Moje oči sa pomaly otvorili a pohľad hodili na studený matrac vedľa mňa. Posadila som sa a obzrela po izbe. Skrine boli pootvárané a všetky veci preč. Čo sa to deje? Postavila som ešte svoje roztrasené nohy na zem a zliezla do kuchyne. Nikoho tam nebolo a Jasonove veci boli preč. Prešla som k stromčeku a uvidela list.
Milá Thea...
Nikdy som sa nezmenil. Vždy som to len hral alebo chcel cítiť aké to je. No dlhšie by som to už nevedel. Nevedel by som prežiť všetko čo sa dialo pri tebe a tak som sa rozhodol odísť. Mám na to dôvody. Oficiálne ostaneme manželia ale žiť spolu nebudeme. Kopu ľudí pred nami tak žilo a aj bude. Nerozvediem sa s tebou a peniaze ti budem posielať každý týždeň. Malé bude mať zaplatené pestúnku a všetko čo treba, no jeho rodičia nebudú spolu. Ak by si niečo potrebovala kontaktuj ma na mojom čísle ale ja to nezdvihnem. My dvaja sme boli omyl Thea!
Jason
Moje oči sa zaplnili slzami a moje slabé telo dopadlo na zem a Suzi vbehla do bytu.
„Preboha Thea, čo sa ti stalo?"
Silno som ju objala a plakala ako zmyslov zbavená. Už ma to nebaví je to ako pokazená platňa. Stále dookola a stále. Všetko som jej povedala a vtedy vošiel Mike. Objal ju a sľúbil jej, že by to neurobil. Slzy z toho ako ju miluje mi tiekli dole tvárou . Prečo mi to urobil? Prečo to urobil svojmu dieťatku? Miloval ma vôbec, alebo som bola len úlet na pár nocí. Náhodou sa do toho priplietlo tehotenstvo a jeho to prestalo baviť? O čo tu vlastne ide?
„Thea bola by som rada ak by si na chvíľu odišla z mesta na vidiek. Moja rodina tam nechala dom a nikto v ňom nie je."
Nemohla som protestovať a niekde v hĺbke som vedela, že je to naozaj dobrý nápad. Zbalila som si veci a nastúpila do auta k Mikovi.
„Sestrička netráp sa prosím! Viem, že je to sviniar ale ty nemôžeš vedieť prečo s atak rozhodol. Telefón budem mať stále pri sebe a tebe prospeje byť samej."
Prečo mám pocit, že sa ma chcú zbaviť? Pobozkala som ho na líce a vstúpila do domu. Krásne obrovské stropy a staroveké dvere lemovali otapetované steny. Toto je dom kde by som chcela zmiznúť a už viac sa nevracať. Toto je možno to čo sa malo stáť. Budem musieť naše bábo vychovávať sama. Moje auto už bolo zaparkované na dvore a vystúpila z neho Suzi. Všetko mi ukázala a odišla preč. Pani ktorá bola gynekologička bývala vedľa a tá ma vyšetrí. Lieky mám a tak tu môžem tvrdnúť a rozmýšľať čo sa tu deje. Opustil ma najprv Austin a potom aj Jason. Vlastný brat ma vysťahoval a ja môžem len sedieť a nemôcť s tým nič urobiť. Obliekla som si čisté veci a sadla si na vyhrievanú terasu. Všade naokolo padal sneh a v lese bolo počuť brechot psov a smiech ľudí. Čo tu mám vlastne robiť? Zdvihla som telefón a zavolala Torii.
„Ahoj Tori tu je Thea dúfam, že si na mňa nezabudla," povedala som a začala vzlykať.
„The bože ani nevieš ako si mi chýbala, potrebujem vypadnúť z NYC kde si?"
Pousmiala som sa a nadiktovala jej adresu. Mojou kartou som jej priplatila k letenke a navarila večeru. Aspoň tu nebudem sama a vrátim sa do Paríža. Nevyženú ma a už vôbec nie z môjho bytu. Som tam doma! Po piatich hodinách čakania mi konečne čudo s hnedými vlasmi zazvonilo pri dverách.
„Theááááááá," zvrieskla a objala ma.
Opatrne som ukázala na brucho na ktorá ona vyvalila oči. „Jason?" Len som prikývla a hodila sa jej okolo krku.
„Včera odišiel , opustil nás. Som jeho manželka ale zakázal mi pozvať ťa na svadbu. Prosím prepáč," povedala som a snažila sa predýchať udalosti posledného dňa.
Naložila som svoje ešte nevybalené veci do auta a viezli sme sa späť do Paríža. Až teraz svet spozná Theu Ivanou! To, že som tehotná neznamená, že sa nebudem zabávať a stratím chuť žiť. Keď som Suzi podala kľúče len na mňa vyvalene pozrela. Zabuchla som dvere a usadila sa.
„Máš to tu krásne Thea."
Pozrela som na ňu a zatiahla do svojho šatníka. Trochu sme sa dali do kopy a vyšli si von. O fotografov na každom rohu nebola núdza.
„Kde je Jason pani Thea? Ako spolu vychádzate? Je pravda, že vás neraz podviedol?"
Žiarivo som sa usmiala. „Neviem kde je a takto mi to vyhovuje. Sme veľmi zaľúbený," povedala som ironicky a ďalej kráčala za Toriou.
„Pani Thea ešte jedna otázka, je pravda, že ste tehotná?" Moje oči sa zaplavili slzami. Láska moja budem ťa musieť zaprieť.
„Nie nie som Obidvaja sme si povedali, že deti nechceme." Vošli sme do klubu a prešli do nefajčiarskej zóny. Objednala som si nealko kokteil a usadila sa na pohodlnú barovú stoličku.
Zábava sa rozbehla a prebudila sa vo mne ta stará odvážna Thea.
Je tu nová časť a je naozaj super. Písala sa ľahko aj napriek tomu, že nemám čas. V mojej detskej práve udrela jadrová bamba a usadil sa tu tábor ufónov ktorý všetko rozhadzujú :D neviem kde mám ponožky a nie to ešte nájsť nabíjačku od notebooku. No ako vidíte mám ju! Krásne ďakujem za 3,5K . Možno, že som šťastná ale ja som najšťastnejšia. Ďakujem Vám krásne!
comm&vote
xoxo Mariane
YOU ARE READING
Show me who I am
FanfictionZachránili sme sa len o chlp. Musí mi pomôcť aj keď jeho pomoc by som nikdy nečakala. On mi pomôže pochopiť čo sa stalo a mne dôjde že ja pomáham jemu pochopiť čo a deje v jeho vnútri. Ale on sa predo mnou stále zavrie, nedovolí mi nakuknúť do jeho...