)(13)(

7.3K 426 229
                                    

Yine arabayı son sürat başka bir depoya sürüyordum. İşkencem hazırdı konuştuğu an gebericekti. "Taehyung bugün işkenceyi ben yapabilir miyim?" ona baktım.

Yapmak istiyorsa yapmak zorunda. Kafamı salladım daha ne işkence yaptıracağını bilmiyordu. Depoya gelince arabayı hemen park edip arabadan indik.

Sadistmonster'a hangi işkence yaptıracağımı önceden telefondan söylemiş o da hazır etmişti. Depoya gelince sadistmonster ipe bağlıyordu şerefsizi. Kendisinde bir hareketlenme yoktu korkmuyordu benden ama korkması lazımdı.

İkimiz kenara çekildik, Jungkook da şerefsizin yanına gitti.

İlk olarak konuşturması lazımdı. Elime işkence aletini aldım. Sadistmonster da bugün birşey yapmicaktı. Biraz dolandı etrafında Jungkook.

"Neden o dosyayı çaldın?" sesini çıkartmıyordu şerefsiz tam üzerine doğru giderken sadistmonster beni durdurdu.

"Bekle Taehyung o konuşacak Jungkook'da onu konuşturucak sadece bekle düşmanını beklemekle yenersin" sakince o siyahların içinde konuşmuştu.

Onu dinledim ve yerimde durdum. Jungkook devam ediyordu. Bir tane yumruk geçirdi. "Söylicek misin" yumruğun etkisiyle diğer tarafa dönen başını eski haline getirdi.

"Tabikide söylemicem" Jungkook bana yaklaştı elimdeki işkence aletini aldı. Sadistmonster sandalyeye bağlandığı ipi biraz daha sıktı. Jungkook aleti boğazına bağladı.

"Kafanı bir ittiğim anda ölürsün yani konuşsan iyi edersin"zar zor yutkunmuştu. Konuşmicak gibi geliyordu. Jungkook birazcık kafasından bastırdı. Kanlar kendini göstermişti.

Kanlar aşağıya doğru kayarken Jungkook biraz daha bastırdı kafasından iki ucları da girmişti.

"tımım tımım bini titin kişi tihiyingin dişmin sirkiti Min hilding vi disyidi binim ivimde(tamam tamam beni tutan kişi taehyung'un düşman şirketi Min holding ve dosya benim evimde).

Bana baktığında kafamı salladım.Jungkook kafasından tutup bütün kuvveti ile bastırdı. İki uç çatal ağzından çıkarken alt iki uç derinlere karışmıştı. Adam acılar içinde ölürken ben ondan kalan parçaya bakıyordum.

"Belki de hayat senin vurduğunu o onun vurduğunu sen vurmuşsundur"

Depodan çıkma zamanıydı. Jungkook lavoboda elini yıkadı. Koşarak yanıma gelip koluma girdi. Depodan çıkınca hemen arabaya atlayıp anahtarı deliğe soktum.

"Ben sürebilir miyim?" ona gülümseyerek baktım ve arabadan indim. Jungkook şoför koltuğuna geçince bende hemen yanındaki koltuğa oturdum.

Jungkook anahtarı çevirip sürmeye başladı. O da benim gibi hızlı sürüyordu. O sürerken bende tarif ediyordum itin evini. Eve gelince yine hızlı bir sekilde park etti. Anahtarı deliğinde çıkartıp bana verdi.

Arabadan inip eve girdiğimizde hemen her tarafı aramaya başladık. Odasına ilk girdim her tarafı aramama rağmen yoktu. Jungkook yanıma koşarak bir dosya ile geldi işte buydu. Evden çıkıp geri arabaya bindik. Bu sefer de ben sürecektim.

Eve gelince Jungkook direk mutfağa koştu. ( Bende açımm :( ) Bende mutfağa girdim Jungkook ramen yapiyordu. Bende masaya oturdum. Çubukları açıp yemeğe başladık.

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

Jungkook kendi odasına gitmişken bende kendi odamdaydım. Dosyayı tekrar tekrar bir hata olmasın diye inceliyordum. Üçüncü kez kontrolümde sıkıcı olduğu için kenara koydum.

Boxer kalana kadar herşeyimi çıkarttığımda banyoya girdim. Küvete suyumu doldurup içine girdim.

İçinden çıkıp rahat birşeyler üzerime geçirdim ve odadan çıktım. Jungkook'un odasına baktıgımda odada olmadığını gördüm. Aşağıya indiğimde televizyon izlediğini gördüm ışığı kapatmış ama bütün kapılar açıktı.

Gülüp yanına oturdum. Filme dalmış benim geldiğimi bile anlamamıştı. Bende ses çıkartmayıp izlemeye başladım. Gözleriye herkesi kontrol ediyordu ama sadece bir adamı kontrol edemiyordu.

Hah bu filmde bir tane türk oynuyordu. Kafamı çevirip Jungkook'a baktığımda bana korkmuş gözlerle bakıyordu. "Kendi kendine konuşuyorsun Taehyung" o konuşurken onun dudaklarına bakıyordum bir anlık hareketle dudaklarımızı birleştirdim.

Tepki vermiyordu aslında bende tepkisizdim öylesine birleşmişti dudaklarımız...








İşkence adı: Kafir Çatalı

Evett bölüm oldu. Vote ve yorumlarınız çok önemli o yüzden beliyorum 제발




































Puppet ⚪Vkook⚪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin