)(8)(

9K 498 263
                                    

Bu sefer başka bir depoya gelmiştik. Ama bunun dışıda siyahtı. Geçen seferki acayip ürkütücüydü içi ve dışıda Yine arabadan inip depoya girdik. Burası aydınlıktı.

Acaba kadına nasıl işkence yapıcaklardı. Bir odaya girdiğimizde kadın sandalyeye bağlanmıştı. Bu sefer kadın olduğu için işkenceyi az yapacaklarını tahmin ediyordum.

Sadistmonster elinde saçma bir aletle geldi. O aleti kafasına mı sokucaktı ki. Onu hayretle izlerken kadının üzerindekileri bir çırpıda çıkarttı.

Südyenini de çıkartıp kenara fırlattı o aleti kadının memesine soktu. Ve tutulma yerlerinden bastırdı. Kadının memesi koparken her taraf kan olmuştu.

Sadistmonster'a o kadından çıkan kanlar fışkırdı. Siyah ve kırmızının muhteşem uyumu. Taehyung ile sadistmonster gülüyordu. Ben ise iğrenmiş bir şekilde bakıyordum.

Diğer tarafa geçtiği zaman bu sefer depodan koşarak çıktım. Ormanlık vardı sonuçtabeni bulamazdı. Hemen uzaklaştım ben bunları görmek istemiyordum ben kardeşimi istiyordum.

Kalın bir ağacın arkasında oturup dinlendim. Baya bir ilerlemiş ve yorulmuştum. "Nereye kadar kaçabileceğini zannediyordun" Taehyung'un sesi ile ona baktım.

Benim kolumdan tutup zorla depoya geri soktu. Diğer tarafını hâlâ yapmamışlardı. "Nolur Taehyung görmek istemiyorum bırak lütfen bırak nolur" iki kolumuda sıkıca tuttu.

Ve duvara yapıştırdı. "Görüceksin, sende benim gibi olucaksın, biz bir anlaşma yaptık unutma" tutup izlemeye başladık. Yine aynı şekilde koyup bastırdı.

Gözümü kapattım Taehyung görmüyordu sonuçta. Kadını sıçanların oraya attı sadistmonster. Sıçanlar kemirecekti. Kusmam gelince eğildim. Bana bir poşet verdiklerinde anında kusmaya başladım.

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

Sıcak bir duşun ardından şimdi daha rahattım. Banyo kapısını açık bırakmıştım. Neyseki Taehyung gelmemişti. O işkenceyi unutmicaktım.

Şimdiye kadar gördüğüm en kötü işkenceydi. Ama kadında kalkışmasaydı bu işe sonu böyle olucaktı. Havluyla saçımı kuruturken içeriye Taehyung girdi.

"Yemek yap" deyip odadan çıktı. Ne yemek yapmamı bekliyordu bu. Üzerime düzgün bir şeyler geçirip mutfağa girdim. Kitabı elime alıp yine okumaya başladım.

"Jungkook bu yemeği sen mi yaptın iğrenç" deyip tükürdü bence çok güzel olmuştu. Ben yemeğe devam ederken o dolaptan rameni çıkarttı.

Hey söyleseydi ramen olduğunu hiç uğraşmazdım yemekler için. Zil çalınca ayağa kalkıp kapıya bakacakken Taehyung koluyla beni durdurdu.

"Sen bekle ben bakarım" içeriye girip kapıya bakmaya başladım. "Hey kuzen naber" bu sesi tanıyordum. Gülerek içeriye girince benimle gözleri buluştuğunda yerinde durdu.

"Jungkook senin evinde mi kalıyor kuzen" "Evet" soğuk sesiyle cevaplamıştı Taehyung. Yanıma gelip kolunu omzuma attı. "Ee naber Jungkook" ona sırıttım enerjisi süperdi.

"İyi sen" "İyi" deyip koltuğa oturduk. "Kuzen bize maç aç" Taehyung'dan yine köpek sesleri gelince sinirlendiğini anlamıştım. Jimin'den biraz uzaklaşıp yine düzgün bir şekilde oturdum. Bu tepkime Jimin bana bakmıştı.

Taehyung da benim yanıma oturunca ortada kaldım. Maçı izleyelim de bu baskı ortadan kalksın.

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

Jimin gitmiş ve biz hâlâ oturuyorduk. Tam ayağa kalktığımda Taehyung bileğimden tuttu ve geri oturttu. Ona döndüm. "Ne vardı" bana yaklaştı hemen yerimden kalkıp koşarak odama geçtim.

Beni öpmeyi planlamıyordu galiba. Taehyung'u kapıda görünce hiç bişey olmamış gibi oturdum. Kapıyı kapatıp yanıma geldi.

"Bak yanlış anlama sakın, ümitlenmede bazen bana böyle şeyler oluyor anladın mı? Şimdi rahat uyuyabilirsin" deyip oturduğu yerden kalkıp kapıyı da açık bırakıp gitti.

Arkasından "Zaten yanlış da anlamadım ümitlenmedim de" diye bağırdım. Geri geldi. "Herşeyi duydum ve güzel" deyip geri gitti.

Ayağa kalkıp dolabımdan pijamalarımı çıkarttım. Üzerime geçirip ışığı kapattım yatağımda çarşafı kaldırdım artık uyuyabilirdim...




Yine ben. Yazdığım işkenceler gerçekten de uygulanmış. İğrenç :/ Bide yarın bölüm gelecek çünkü internet paketi yaptım yehuuuuuu. Neyse vote ve yorumlar

Multide işkence aleti var.



























Puppet ⚪Vkook⚪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin