)(4)(

11.2K 659 248
                                    

Tek gözü açık merdivenden ilerlerken kolluğa da düşmemek için tutunuyordu. Jungkook mutfağa girmiş su içecekti. Buzdolabında yapıştırılmış olan kağıt dikkatini çekmiş ve almıştı.

Küçük kukla olan Jungkook'a

- Kahvaltını tek başına yiceksin ama akşam yemekleri ikimiz yicez ve sen yapıcaksın

-Kahvaltını ettikten sonra evi toparla

-BENİM ODAMA SAKIN GİRME !!!

- Holdinge gelmek yok sadece ben istediğim zaman

-Dışarıya çıkmak yok

-Masanın üzerinde bulunan telefon senin. Eğer gidip de başka bişey yaparsan kız kardeşini bulup ÖLDÜRÜRÜM

NOT: Eğer bu kağıdı yırtarsan sende bitersin

Jungkook son notu görmeseydi yırtıcaktı. Zarar vermeden dolaba geri yapıştırdı ve buzdolabındaki su şişesini çıkartıp içti .

Acıkmıştı birsürü şey vardı ama ne yiyeceğini bilmiyordu. Eline geçen reçel ile ekmeğe sürüp yedi. Dışarıya çıkabilirdi kim görücekti sonuçta. Odasına girip kendisinin olmayan bir tişört ve pantalon giydi.

Kapıya doğru ilerleyip kapıyı açtı. Dışarıda kapıda bekleyen iki tane dev adam vardı. "Bir sorun mu var?" kilolu olan konuşmuştu. Zor da konuşuyordu aslında. Kafasını hayır anlamında sallayıp kapıyı kapattı.

Oturma odasına geçip kendini uzaktan bile rahat görünen koltuğa attı. Masadaki telefonu görünce eline aldı. Yapmicaktı kardeşine maal olurdu. Telefon titreşince arayan kişiye baktı.

SAHİP yazıyordu. Telefonu açıp kulağına götürdü. "Bir daha kaçma planları yapma" ve kapanma sesi. Ona bir söz hakkı bile tanımamıştı.

Ondan yemek istiyordu ama bu zamana kadar elini yemeğe sürmemişti.

Mutfağa geri girip yemek tarifi kitabı varmı diye etrafa bakmaya başladı. Bir tane bulduğunda sevinçten çığlık atmıştı. Mutfakta bulunan o siyah sandalyelere oturmuş okumaya başlamıştı.

⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪⚪

Bütün yemekleri yapmış hepsinin de tadına bakmıştı. "Hım hiç yemememe rağmen lezzetli" kapı sesi gelince direkmen o tarafa bakmıştı sahibi gelmişti. Yemekleri diğer içerideki masaya koymuştu.

Genç hemen oturmuş ve yemeğe başlamıştı. "Bunu sen mi yaptın yoksa sipariş mi verdin". Jungkook ağzındaki lokmayı çiğneyip yutttu.

Gururla söylendi "Evet ben yaptım" genç kafasını sallayıp yemeğe devam etmişti.

Yemekler bitince Jungkook toplayıp yıkamıştı. "Jungkook hazırlan bara gidiyoruz bugün bir görevin var" kafasını sallamıştı. Ne giyebilirdi ki barda.

Eline geçenleri üzerine geçirdi. Sahibinin yanına gidince genç biraz inceledi. "Böyle gitmeyi planlamıyorsun herhalde gel benimle" mutfaktan bir makas alıp Jungkook'un odasına çıktılar.

Genç,Jungkook'a doğru döndü. "Pantalonunu çıkar" Jungkook bu söylediği karşısında gözlerini büyüttü. "Hayır" sinirli bir şekilde söylemişti. Hani bara gideceklerdi.

"Sen benim kuklamsın ne istersem o olur yoksa biliyorsun" tereddütlü bir şekilde çıkartıp sahibine verdi. Genç makasla pantalonu kesip geri verdi ve odadan çıktı.

Jungkook böyle bişey yapıcağını bilmiyordu. Pantalonu üzerine geçirip geri aşağıya indi. Genç ortalıklarda yoktu o da kapıyı açıp çıktı.

Yürürken önüne değilde o muhteşem görünen havuza bakıyordu. Arabaya yaklaşınca yine ön kapıyı açıp bindi. "Arkaya gel" kapıyı açıp arkaya binmişti.

Barmen için fazla şık giyindiğini düşünüyordu Jungkook,ama onu neler bekledigini bilmiyordu. Bara gelince arabadan indi.

Köşede sahibini bekledi. Genç gelince ona bir fotoğrak uzattı.

"Bugünkü görevin çok önemli benim düşman olduğum iş adamını ayartıcaksın ve ben seni uzaktan izlicem bana da ikidebir bakma adam anlamasın sarhoş olsun olduğu zaman bir hareket yap bana ben yanına gelicem" duyduğu kelimeleri gerçek miydi o adamı nasıl ayartırdı.

"B-ben yapamam" "Zorundasın" kafa salladı. Kız kardeşi için herşeyi yapardı. Fotoğrafa bakıp adamı hafızasına kazıdı. Bara doğru ilerledi girince burnunu tıkadı.

Adamı bulmak için etrafta bakarken görmüştü. Tek başına içkisini yudumluyordu. Jungkook derin bir nefes aldı. "Hadi Jungkook yapabilirsin" ....

Vote ve yorumlarınız çok önemli :)))

































Puppet ⚪Vkook⚪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin