká toľko mužov! Zabúchal som na dvere a kopol do nich. Rebeka otvorila a prekvapene na mňa pozrela. „Harry prosím ticho malá zaspala!" Vtlačil som ju do vnútra a pritlačil o stenu. „Ty... mi nebudeš hovoriť čo mám robiť!" Zvrieskol som jej do tváre a jednu jej vylepil. Mal som chuť, prestať myslieť na ňu, na všetko kde bola ona! „Harry prosím..." povedala a pozrela na mňa. Kriste!
Zviezol som sa na zem pozdĺž steny a zhodil vázu. Podišla ku mne a snažila sa ma zdvihnúť. „Daj mi pokoj ty..." vyletela jej ruka a pristála na mojom líci. Zacítim ostrú bolesť a snažím sa ju ignorovať! Ako si dovolila udrieť ma? Stiahnem ju k sebe na zem a chytím jej ruku ktorou som dostal. „Ako sa opovažuješ ..." skočila mi do reči a snažila sa zadržať strach a plač- „Pretože ťa milujem a ty si tvrdil, že aj ty mňa. Zjavne už nie." vylepil som jej ďalšiu. „Nikdy netvrď, že ťa nemilujem! Rozumela si?" Schytil som jej hlavu a donútil aby sa na mňa pozrela.
„Rozumela si?"zvreskol som a pozrel sa na prichádzajúce kroky. Bol to jeden z bodyguardov. „Harry okamžite ju pusti!" Pribehol ku mne a odtiahol ma od Rebeky. „Som jej priateľ, môžem robiť čo chcem!" Vylepil mi a posadil ma na sedačku. „Tak to teda nie! Si jej bývalí priateľ a ona je matka tvojho dieťaťa! Si opitý ako prasa a zobudil si svoju dcéru!" Snažil som loviť v pamäti a rozpamätať čo som práve urobil? „Však som ju nezbil?" Ukázal som na Rebeku a previnilo sa pozrel na Luka. Vylepil mi ďalšiu. „Vypadni domov a daj sa do kopy! Zmlátil si ju..."
Vyšiel som z chaty a nastúpil do auta. Pijem a nikdy som nehavaroval. Potreboval by som odplatu za to čo som teraz urobil. Zmlátil som ženu ktorú tak neskutočne milujem! Nechal som ju ležať na zemi a plakať kvôli mne. Zastavil som na krajnici a vystúpil z auta, nemám chuť vidieť otca a vysvetľovať mu krv na rukách. Musel som vysvetliť sám sebe čo som teraz urobil. Zbil som Rebeku kvôli mojej úbohosti a tomu čo som urobil. Ako ona mohla za to čo som zač? Zmlátil som ju a podviedol aj napriek tomu, ako som sľuboval, že to neurobím. Všetko čo som sľúbil, som behom jedného dňa porušil! Moja hlava nevedela čo sa deje, moje srdce chcelo len jedno a to... Milovať Rebeku. Lenže rozum bol proti a ja som nedokázal držať v sebe to čo som doteraz dusil. „Prečo musím byť bez nej?" zvrieskol som do prázdna a čakal na odpoveď.
Žiadna neprišla!
Nikto mi nedá odpoveď prečo som sa zaplietol s tak úžasnou ženou a zničil jej život. Vkročil som jej do cesty a zbúral všetko v čo verila. Ja môžem za to, že Rebeka je na dne... Ja môžem za to ako veľmi som jej ublížil! Ja a jedine ja, ju dokážem tak veľmi milovať! Ľahol som na zadné sedadlo auta a prikryl sa dekou z kufra.
Dnes sa zo mňa stal ten starý Harry a zrejme ním už ostane!
Tak takto som neplánovala skončiť túto časť ani napísať túto časť! Preboha toto je fakt sila.... :( Teraz budem opisovať zrejme len z HARRYHO pohľadu lebo u neho bude veľa noviniek. Rebeka bude teraz trochu mimo.... Chcem veľmi krásne poďakovať a toto je asi najdlhšia časť akú som kedy pridala :D dúfam, že sa páči :3
vote&comm
xoxo Mariane
BINABASA MO ANG
Show me who I am
FanfictionZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...