Sabah gün ağarırken birbirlerine sarmaş dolaş yatakta bağlanan iki gençten çıkan tek ses yaşadıkları uzun geceden kalan yorgun soluklardı. Genç kadının üzerinde , iki kolunu başının yanından destek alarak sabitlemiş olan genç adam ağırlığını üzerine vermemek için direniyordu. Endişeyle yüzüne baktı.
" İyi misin güzelim ? "
Zeynep bu soru üzerine hızla başını yan tarafa çevirdi. Yüzünün hafifçe kızarması genç adamı nedensizce mutlu etti. Bugüne kadar bu yüzünü görmediği kadının aslında her kadın gibi ne kadar kırılgan olduğunu görmesi şimdiye kadar tanıdığı imajından çok uzaktı. O hep Zeynep'in sert, dik ve huysuz hallerini görmüştü. Şimdi ise karşısında gördüğü kırılgan bir kız çocuğuydu. Aslında artık bir kız çocuğu değildi. Birkaç saat önce o masum kız çocuğu sadece ona ait olan mükemmel bir genç kadın olmuştu. İçindeki bu duygu ne kadar ona riyakar olduğunu düşündürse de mutluydu işte genç adam. Her erkeğin o sarsılmaz egosu muhakkak ki ondada vardı.
"Utanma benden. Canını yaktım mı söyle lütfen bana. " Parmaklarını kullanatak cenesinden tutup genç kadının kendisine bakmasını sağladı.
" Lütfen. "
Fısıltıyla söylediği bu sözler genç kadını cesaretlendirdi ve ağzından belli belirsiz bir hayır cevabı döküldü.
" Güzelim bana ne hissettiğini söylemessen bu işi nasıl yürütebiliriz ki ? "
" Hayır dedim ya Sinan... Aslında hiç bu kadar kolay olacağını tahmin etmemiştim. Ne bileyim aslını söylemek gerekirse canımın yanacağını düşünürdüm hep ama sen öyle şefkatliydin ki hissettiğim tek şey yoğun bir arzuydu. " Genç adam kadının bu söylediklerinden sonra burnunu hafifçe saçlarının arasına gömdü ve asi yaban çiçeklerini andıran kokusunu içine çekti. Bu kadına duyduğu hissin ne olduğunu çözemiyordu ama bugüne kadar hiçbir kadına çekilmediği kadar yoğun bir şekilde çekiliyordu kollarındaki bu ufaklığa.
" Bunu duyduğuma sevindim ufaklık. " Bu sözlerden sonra adamın altında olan kadın hırsla tepinip üzerinden attı genç adamı.
" Sen varya tam bir hayvanatsın. "
Şaşkınlıkla yüzüne bakan Sinan karşısındaki kadının bu ani değişimini anlayamadı.
" Ne dedim ben şimdi ya ? "
İki koluyla destek alıp yatağın üzerinde boylu boyunca uzanan adamın ve tam yatağın ucunda durup ellerini beline atmış genç kadının yüz ifadeleri görülmeye değerdi.
" Utanmıyorsun değil mi ? birde karşıma geçmiş ben ne yaptım diyorsun. "
" Suçumu söylesen kendimi sana ifade edeceğim sevgilim ama bu şekilde sadece sen bağırırsın bende aval aval yüzüne bakarım. "
" Bana sevgilim deme... Bir insan bütün gece becerdiği bir kadına sabah uyandığında ufaklık derse sence o kadın ne hisseder. Ha bir de bu kadının ilk deneyimiyse sence ne hissetmeli Sinan Çakır. " Bağırarak söylediği bu sözler genç adamın kaşlarını çatmasına neden oldu." Kendinden basit bir kadın gibi bahsetmen hiç hoş değil ufak- " Kafasını hızla adamın gözlerine çeviren kadının bakışları sözlerini kesmesine sebep oldu.
" Gel buraya benim huysuz sevgilim. " Hafifçe genç kadını kendine çekip yatağa yatırdı.
" Ya bırak... Bırak diyorum sana...Ben sinirliyken bana şefkat gösterme Sinan. Bu beni sadece daha fazla sinirlendirir. " Büyük bir açlıkla genç kadının dudaklarına yapışan adamın ısrarlı girişimlerine farkında olmadan cevap vermeye başladı. Hem iştahla dudaklarına arzulu öpücükler yağdırıyor hemde eli vücudunun her noktasını yavaşça okşayan adam hırıltılı soluklarını düzenlemeye çalışıyordu. " Sana her dokunduğumda daha fazla seni arzulamam normalmi sevgilim. Ben ne kadar seninle olsam da doyamıyorum sana. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAF ZAMANI
General Fictionİyiliğin ve Kötülüğün İç İçe Geçtiği Hayatlar. Genç Bir Kızın Kendi Hayatıyla Mücadelesi. Ölmüş Bir Adamın Büyük İntikamı. Mecburi Alınan Kararlar. Ve Aşk İçinde Oynanan Büyük Bir Oyun. ☆ ♧ ☆ 20 Ağustos 2015