Sadistmonster aleti devirdi. Bu işkence kadar kötüsü var mı bilmiyordum. Jin'in vucüdu var kafası yoktu garip değilmiydi. Ensemi kaşıdım Taehyung da buraya yaklaşıyordu.
"İşkence nasıl" sırıtıyordu. Çok güzeldi acayip beğendim mi demeliydim? Kafamı salladım depodan çıkmaya başladık. "Taehyung hemen eve gidelim ben acıktım" arabaya binip anahtarı yetleştirdi.
"Eve değil başka bir yere gidicez" ona baktım. Açtım ve ben yemek yemek istiyordum. Bunu ona desem bana bağırırdı herhalde. Arabayı yine gazladı. Kafamı cama yasladım ama kafamın ikidebir vurulması ile geri çekildim.
Kocaman bir deniz kenarını gelince durduk. Arabadan inip bakmaya başladık.
"Bak Jungkook benim ablam burda öldü onu burda öldürdüler ama hiç bir zaman bedenine ulaşamadık belki çürüşmüştü belki de balıklar tarafından yenilmiş. Eskiden buraya bayılırdım şimdi bile seviyorum neden biliyormusun ablam burda onu eskiden her akşan bir banka oturup beklerdim. Ama çıkmazdı denizden. Saklambaç oynadığını zannederdim. Ama bunu sonradan öğrendim öldüğünü. Öldüğü için hiç ağlamamış güçlü olmaya çalışmıştım aynı bugünkü gibi"
Taehyung aslında benden daha güçsüzdü. Birsürü olay yaşamıştı. Eğer sevdiği birisini daha kaybederse yıkılırdı bu sefer. Biraz daha izledik manzarayı güneş batıyordu.
"Hadi gidelim" o önden ben arkadan onu takip ediyordum. Kim öldürdüğünü söylememişti. Yoksa yine annem babam mı? Ensemi kaşıyıp arabaya bindim.
Taehyung sessizliğe bürünmüş ciddi bir sekilde araba sürüyordu. Yol boyunca onu izledim. Arada gözleri doluyordu ama akmıyordu o su. Arabadan inip kapıya geldim.
"Jungkook sen gir birseyler ye ben biraz yüzücem" kafa sallayıp içeriye geçtim. Ramen yicektim yemekle uğraşamazdım. Suya koyup bekledim. Peçeteyi alıp elimi silip ocağın yanına bıraktım. Pencereye doğru ilerledim baktığımda Taehyung'un su üstünde öylece hareketsiz olduğunu gördüm.
Kapıyı açıp Taehyung'un yanına gidip onu çıkarttım. Su yutmuştu yani suni teneffüs mü yapmam lazımdı. Yan yatırıp dudağına yaklaştım.
Biraz hava verince geri çekildim. Biraz kalbine baskı uygulayınca yuttuğu suları boşalttı ve kalkarak öksürmeye başladı. "Sen ne yaptığını zannediyorsun Taehyung sen ölseydim ben ne yapardım" öksürmesini bitirip bana baktı.
"Bir daha böyle birşey yapma Taehyung sakın" er geri girdiğimde öksürmeye başladım. Ocak ,ramen, peçete unutmuştum. Joşarak mutfağa girdim ateş beze sıçramış ve bez de yere düşmüş ve her yer yanıyordu.
Kolumla burnumu kapattım. Tam girecekken belimden çekildim ve dolap yere düştü. Hersey benim bu aç midem yüzündendi. Kenarda bekleyip Taehyung'un ateşi söndürmesini bekledim.
⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪
"Taehyung özür dilerim böyle olcağını bilmiyordum" öğretmenin üzerine kahve döken birisi gibi özür diliyordum. Ama benim yaptığım daha büyük seydi. "Ah tamam Jungkook kendini suçlama bu kadar" yanımdan geçti.
Ama böyle diyince de kendimi suçlamam bitmiyordu. Odama geçtim yatağa oturduğumda Taehyung odaya geldi. "Yanımda yatmak istermisin?" Taehyung'un yalvaran bakışlarına baktım. Kafa salladım.
Yatakta fazla yer kaplamicak şekilde yattım. Benim ytağım değildi sonuçta. Taehyung belimden tutunca gözlerimi büyüttüm ona bakınca konuşmaya başladı. "Ben hep böyle uyurum" bahaneye bak onu takmayıp gözümü kapattım.
"İyi geceler Taehyung" "Sınıda" diye bir sey geveledi. Bende uykuya kucak açtım.
vkook127 bu bölümü sana ithaf ediyorum okuyucum :* ♥❤♥
Son bölüme ithaf isteyenler belirtsin lütfen omo komodo pis şişko yapıcam asfadsa
Vote ve yorumlar :)))