22. Bölüm - Operasyon

5.6K 330 7
                                    

Yaptığı bu güzel çalışma için Elis_hira 'ya teşekkür ederim... Seni ve dostluğunu çok seviyorum canım kardeşim :)))

♧♧♧

"Ne demek sen gelmiyorsun? Sen mi karar veriyorsun gelip gelmeyeceğime? "

Barlas'ın bu sert sözleri üzerine Zeynep bıkkınlıkla tuttuğu nefesini dışarıya verdi. Bu adama saatlerdir anlattığı halde ısrarla gelmek istemesinin nedenini bir türlü anlayamıyordu. Neden bu kadar inat ediyordu bu adam hiçbir fikri yoktu.

"Neden ısrarla anlamamak için direniyorsun sen ya? Bu işi sen olmadan da halledebiliriz ama eğer bugün karının yanında olmazsan olmaz. "

Israrcı arkadaşına kelimeleri tek tek söylüyordu. Tıpkı bir ilkokul öğrencisine okumayı yazmayı öğreten öğretmen edasıyla. Bu adam neden bu kadar agresifti anlayamıyordu genç kadın.

"Siz orada kelle koltukta operasyona çıkacaksınız ben burada yayılıp oturucam öyle mi? "

"Ya ne var bunda? Daha önce de eksik çıktığımız operasyonlar oldu. Hayır niye bu kadar abarttığını anlamıyorum? "

Konuşmaktan tükenirmiydi bir insan? Kadın artık birşeyler söylemekten ağrıyan çene kaslarını ovaladı. Bu inatçı adam yüzünden onlar için değerlendirilmesi gereken en özel saatleri arkadaşına dert anlatmak için tüketmişti. Yıllardır tanıdığı bu adamın bugün yaptığı bu çocukluk artık sinirlerinin gerilmesine sebep olmuştu.

"Senin o karının yerinde olsam. Sana yemin ediyorum kıçına tekmeyi yemiştin. Bu nedir arkadaş yaa? "

"Allah'tan karımın yerinde değilsin. "

Birbirlerine karşılıklı laf sokma girişiminde bulunan ikiliyi , İlker ve Ağah sırıtarak izlerken , Zeynep'in arkadaşına söylediği sözler üzerine hafifçe irkilmişti Sinan. Benzetme de olsa bir an için Barlas' ın karısı olduğunu düşününce bunun sözünün bile geçmesine tahammül edememişti.

Yıllar önce sırf ikisi mutlu olsun diye aradan çekildiğinde düşünmediği bu durum gerçekleşmiş olsaydı yaşayamayacağını farketti. O anda farkettiği bu gerçek dişlerini sıkmasına sebep olmuştu.

" Ya ben artık tükendim. Allah'ını seven üstüme toprak atsın. Yok ben bu adamla başa çıkamıyorum. Pes ediyorum ben. "

Sıkıntıyla ellerini saçına götürüp başını iki elinin arasında sıkıştıran genç kadını izleyen adamlar iki arkadaşın arasında kalmıştı. Bugüne kadar hiç tartıştıklarını görmedikleri bu insanlar bugün tarih yazıyorlardı.

" Abi Zeynep haklı senin gelmene gerek yok bencede. Üçümüz bu işin üstesinden gelebiliriz. "

Bunu söyleyen İlker'e homurdanarak cevap veren Barlas da artık onları zorlamamaya karar verdi. Biraz daha tartışmaya devam ederlerse , yapacakları plan için geç kalacaklarını bildiği için inadından vazgeçti.

"Ne haliniz varsa görün ya. Suç bende ki sizinle tartışmaya giriyorum. Ne derdimse?... Karınım yanında olmam gerekirken gelmiş burda size dert anlatıyorum. "

Hızla arkasını dönüp odadan çıkarken bile hala söylenmeye devam eden adamın arkasından bakan genç kadın sabır istercesine kafasını salladı. Daha yol yoğunluğunu atamadan ayağının tozuyla düğüne katılmış , hemen sabahında da operasyon emri gelmişti. Aslında bu pek de emir sayılmazdı. Barlas' ın egoist ortağı için yapılan bir operasyondu bu. Gerçi üst düzey yöneticilerden gelen telefonlar da onları bu iş için harekete geçiren nedenlerden birkaçıydı. Ağır ağır arkadaşlarının yanına ilerleyip masaya yayılan krokiye baktı. Bir süre sessizce izlediği plandan başını kaldırdığında , keskin gözlerle kendisini izleyen adamların gözlerinde gördüğü merak duygusu verdiği kararı destekledi.

ARAF ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin