10

3K 146 2
                                    

Ja: Jeżeli ty coś wymyśliłeś ,to prawdopodobnie moje dalsze życie będzie koszmarem .

Nialler :* :Ranisz moje uczucia .

Ja :Jako punk nie powinieneś ich mieć ;)

Nialler :* : Dobra masz mnie ,jesteś niesamowicie inteligenta ;》

Ja :Opowiesz mi coś o tym planie ?

Nialler:* : Dowiesz się po drodze xoxo

Stalker : Więc ty i Niall jesteście razem ?

Ja :To skomplikowane

Stalker :Chcę wiedzieć ,łamiesz mi serce :'(

Ja: Przepraszam :/

Odpisałam i odłożyłam telefon na półkę ,a następnie ze świeżą bielizną skierowałam się w stronę łazienki .Po ubraniu rzeczy ,wyszczptkowałam dokładnie zęby i rozczesałam mokre włosy .Z jednej z walizek wyciągnęłam jeansowe spodenki z ćwiekami , czarne podkolanówki oraz biały t-shirt .Wykonałam dość mocny makijaż i do dopełnienia stroju założyłam czarne lity i tego samego koloru skórzaną kurtkę .Pokręciłam lekko końcówki włosów i zeszłam do kuchni coś zjeść .
-Fizzy skarbie gdzie się wybierasz ?-zapytała mama ,podając mi talerz z zapiekanką.

-Na imprezę z Niallem -odpowiedziałam nie przerywając konsumpcji .

-To takie słodkie ,dobrze że się dogadujecie -wyćwierkała zadowolona .

-Tak -mruknęłam wstając ,ponieważ zadzwonił dzwonek ,co oznaczało ,że blondyn już jest .Oczywiście jak zwykle miałam rację ,chłopak przywitał się z mamą i wspólnie wsiedliśmy do jego czarnego Range Rovera.

- Gadaj co wpadło ci do tego twojego pustego łba -powiedziałam patrząc na niego wzrokiem bazyliszka .

-Hmm ,może miałaś rano rację .Ludzie nie wiedzą co jest pomiędzy nami .Co ty na to żeby udawać parę ?-zapytał nie spuszczając wzroku z jezdni .

-Fuu ,że tak z bratem ?-zapytałam zniesmaczona .

-Bez intymnych zbliżeń ,najwyżej całus w policzek -wytłumaczył ,zerkając na mnie przez chwilę .

-Niech ci będzie -odpowiedziałam nie wierząc we własne słowa ,prawdopodobnie coś się złego dzieje z moją głową .Po dotarciu pod dom Louisa ,Niall otworzył mi drzwi i objął ręką w tali .Weszliśmy na teren budynku i do moich nozdrzy dotarł zapach alkoholu i dymu papierosowego ,obrzydzona zmarszczyłam nos .
-Idę po coś do picia ,zaraz wracam -wykrzyczał żebym usłyszała ,odwróciłam się w celu zapoznania się z otoczeniem ,gdy zrobiłam krok do tyłu, wpadłam w jakąś niską osobę .
- Przepraszam ,nic się nie stało ?-zapytałam uroczej blondynki .

-Nie wszystko w porządku- odpowiedziała uprzejmie .

-Fizzy -powiedziałam wyciągając rękę .
-Maddie ,może wyjdziemy do ogrodu ?-zapytała ściągając moją dłoń .

- Jak się tu znalazłaś Maddie ?

-Przyszłam razem z siostrą ,ale jakoś zgubiłam ją w tłumie .

-Jak wygląda ,pomogę ci szukać ?

-Jak ja ,hmm ma długie lekko kręcone włosy-odpowiedziała .

-Masz siostrę bliźniaczke ?-zapytałam, na co blondynka kiwnęła głową .

-Maddie tu jesteś ,wszędzie Cie szukałam -usłyszałam za plecami kogoś głos ,odwróciłam sie i doznałem szoku ,one wyglądały identycznie ,z wyjątkiem włosów i stroju .*zdjęcie dziewczyn w załączniku *

-Wow -powiedziałam z szeroko otwartymi oczami .

-Hej jestem Liv -powiedziała słodkim głosem.

-Fizzy -odpowiedziałam i gdy wyciągałam rękę dziewczyna przytuliła się do mnie .

-Miło mi Cię poznać -uśmiechnęła się stając koło siostry i w tym momencie zobaczyłam Nialla podążającego w naszą stronę .

-Wow, ale ciasteczko -powiedziała Liv patrząc na blondyna ,który podchodząc do mnie wręczył mi kubek z piwem , dla siebie przyniósł soczek .

-Cześć dziewczyny ,jestem Niall chłopak Fizzy -przedstawił się nim zdążyłam dojść do głosu .

-Liv ,koleżanka -odpowiedziała uśmiechając się .

-Maddie -również się uśmiechnęła .

-Hm masz -powiedziałam podając chłopakowi mój kubek ,a biorąc jego .

-Co robisz ,przecież prowadzę -odpowiedział zdziwiony.

- Też mam prawo jazdy ,wiem że masz ochotę się napić .Śmiało, odwiozę nas .-powiedziałam uśmiechając się ,na co on pocałował mój policzek .

-Och taka dziewczyna to skarb -zauważyła Liv ,uroczo wzdychąjac.

-Wiem -odpowiedział Niall ,przepraszają nas na chwilę i oddalając się w stronę znajomych .

- Ale przystojniak -odezwała się Maddie patrząc na ... Co jest cholera ,co on tu robi ?!?!
*********************************
Gwiazdkujcie i komentujcie ;)

Stalker H.S ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz