29

322 9 0
                                    

Czy widząc codziennie twarz chłopaka , który chciał cię skrzywdzić można o tym zapomnieć?
Teoretycznie nie ,a praktycznie chłopcy starali się zrobić wszystko żebym o tym nie myślała .

Czułam się jak pieprzona księżniczka ,której każde słowo  i przemyślenia ,były traktowane jak zadania do wykonania .Zaistniała sytuacja zaczynała mnie męczyć .Nie byłam chora,być może moja psychika obecnie  miała lekki ubytek ,ale chciałam żyć normalnie .

-Jesteście popieprzeni .Nie jestem jajkiem ,ok ?

-Fizz ,nie chcemy żeby to się źle skończyło .

-Christian jeżeli nie ogarniesz dupy i nie zrobisz z nimi porządku ,znajdę tego oblecha ,który miał ochotę na twój tyłeczek i dam mu na ciebie namiary. 

Byłam im niesamowicie wdzięczna za pomoc ,ale ona szybko przerodziła się w nadopiekuńczość .

Wściekła opuściłam kółko "dla ciebie wszystko Fizzy" i ruszyłam w stronę biblioteki .Jedyne co w tej chwili potrzebowałam to chwila spokoju z dobrą książką .Korzystając z następnej wolnej lekcji ,zaszyłam się w kącie pomieszczenia obserwując ludzi. Mimo usilnych starań ,za cholerę nie mogłam się skupić .Moją głowę zaczęły nawiedzać wizję przyszłości ...

Samotnej przyszłości bez Harrego .Wiedziałam ,że chłopak kocha sport i śpiew ,a ja w żaden sposób nie mogłam utożsamiać się z jego hobby .Byłam taką niezdarą ,że wywracałam się na prostej drodze ,a śpiewałam tak tragicznie , że Chris gasił mnie zawsze zanim zdążyłam zacząć .

Wiedziałam , że to co dobre ,nie może wieczne trwać .Wiedziałam też , że zostało nam pieprzone pół roku i chciałam je przeżyć na całego .Tak żeby nie żałować żadnej chwili , żeby wspomnienia naszej miłości rozpalały ciepło w moim sercu .Pragnęłam Harrego ,ale nie kosztem jego przyszłości ,nie chciałam też żeby się ograniczał będąc na drugim końcu kraju i ciągle myślał czy wszystko dobrze ,chciałam żeby na studiach całkowicie poświęcił się swoim pasją i został pieprzoną gwiazdą sportu bądź doprowadzał do szaleństwa miliony ludzi swoim nieziemskimi głosem .

Więc siedząc w kącie biblioteki ,postawiłam siebie za cel spędzić niezapomniane 6 miesięcy w towarzystwie uroczego bruneta .

********************************

Stalker H.S ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz