"Jungkook neden kardeşini yetiştirme yurduna vermek istedin" sorusuyla biraz gerildim. Tabiki de bir nedenim vardı. O benim yaşadığım hayata ayak uyduramazdı.
Kim bilir bu eve kaç baskın yapılacak veya ben her olayda kardeşimi taşıyıp yanımda götüremezdim hayatını tehlikeye atmış olurdum.
Derin bir nefes aldım. "Sonra konuşalım Taehyung benim biraz başım ağrıyor" masadan kalkıp odama geçtim. Kafaya takmamam kendimi üzmemem lazımdı.
Yatağa kendimi bırakıp gözümü belki bir umut olup güzel bir rüya görürüm diye kapattım.
"Bak Jungkook senin yüzünden öldüm sıra sende" Yoongi aleti kafama geçirdi. "Yoongi bırak" kafamdan tutup dikenere bastırdı.
Gözümü açıp yatakta doğruldum. Elim boğazıma gitti. Yoongi'nin o hali çok kötüydü. Ayağa kalkıp mutfağa yöneldim. Gözlerim kararınca yere oturdum ve biraz bekledim.
Hızlı bir şekilde kalktığımdan olsa gerek. Ayağa tekrardan kalkıp merdivenlerden inmeye başladım. Ama geri yine yere oturdum. Gözlerim yinr kararmaya başlamıştı. Derin nefes aldım.
"Jungkook ne işi var orda" arkadaki Taehyung'a bakacak gücüm yoktu. Yüzümü avuçlarımın içine aldım. Taehyung'un hızlı ayak seslerinden başka hiçbişey duymuyordum.
"Jungkook al su iç" ellerimi çekip suyu aldım. Zar zor boğazımdan geçiyordu. Biraz daha bekledim. Şimdi daha iyidim baya susuz kalmıştım. Taehyung kolumdan tutup beni kaldırdı. Odama kadar götürüp yatağa oturttu.
"İstersen bu akşam yanında yatabilirim" ona baktım. Gülmesini bekliyordum ama gayette ciddiydi. Kafa salladım benim kolumdan tekrar tuttu.
"Bu yatağa sığmayız" kendi odasına götürdü. Yatağa yatıp kendimi büzdüm. Her zaman böyle yatardım. Diğer tarafta ağırlık hissedince Taehyung'un yattığını anladım. Gözümü kapattım ve uyumaya çalıştım.
Taehyung'un Ağzından
Jungkook uyumuş onun belinden tutup kendime çekmiştim. Koca yatakta yattığı yer bir bebegin kapladığı yer kadardı. Yüzümü onun boynuna gömdüm artık bende uyuyabilirdim.
Gözümü kapattım. "İyi geceler Jungkook"
⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪
Gözümü açıp saate baktım. Bugün iş yoktu. Biraz daha sıkı sarıldım Jungkook'a. "Ah" kollarımı itip ayağa kalktı. "Ne işim var benim burda" sırıttım.
"Kendin gelmek istedin" kafasını kaşıyıp odadan çıktı. Arkasından kahkaha attım. Ayağa kalkıp aşağıya indim. Birisi dıştan kapı zorluyordu kapıyı açtım.
"Ah Taehyung bende anahtarları deniyordum" elimle içeri geçmesi için işaret ettim. Bu saatte burda olması garipti. "Ne için geldin" elimdeki cantayı gösterdi.
"Konuşma yaptın ve kabul ettiler bugün çizim yapmamız gerekiyor" elimi saçlarımdan geçirdim bu akşam uyumak yok desene. Mutfağa gidip kahvaltıyı yapıp odama geçtik.
Eğer bir yeri bile yanlış olsa bütün her yer biterdi. İşi de kaybederdim. "Hoseok sen al şunu" ona fazla olan seyleri verdim.
⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪
Saate baktım sabah oluyordu. Ful calışıp çizim yapmıştık. Kalemi masaya bırakıp geriye yaslandım. Cetveli elime alıp Hoseok'u dürttüm.
"Kalk lan" gözünü açtı. Uyumuştu hemende dün Jungkook bana Hoseok'dan daha çok yardım etmişti. Hoseok'u işten çıkartıp yerine Jungkook'u mu alsaydım.
Cetvelle Jungkook'u da dürttüm. "Jungkook kalk" o da gözünü açıp bana baktı. Son birsey kaldı onu da yardım edin dediğim an ikisi de yerine geri yattı. Bende kendim devam ettim. Gözüm kapanmaya başlıyordu kalemi geri bırakıp uyudum.
Of sıkıcı ve bir o kadar da kısa oldu ama siz vote ve yorumları unutmayın ):(