15. Bölüm - İtiraf

5.7K 322 14
                                    

Bazen öyle şeyler yaşarsınız ki. Hayat tuhaf sürprizler çıkarır karşınıza. Siz, sizin için güzel günler düşlerken ve hayat istediğiniz şekilde devam ederken bir anda herşey tepetaklak olur ve sadece seyretmekle kalırsınız olanları. Düğünde alınan büyük kararlar herkesin kendi içinde bir iç hesaplaşma dönemini de beraberinde getirmişti.

Zeynep ; Sevgilisinden aldığı teklifle bir çok duyguyu yaşıyordu yüreğinde. Hem kalbi bir kuş misali kanat çırpıyor hem de büyük bir korkuya garp oluyordu. Şaşkındı ; çünkü yıllardır havailiğiyle bildiği adam onunla düzenli bir hayat istiyordu. Mutluydu ; Çünkü yine sevdiği adam tarafından kabullenilmişti. Korkuyordu ; çünkü öyle şeyler yaşamıştı ki. Bütün bu güzel anların elinden kayıp gitmesinin paniğini yaşıyordu.

Sinan ; Onun da sevdiği kadından pek aşağı kalır yanı yoktu. O bir yola girmişti ve bu girdiği yoldan bir anlık bile pişmanlık duymuyordu. Mutluydu Sinan... Aklın , hayalin alamayacağı kadar mutlu. Yıllarca deli dolu bir hayat yaşamış. Zevkin her türlüsünü tatmıştı. Yalnız Zeynep'le geçirdiği zamanın tek bir saniyesi bile yaşadığı onca şeyi karşılamıyordu. Sevdiği kadını bulmuştu ve kaybetmemek için elinden geleni yapmaya razıydı genç adam. Genç kadın onun için ekmek , su kadar gerekli bir yaşam kaynağı gibiydi. Zeynep'in hala korkuları olduğunu hissediyordu ama bunu değiştirmek için önünde geniş zamanları vardı.

Barlas ; En büyük karmaşayı yaşayan hiç kuşkusuz oydu. Zeynep'e olan sevgisini yıllarca arkadaşlık adı altında saklamış olan genç adam hata yaptığını farketmişti kendince. Sırf onu ürkütmemek için yıllarca dostça yaklaşmış hep korumuştu kıymetlisini. Anlamıştı ki hata yapmıştı. Şuan genç kadının ona sadece iyi bir dost gözüyle bakmasının sebebi yine kendisiydi genç adamın ama artık bazı şeyleri açıklığa kavuşturma zamanının geldiğini de farketmişti. İlk olarak düğünde genç kadına farklı bakan arkadaşına bu durumu açmaya karar vermişti. İş işten geçmeden konuşması gerekiyordu Sinan'la. Zeynep'i arkadaşının başıboş eğlencelerine malzeme yapmaya niyeti yoktu. Bütün olanlardan habersiz aklından bunları geçiriyordu. Nerden bilebilirdi ki dostununda kendi gibi aşk hastalığına yakalandığını.

Ofisinin geniş ve ferah odasında oturmuş bunları düşünürken kararını verdi genç adam. Kararlı bir adamın duruşu vardı o sarsılmaz görüntüsünde. Sakin bir hareketle telefonunu eline alıp araması gereken telefon numarasına bastı. Karşıdan dostunun erkeksi sesi kulaklarına dolduğunda oda aynı toklukla cevap verdi.

" Selam koca kurt . Hayırdır beni mi özledin ? " Her zamanki alaycı Sinan diye geçirdi içinden.

"Seni özlememek olur mu dostum. " Gergin bir gülümseme oturdu suratına. Sinan ofisine geldiğinde konuşacakları tedirgin olmasına neden oluyordu. Sonuçta yıllarca sırt sırta mücadele vermişti arkadaşıyla. Eğer Zeynep'e karşı arkadaşı ufacık bile bir şey hissediyorsa kendi hislerini yüreğinin en derinine gömecekti hiç şüphesiz. Lakin eğer Sinan sırf gönül eğlendirmek amacıyla yaklaşıyorsa genç kadına , buna asla müsaade etmeyecekti. O bütün bu duygu karmaşasını içinde çözümlemeye çalışırken. Arkadaşının sesi doldurdu kulaklarını.

"Hayırdır dostum bir sorun mu var ? " Uzun süre dostunun telefonda sessiz kalması harekete geçirmişti genç adamı.

"Aslında seninle konuşmam gereken şeyler var Sinan. Eğer uygunsan benim ofise gelir misin ? "

Bugüne kadar birbirleriyle hiçbir zaman bu kadar karmaşık konuşmayan iki dost beyinlerindeki binlerce soruyla birlikte bir araya gelmek için randevulaştılar.

♧ ♧ ♧


Sinan bütün bu telefon konuşmasını yaparken , sevdiği kadın da kollarının arasında bu ilginç konuşmayı dinliyordu.

ARAF ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin