)(3)(

12.2K 690 320
                                    

Evin içine adımlarını atmışlardı. Orda çalışan bir kadına doğru yürüdü genç. "Kovuldun" kısa bir cevapla işini bitirmişti.

Kadın ağlayarak evden çıkarken Jungkook arkasından bakıyordu. "Sende orda dikilme peşimden gel" sahibi merdivenlerden üçlü çıkarken o birli birli çıkıyordu.

Sahibinin durduğu yere geldi o da. Kapıyı açtı. "Burası senin odan ve beni de rahatsız etme" deyip karşısındaki odaya girdi. Jungkook odaya girip gezindi.

Burası ona göre çok büyüktü eski evi kadardı bu oda. Yatağa doğru ilerleyip oturdu. Çok rahattı kafasını yastığa koyup bekledi hemen de uyumuştu zaten.

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

Genç eline aldığı dosyayı kenara fırlattı. Bugünlerde herşey tersine gidiyordu. Bir yerde bir hata veya eksiklik çıkıyordu. Ceketini çıkartıp gravatını gevşetti.

En iyisi üstünü değiştirmek de karar alınca boxera kadar herşeyini çıkarttı. Eline beyaz bir t-şört alıp ve siyah şort alıp üzerine geçirdi. Geri masasına oturunca bu böyle olmıyacak deyip ayağa kalkıp mutfağa yürüdü.

Buzdolabından soğuk su alıp kafasına dikti. İşte şimdi rahatlamıştı. Odasına çıkarken aklına o çocuk geldi ismini bilmiyordu. Odasına kapı çalma zahmetinde bulunmadan girmişti.

Ama uyuduğunu görünce geri kapataıp kendi odasına girdi. Telefondan Hoseok'u aramak için ekrana dokundu. Hemen de açmıştı zaten. "Hoseok benim eve gel" deyip kapattı.

Uzatmayı, fazla konuşmayı, hesap vermeyi vb. şeylerden nefret ederdi. Hizmetçi kadını kovmuştu ama daha kölesi yaptığı çocuk ile tam konuşmamışlardı.

Kapı sesiyle ayağa kalkıp kapıya baktı. "Ne oldu Taehyung" bunu söylerken hem merdivenden çıkıp hem konuşup hemde gence bakıyordu. Cevap vermeyip odasına doğru yol aldılar.

Odaya girdiklerinde genç masaya oturdu. "Kafam yerinde değil sen bunlarla ilgilen" deyip odadan çıkmıştı. Kuklası olan kişinin kapısını açık görünce aşağıya hızlı bir iniş yaptı.

Kaçamazdı anlaşmayı yapmışlardı. Mutfakta su içerken gördüğünde mutfağa girdi. "Adın ne" Sahibine baktı adını dahi bilmiyordu. Elini uzattı.

"Jungkook" elini dahi sıkmadan mutfaktan çıkmıştı. Ciddi bir duruşu vardı. Jungkook ilk defa onu normal spor kıyafetlerle görmüştü. Suyunu içip bardağını tezgaha bırakmıştı.

Geri odasına dönerken başka birisinin sesini duymuş merak edip kapıya yaklaşmıştı. "Ohhhh süpersin Hoseok Oh" Jungkook gözlerini büyütüp içeriye girmişti ama gördüğü tek şey o tanımadığı kişi gence masaj yapıyordu.

İkiside onu görmemişti bu fırsatı değerlendirip odadan çıkmıştı. Bu işe daha başlamadan sıkılmıştı. Kendi odasına girdi. "Nerdesin kardeşim" sıkıntıyla üfledi.

Yatağa oturdu yapacak birşeyi yoktu dışarı çıkmasına izin verse Yoongi'nin yanına gidecekti. Duvardaki beyaz renk saatte baktı. 01.34'dü. Bu saatte çalışıyorlardı.

Yatağa geri yatıp gözünü kapatmıştı. Uykusu gelmiyordu belki sahibine yardım edebilirdi. Odasından çıkıp gencin odasına girdi. "Merhaba" ikisininde dikkatini çekmişti.

Hoseok, gence bakarken genç,Jungkook'a bakıyordu. Yüzü sinirden geriliyordu. Jungkook bunu farketmiş olucak ki odadan çıktı. Neden sinirleniyordu o da bilmiyordu.

Kendi odasına girdiğinde dolapları karıştırmak için ilerledi. Dolabın kapağını açtığında giysiler beklemiyordu. Eline herhangi bir giysi alıp üzerine tuttu.

Tam onun bedenine göreydi. Nasıl biliyorlar diye içinden geçirdi. Bir mafya olmasından olabilirdi. Geri yerine koyup bir pijama takımı aldı. O arada genç Jungkook'un odasına gelmişti.

Kapıyı kapatmadan ve banyoya girmeden üzerini değiştiriyordu. Baklavalarının olduğunu gördü genç.

İçerie girip kapıyı kapattı. Jungkook daha farketmemişti sahibini. Yanına gelince Jungkook'un dikkatini çekmişti.

Onu duvara itip yanına geldi. "Bir daha kapı açıkken giyinme" deyip odadan çıkmıştı. Jungkook daha demin yaptığı şeyi sindiriyordu.


Vote ve yorumlar :))
































Puppet ⚪Vkook⚪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin