Kardeşimi alıp yürümeye başladım. Onları yapan benim annem babam olmazdı. Simdi gidecek bir yerim ve tanıdığım yoktu. Yoongi, beni satmıştı. Jimin, evini bilmiyordum.
Taehyung.. tek gideceğim yer onun eviydi. Geri eve doğru ilerledim. Kardeşim uyumuştu onu kucağıma geri aldım. Bütün yük bendeydi artık. Annem babam ölmüştü.
Kimsem kalmamıştı işte simdi yetim kalmıştım. Eve yaklaştığımda cebimden anahtarı çıkardım. Taehyung bana verdiği anahtarı deliğe sokup çevirdim. Cam olan herşey kırılmış ve bu ev nerdeyse yıkılmıştı.
Odama çıkıp kardeşimi yatağa yatırdım. Taehyung'un odasına geldiğinde yatakta yattığını gördüm. Kapıya yaslandım biraz odada bekledim. Burası da dağılmıştı. Derin bir nefes aldım.
"Of of" odama geçtim uykum yoktu. Kardeşimi yetiştirme yurduna vericektim. Benim bakamayacağım birşeydi. Aşağıya indim buraları toparlamam lazımdı biran önce.
Mutfaktan eldiven ve bir poşet aldım. Her yeri dağıtmıştı bu kısa sürede elimle alıp poşete koymaya başladım.
⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪
Ayak sesleri ile gözümü açtım. Koltuğa yatmış uyumuştum akşam. Taehyung aşagıya iniyordu ve ruhsuz bir şekildeydi. Mutfağa gidince bende peşinden girdim.
Beni hâlâ görmemişti. Dolaptan birşeyi arıyordu. "Bunu mu arıyordun?" enerji içeceğini elimde salladım. Arkasına hızlı bir şekilde dönmüş bana bakıyordu. "Jungkook" bana sıkıca sarıldı. Bende ona sarıldım.
"Biliyordum geri döneceğini" yüzümü astım. Ondan ayrılıp içeceği uzattım. "Bugün senin de tanıdığın birine işkence uygulicam ve sende geliceksin" kafa salladım. Tanıdık kim olabilirdi ki Jimin, kuzeniydi ve ona bişey yapmazdı.
Hoseok, asistanıydı bir yamukluk yapmış olsa böyle bisey yapmazdı. Aklımda kimse yoktu. Taehyung kapıdan çıkarken onu konuşmam ile durdurdum.
"Taehyung kardeşimi ilk önce bir yetiştirme yurduna vermek istiyorum" bana baktı. Böyle bir şey isticemi hayatta tahmin etmiyormuş gibi bakıyordu. O da kafasını sallayıp mutfaktan çıktı.
Bende odama gidip üzerime dar bir siyah pantolon beyaz tişört üzerine de önünü açık bırakacağım kırmızı kareli gömleğimi giydim.
Kardeşimi kucaklayıp aşağıya götürdüm. Taehyung'da hazırdı. Arabaya binip yetiştirme yurduna gittik.
Kardeşimi oraya bırakıp holdinge gitmeye başladık. Zorla vermiştim hem vermek hemde vermemek istiyordum. Asansöre doğru yürüdüm bugün birşey olmicak durucaktım kimsesiz.
Asansöre binip Taehyung girmeden kapanma tuşuna bastım. Taehyung napıyorsun der gibi bakıyordu. Asansör yukarıya çıkmaya başlayınca kalbim her bir katta daha fazla atıyordu.
Tuttugum nefesleri boşalttım. "Jungkook sakin ol" gözümü kapatıp bekledim. Kapı açılma sesi gelince sırıtıp asansörden çıktım. İlk defa kimse olmadan kapalı bir alanda durmuştum.
Uzaktan Jimin'i görünce daha çok sırıttım baya olmuştu görüşmeyeli. Bana gelip sarıldı. "Nasılsın Jungkook" bunu benden ayrılırken söylemişti.
"İyi senden" "İyi tek başına mı geldin ha bide merdivenlerden çıkmaya alıştın galiba" ona gülümsedim. "Tek başıma asansöre bindim" o da bana güldü. Koşarak Taehyung yaklaştı.
"Jungkook başardın" benim kolumdan tutup sürükledi arkada yine bir Jimin bırakmıştı. Odaya girip koltuğa oturdum. Bu iskence yapacağı kişinin kim olduğunu çok merak ediyordum.
"Taehyung iskence yapacağın kişi kim" sandalyesinden bana döndü. "Sürpriz olsun" kim olabilir di ki aklıma gelen bir isim yoktu.
⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪
"Hadi Taehyung kim bu" "Bak depoya geldik simdi görürsün" depoya adımlarımızı attık. İceriye girince donuk bakışlarımı onun üzerine tuttum.
Yoongi'nin bugün ölüm günüydü. İkimizde Yoongi'ye yaklaştık bana bakmıyordu Yoongi. "Sadistmonster alet hazır mı?" kafasını sallayıp aleti getirmişti sadistmonster.
Simsiyahtı her gün, kaşındaki o sekil muhteşemdi. Aleti masaya koyup kenarından açtı Yoongi'nin kafasını içine koydu Taehyung. Eski arkadaşımdı onun iskence çekmesini istemiyordum ama o beni satmıştı, zaten Taehyung da dinlemezdi beni.
Kafasından bastırdı ve o sivri uçları Yoongi'nin bozağına girmişti. Gözümü kapatıp kafamı başka bir yere çevirdim.
Gözümü geri açtıgımda kafasının diğer tarafını döndürmüştü bu sefer bağazından bastırıp kafası girmişti. Onu kenara fırlatıp elini yıkadı Taehyung. Benim yanıma yaklaştı.
"Bir kişi daha öldürdüm Jungkook daha sayısız kişinin canına kıyacam"
_bangtanboys_ iskencelerime bayılıyorsun puhahah bu bölümü sana ithaf ediyorum.
gokceesaracoglu istegi ile bu bölüm accık uzun yazılmıştır
Vote ve yorumlar (:)